eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówPrzeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego i niemieckiego w ramach projektu MIERZ SIŁY NA ZAMIARY! realizowanego przez Szkołę Podstawową Nr 1 w Lubartowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-25

Lubartów: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego i niemieckiego w ramach projektu MIERZ SIŁY NA ZAMIARY! realizowanego przez Szkołę Podstawową Nr 1 w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 344186 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 , ul. Legionów 3, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553021, faks 081 8553021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego i niemieckiego w ramach projektu MIERZ SIŁY NA ZAMIARY! realizowanego przez Szkołę Podstawową Nr 1 w Lubartowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego i niemieckiego w okresie od listopada 2010 do czerwca 2011 w klasach 1-6 Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lubartowie w łącznej liczbie 1600 godzin. Zajęcia będą prowadzone metodą eklektyczną z wykorzystaniem tablic multimedialnych z oprogramowaniem ICT w sposób zgodny z trybem pracy Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lubartowie tj.: 1. prowadzenie zajęć językowych przy wykorzystaniu licencjonowanego oprogramowania do nauczania języków obcych oraz tablic multimedialnych (wersje podręczników: DIGITAL dla danego języka i danego poziomu), odpowiedniego dla każdej grupy wiekowej i poziomu zaawansowania językowego uczestników zajęć oraz platformy e-lerningowej, 2. prowadzenie zajęć w oparciu o materiały szkoleniowe w postaci podręcznika i ćwiczeń zgodnych z wersją Digital oraz dodatkowych materiałów szkoleniowych i piśmienniczych przekazanych przez zamawiającego dla uczestników zajęć, 3. wykorzystanie platformy e-lerningowej przez prowadzących i uczestników zajęć z języków obcych podczas zajęć oraz do pracy uczestników w domu. Prowadzący zajęcia ma obowiązek bieżącego monitorowania i koordynowania pracy uczestników zajęć przy użyciu platformy w tym w szczególności poprzez sprawdzanie prac uczestników, udzielanie bieżących wskazówek, 4. zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu końcowego dla wszystkich uczestników zajęć, 5. opracowywanie narzędzi diagnostycznych do celów ewaluacji prowadzonych zajęć, 6. opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym szczegółowego programu nauczania dla każdej grupy wiekowej oraz poziomu zaawansowania językowego uczestników zajęć, 7. realizacja zajęć zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i uzgodnionym z Zamawiającym programem nauczania, 8. opracowanie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas zajęć (zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego dotyczącymi grafiki i informacji o źródłach finansowania projektu) oraz powielenia i dostarczenia ich każdemu uczestnikowi, jak też Zamawiającemu, 9. przeprowadzenie w trakcie realizacji zajęć i na ich zakończenie badań ewaluacyjnych zleconych przez Zamawiającego, 10. prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, w szczególności: dzienników zajęć, ewidencji obecności uczestników oraz opracowanie raportu końcowego. Zajęcia będą się odbywać w grupach 10 osobowych wg harmonogramu ustalonego przez zamawiającego w ujęciu tygodniowym z sobotami włącznie przy uwzględnieniu, że powstaną następujące grupy: 1. 10 grup w klasach I - III, 2 grupy z j. niemieckiego oraz 8 grup z j. angielskiego w wymiarze po 60 godzin (dydaktyczne = 45 minut) na każdą grupę, 2 razy w tygodniu po 1 godzinie 2. 10 grup w klasach IV - VI, 2 grupy z j. niemieckiego oraz 8 grup z j. angielskiego w wymiarze 100 godzin (dydaktycznych = 45 minut) na każdą grupę, 2 razy w tygodniu po 2 godziny Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej wymienione części zamówienia: Część 1: Grupa I - prowadzenie zajęć z języka niemieckiego w I grupie - uczniowie klas I-III, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 60 godz., Część 2: Grupa II - prowadzenie zajęć z języka niemieckiego w II grupie - uczniowie klas I-III, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 60 godz., Część 3: Grupa III - prowadzenie zajęć z języka niemieckiego w III grupie - uczniowie klas IV-VI, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 100 godz., Część 4: Grupa IV - prowadzenie zajęć z języka niemieckiego w IV grupie -uczniowie klas IV-VI, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 100 godz., Część 5: Grupa I - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w I grupie - uczniowie klas I-III, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 60 godz., Część 6: Grupa II - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w II grupie - uczniowie klas I-III, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 60 godz., Część 7: Grupa III - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w III grupie - uczniowie klas I-III, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 60 godz., Część 8: Grupa IV - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w IV grupie - uczniowie klas I-III, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 60 godz., Część 9: Grupa V - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w V grupie - uczniowie klas I-III, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 60 godz., Część 10: Grupa VI - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w VI grupie - uczniowie klas I-III, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 60 godz., Część 11: Grupa VII - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w VII grupie - uczniowie klas I-III, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 60 godz., Część 12: Grupa VIII - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w VIII grupie - uczniowie klas I-III, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 60 godz., Część 13: Grupa IX - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w IX grupie - uczniowie klas IV-VI, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 100 godz., Część 14: Grupa X - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w X grupie - uczniowie klas IV-VI, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 100 godz., Część 15: Grupa XI - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w XI grupie - uczniowie klas IV-VI, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 100 godz., Część 16: Grupa XII - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w XII grupie - uczniowie klas IV-VI, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 100 godz., Część 17: Grupa XIII - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w XIII grupie - uczniowie klas IV-VI, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 100 godz., Część 18: Grupa XIV - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w XIV grupie - uczniowie klas IV-VI, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 100 godz., Część 19: Grupa XV - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w XV grupie - uczniowie klas IV-VI, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 100 godz., Część 20: Grupa XVI - prowadzenie zajęć z języka angielskiego w XVI grupie - uczniowie klas IV-VI, w okresie listopad 2010 - czerwiec 2011, w sumie 100 godz.,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą do nauki języka, która: 1. posiada wykształcenie wyższe minimum 1-szego stopnia (licencjackie) filologii lub lingwistyki zgodnej z częścią przedmiotu zamówienia, której dotyczy oferta, z kwalifikacjami pedagogicznymi, 2. posiada doświadczenie obejmujące przeprowadzenie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert co najmniej 100 godzin dydaktycznych zajęć w grupach co najmniej 10-cio osobowych z nauki języka, którego dotyczy oferta, z dziećmi w wieku do 13 roku życia, 3. posiada umiejętność nauczania języka obcego przy wykorzystaniu tablicy multimedialnej z oprogramowaniem, umiejętność obsługiwania elektronicznej wersji podręczników kursowych, a także prowadzenia kursów językowych z wykorzystaniem platformy e-lerningowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Wykształcenie kadry - 30
  • 3 - Doświadczenie kadry - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i doświadczenia osoby zmienianej, 2) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy, strony mogą zmienić wysokość wynagrodzenia umownego ustalonego w oparciu o ofertę wykonawcy przy zachowaniu warunków zgodnych z zasadami współżycia społecznego, 3) zmiany stawki podatku VAT, 4) konieczność zmiany terminu wykonywania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie prac dodatkowych na podstawie art. 67 pzp, c) zwiększenie częstotliwości prowadzonych zajęć w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących przerwy w wykonaniu umowy lub innych okoliczności mających wpływ na wykonanie umowy w założonym terminie. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1.lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lubartowie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 08:00, miejsce: Kancelaria Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lubartowie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt MIERZ SIŁY NA ZAMIARY! realizowany przez Szkołę Podstawową Nr 1 w Lubartowie jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.