To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-16
Ogłoszenie nr 344162 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.
Warszawa: Dostawa owoców gr. I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 317276
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Regionalna Baza Logistyczna, krajowy numer identyfikacyjny
142665904, ul.
Marsa
110,
04-470
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
261815214, faks
261815093, e-mail
2rblog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.2rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa owoców gr. I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D/178/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców gr. I z podziałem na 2 części (zadania)w niżej wymienionych ilościach: Zadanie nr 1: 1.Banany w ilości 480 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 240 kg; zamówienie opcjonalne - 240 kg. 2.Cytryny w ilości 1 060 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 530 kg; zamówienie opcjonalne - 530 kg. 3.Pomarańcze w ilości 440 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 220 kg; zamówienie opcjonalne - 220 kg. 4.Mandarynki w ilości 260 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 130 kg; zamówienie opcjonalne - 130 kg. 5.Grejpfruty w ilości 80 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 40 kg; zamówienie opcjonalne - 40 kg. 6.Arbuz w ilości 50 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 25 kg; zamówienie opcjonalne - 25 kg. 7.Kiwi w ilości 80 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 40 kg; zamówienie opcjonalne - 40 kg. 8.Morele w ilości 140 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 70 kg; zamówienie opcjonalne - 70 kg. 9.Brzoskwinie w ilości 140 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 70 kg; zamówienie opcjonalne - 70 kg. 10.Winogrona w ilości 200 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 100 kg; zamówienie opcjonalne - 100 kg. 11.Jabłka w ilości 5 300 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 2 650 kg; zamówienie opcjonalne - 2650 kg. 12.Gruszki w ilości 620 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 310 kg; zamówienie opcjonalne - 310 kg. 13.Mango w ilości 30 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 15 kg; zamówienie opcjonalne - 15 kg. 14.Ananas w ilości 40 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 20 kg; zamówienie opcjonalne - 20 kg. 15.Nektarynki w ilości 340 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 170 kg; zamówienie opcjonalne - 170 kg. Zadanie nr 2: 1.Banany w ilości 5 352 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 2 676 kg; zamówienie opcjonalne - 2 676 kg. 2.Cytryny w ilości 2 890 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 1 445 kg; zamówienie opcjonalne - 1 445 kg. 3.Pomarańcze w ilości 4 272 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 2 136 kg; zamówienie opcjonalne - 2 136 kg. 4.Mandarynki w ilości 4 152 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 2 076 kg; zamówienie opcjonalne - 2 076 kg. 5.Grejpfruty w ilości 1 570 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 785 kg; zamówienie opcjonalne - 785 kg. 6.Arbuz w ilości 1 080 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 540 kg; zamówienie opcjonalne - 540 kg. 7.Kiwi w ilości 1 732kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 866 kg; zamówienie opcjonalne - 866 kg. 8.Morele w ilości 1 120 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 560 kg; zamówienie opcjonalne - 560 kg. 9.Brzoskwinie w ilości 1 120 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 560 kg; zamówienie opcjonalne - 560 kg. 10.Winogrona w ilości 3 462 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 1 731 kg; zamówienie opcjonalne - 1 731 kg. 11.Jabłka w ilości 18 300 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 9 150 kg; zamówienie opcjonalne - 9 150 kg. 12.Gruszki w ilości 4 910 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 2 455 kg; zamówienie opcjonalne - 2 455 kg. 13.Mango w ilości 500 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 250 kg; zamówienie opcjonalne - 250 kg. 14.Ananas w ilości 720 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 360 kg; zamówienie opcjonalne - 360 kg. 15.Nektarynki w ilości 895 kg, w tym: zamówienie gwarantowane - 447,50 kg; zamówienie opcjonalne - 447,50 kg.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
03222000-3
Dodatkowe kody CPV:
03222111-4,
03222210-8,
03222220-1,
03222110-7,
03222230-4,
03222118-3,
03222331-2,
03222332-9,
03222340-8,
03222321-9,
03222322-6,
03222330-5,
03222112-8,
03222113-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa owoców gr. I |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26325.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28010,55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa owoców gr. I |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT190888.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 203605,56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





