eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › dostawa dwóch aparatów do znieczulania ogólnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-13

POZYCJA 34434

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świdnik: dostawa dwóch aparatów do znieczulania ogólnego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: inż. Stanisław Podniesiński, ul. B. Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514215, fax 081 7514215, e-mail: spzozswidnik@interia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, lek. med. Halina Burska - Ordynator Oddziału Anestezjologii i Instensywnej Terapii, ul. B. Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7512234, fax 081 7514215, e-mail: spzozswidnik@interia.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch aparatów do znieczulania ogólnego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch aparatów do znieczulania ogólnego dla bloku operacyjnego Szpitala SP ZOZ w Świdniku. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Blok Operacyjny Szpitala SP ZOZ w Świdniku al. Lotników Polskich 18. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tysięcy euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 1;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177) - spełnianie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy - wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) (zgodnie z art. 26 ust. 1 ww. ustawy i Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy - Dz.U. Nr 71 poz. 645).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena brutto - 80% ocena techniczna - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.08.2005, cena - 30 zł brutto. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.08.2005, godzina 12:30, sala konferancyjna SP ZOZ Świdnik, ul. B. Leśmiana 4.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, doposażenie bloku operacyjnego Szpitala SP ZOZ Świdniku (dostawa dwóch aparatów do znieczulania ogólnego) jest I częścią drugiego etapu realizacji Projektu Pt. "Modernizacja i doposażenie bloku operacyjnego Szpitala SP ZOZ w Świdniku" realizowanego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.