eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego z podziałem na 42 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/ 9 /2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Łódź: Dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego z podziałem na 42 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/ 9 /2009
Numer ogłoszenia: 34441 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego z podziałem na 42 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/ 9 /2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego z podziałem na 42 pakiety Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę - szczegółowy opis wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załączniki do SIWZ od nr 2 do nr 43 dla każdego pakietu osobno. Nr Pakietu Nazwa Pakiet I Sprzęt medyczny, laryngologiczny Pakiet II SHUNT do czasowego przepływu podczas endarterektomii tętnicy szyjnej Pakiet III Pierścienie do gumowania żylaków Pakiet IV Anoskopy Pakiet V Oliwki do Politzera Pakiet VI Rurki do tchawicy Pakiet VII Osłony foliowe na przewody Pakiet VIII Zestawy do drenażu przezskórnego, igły, przedłużacze Pakiet IX Zestawy do nefrostomii Pakiet X Wzierniki uszne jednorazowe Pakiet XI Ustniki do gastroskopii Pakiet XII Rurki tracheostomijne Pakiet XIII Rurki tracheotomijne jednorazowego użytku. Pakiet XIV Strzykawki , igły, kaniule . Pakiet XV Strzykawki trzyczęściowe . Pakiet XVI Zamknięty system naczyniowy - bezigłowy Pakiet XVII Zestawy do odsysania ,zestawy do lewatyw, zgłębniki, worki do zbiórki moczu Pakiet XVIII Dostawa zgłębników Pakiet XIX Zestawy do szynowania moczowodów Pakiet XX Cewniki Torax Pakiet XXI Cewniki do embolektomii. Pakiet XXII Różny jednorazowy sprzęt medyczny Pakiet XXIII Dostawa jednorazowego sprzętu anestezjologicznego Pakiet XXIV Dostawa wkładów workowych Pakiet XXV Wkłady do mat dezynfekcyjnych Pakiet XXVI Zestawy do wkłucia Pakiet XXVII Igły, łączniki Pakiet XXVIII Cewniki Nelatona Pakiet XXIX Cewniki Nelatona Pakiet XXX Cewniki Tiemana Pakiet XXXI Cewniki Pezzera Pakiet XXXII Cewniki Couvelairea Pakiet XXXIII Cewniki Foleya Pakiet XXXIV Cewniki Dufoura Pakiet XXXV Cewniki z końcówką Nelatona Pakiet XXXVI Dreny do kapnografii, klipsy, łączniki Pakiet XXXVII Jednorazowy przetwornik do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego krwi i OCŻ Pakiet XXXVIII Elektrody oraz inne elementy robocze do aparatu ERBE VIO 300 Pakiet XXXIX Dostawa koszyczków typu DORMIA Pakiet XL Dostawa koszyczków typu DORMIA Pakiet XLI Środki ochronne Pakiet XLII Sprzęt stomijny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale II niniejszego Rozdziału, według zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z póżn. Zm.) zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem do SIWZ . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia: 1. Kserokopia dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. 2. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu należy dołączyć do oferty próbki z niżej wymienionych pozycji: Nr Pakietu Próbki Pakiet I Po 1 szt. z każdej pozycji Pakiet II Po 1 szt. z każdej pozycji Pakiet III Po 1 szt. z każdej pozycji Pakiet XI Po 1 szt. z każdej pozycji Pakiet XII 1 szt. z dowolnego rozmiaru Pakiet XXIV 1 zestaw z poz. 1 lub 2 Pakiet XXVI Z poz. 1 - 3 - 1 szt. z poz. 4 - 1 szt. Pakiet XXVIII 1 szt. z dowolnego rozmiaru Pakiet XXIX 1 szt. z dowolnego rozmiaru Pakiet XXX 1 szt. z dowolnego rozmiaru Pakiet XXXI 1 szt. z dowolnego rozmiaru Pakiet XXXII 1 szt. z dowolnego rozmiaru Pakiet XXXIII 1 szt. z dowolnego rozmiaru z poz. 1 -8 1 szt. z dowolnego rozmiaru z poz. 9 -11 1 szt. z dowolnego rozmiaru z poz. 12-14 Pakiet XXXIV 1 szt. z dowolnego rozmiaru z poz. 1-4 1 szt. z dowolnego rozmiaru z poz. 5-7 1 szt. z dowolnego rozmiaru z poz. 8 Pakiet XXXV 1 szt. z dowolnego rozmiaru Pakiet XXXVII Po 1 szt. z poz. 1, 2, 3, Pakiet XXXVIII Po 1 szt. z poz. 1, 2, 4, 5 Pakiet XLII Po 1 szt. z każdej pozycji B Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1. Oświadczenie wykonawcy zgodnie z zapisami pkt II A ppkt 1; 2. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II A ppkt 2,3,4 składa: a) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy zgodnie z treścią sekcji pkt II A ppkt 8; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji pkt II A ppkt 2-4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji pkt II A lub odpowiednio w pkt II B - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 1 . Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): a) każdy z osobna - dokument wymieniony w pkt II A ppkt 2-4 lub odpowiednio w pkt II B ppkt 2 ; b) podpisane przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z póżn. zm.) zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.