eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazabudowa interfejsów do automatycznego pozyskiwania informacji do Systemu Ewidencji Pracy Eksploatacyjnej (SEPE)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-07-13

POZYCJA 34439

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zabudowa interfejsów do automatycznego pozyskiwania informacji do Systemu Ewidencji Pracy Eksploatacyjnej (SEPE) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kierowania Przewozami, do kontaktów: Lech Kielech, tel. 022 4732693, e-mail: l.kielech@pkp.com.pl, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, tel. 022 4732317, fax 022 4732359, e-mail: j.nowak@pkp.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: inne. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zabudowa interfejsów do automatycznego pozyskiwania informacji do Systemu Ewidencji Pracy Eksploatacyjnej (SEPE). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabudowa interfejsów do automatycznego pozyskiwania informacji do Systemu Ewidencji Pracy Eksploatacyjnej (SEPE) na odcinkach linii kolejowych Nr 2: Warszawa - Terespol oraz Nr 3: Warszawa - Kunowice, wchodzącym w skład II korytarza transportowego sieci TEN linii E-20, na posterunkach wchodzących w skład węzła warszawskiego: a) opracowania projektu wykonawczego i dokumentacji technicznej elementów terenowych służących do automatycznego pozyskiwania informacji o kursujących pociągach pochodzących z urządzeń sterowania ruchem kolejowym, b) zabudowy punktów pozyskiwania informacji wraz z wszelkimi niezbędnymi dla nich elementami składowymi w miejscach pozyskiwania informacji wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) opracowanie interfejsów i uruchomienia transmisji informacjami pomiędzy systemami lub posterunkami wyposażonymi w moduły pozyskiwania informacji oraz modułem transmisji zbiorczej i systemem SEPE. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1) Posterunki techniczne wchodzące w skład okręgu warszawskiego wymienione w SIWZ. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.10.00 - Kolejowe urządzenia sterujące, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.00.00 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy Oryginalny kod CPV: 30.25.94.00 - System pozyskiwania danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.40.00 - System pozyskiwania danych Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego Oryginalny kod CPV: 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowity zakres zamówienia obejmuje zabudowę interfejsów na: 1)7 posterunkach technicznych węzła warszawskiego: Warszawa Włochy, Warszawa Zachodnia, Warszawa Centralna, Warszawa Wschodnia, Warszawa Podskarbińska, Warszawa Antoninów i Warszawa Rembertów oraz na przystanku osobowym Warszawa Śródmieście. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 z późn. zm.). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z późn. zm.) 2) Oświadczenie o osobach upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu przetargowym 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów postanowień art. 230 K.s.h. (dotyczy wyłącznie spółek z ograniczoną odpowiedzialnością) 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o nie karalności osób zarządzających firmą oraz osoby upoważnionej do reprezentowania firmy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) Aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 9) Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w tej formie lub innej umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Bilans za rok 2004 oraz rachunek zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku dostawców lub wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za ten okres 2) Informację banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy 3) Oświadczenie dotyczące średnich obrotów rocznych za lata 2002-2004 4) Dowód wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, usług, projektów z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców 2) wykaz kluczowych pracowników zaangażowanych w realizację projektu wraz z wykazem posiadanych uprawnień. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 89 - 86346 z dnia 07.05.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: najniższa cena najkrótszy termin realizacji Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IDIU12b211-03/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.08.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłata na rachunek bankowy zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. Nr 46 10500086 1000002273613998 z adnotacją "Specyfikacja". 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie Komisji Przetargowej powołanej przez Dyrektora Centrum Kierowania Przewozami. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.08.2005, godzina 13:00, siedziba zamawiającego, ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa, skrzydło "D", pokój Nr 15.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.