To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Poznań: SYSTEM ENDOPROTEZ STAWU BIODROWEGO I KOLANOWEGO (Nr rejestru A/31/12)
Numer ogłoszenia: 344148 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177831 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SYSTEM ENDOPROTEZ STAWU BIODROWEGO I KOLANOWEGO (Nr rejestru A/31/12).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu endoprotez stawu biodrowego i kolanowego, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 2 pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do SIWZ. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 1 - System endoprotezy pierwotnej stawu kolanowego (instrumentarium 3 szt.).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201319,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 217425,06
Oferta z najniższą ceną: 217425,06 / Oferta z najwyższą ceną: 217425,06
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego całkowita (instrumentarium 3 szt.).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 293475,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 316953,00
Oferta z najniższą ceną: 316953,00 / Oferta z najwyższą ceną: 316953,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek podległych
- Dostawa przeciwciał i materiałów zużywalnych do badań immunohistochemicznych, diagnostycznych oraz antygenu predykcyjnego PDL1 wraz z dzierżawą systemów do wykonywania barwień immunohistochemicznych
- Organizacja konferencji tematycznej w ramach inwestycji KPO
- zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu do siłowni znajdujących się w budynkach UAM w Poznaniu
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Czerwonak i podmiotów wymienionych w SWZ, na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Dozór i ochrona osób i mienia ruchomego w obiekcie administracyjno-biurowym znajdującego się w zarządzie WZGKiAM w Poznaniu przy ul. Piekary 17 w 2026r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa narzędzi, implantów i materiałów zużywalnych dla Oddziału Ortopedii i Chirurgii Dziecięcej
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
- Zakup i dostawa leków, materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych, odczynników laboratoryjnych i radiofarmaceutyków.
- dostawa leków i produktów leczniczych.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.