To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-16
Ogłoszenie nr 344109 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.
Siedlce: Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Siedlce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322078
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Siedlce, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Skwer Niepodległości
2,
08110
Siedlce, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
25 794 37 86, faks
25 794 37 18, e-mail
rzp@um.siedlce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Siedlce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):F-RZP.271.15.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie obejmuje utrzymanie oznakowania pionowego na drogach publicznych (krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych) w granicach m. Siedlce w okresie od 01.12.2016 r., do 30.11.2019 r. Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje wykonywanie następujących czynności: a) dokonywanie codziennego (w dni robocze) przeglądu oznakowania pionowego dróg polegającego na: poprawianiu skrzywionych znaków, słupków przy znakach i barierkach ochronnych, naprawianiu zerwanych łańcuchów, myciu i czyszczeniu słupków, tarcz znaków i pylonów oraz przycince gałęzi lub usuwaniu innych obiektów zasłaniających widoczność tarcz znaków - dla dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych, b) dokonywanie cotygodniowego przeglądu oznakowania pionowego dróg polegającego na: poprawianiu skrzywionych znaków, słupków przy znakach i barierkach ochronnych, naprawianiu zerwanych łańcuchów, myciu i czyszczeniu słupków, tarcz znaków i pylonów oraz przycince gałęzi lub usuwaniu innych obiektów zasłaniających widoczność tarcz znaków - dla dróg gminnych i wewnętrznych, c) wymianę uszkodzonych znaków lub słupków niezwłocznie po stwierdzeniu, podczas codziennego przeglądu i przekazanie informacji do Wydziału Dróg, d) wykonanie pozostałych robót wymienionych w kosztorysie ofertowym z zachowaniem wymogów umownych, e) wykonanie niezbędnych napraw oznakowania w dni wolne od pracy po otrzymaniu informacji z Wydziału Dróg, Straży Miejskiej lub Policji, f) dokonywania wymiany istniejących znaków na nowe w uzgodnieniu z Wydziałem Dróg, g) wprowadzanie czasowej organizacji ruchu na czas imprez, wydarzeń i świąt po uzgodnieniu z Wydziałem Dróg h) dysponowanie samochodem dostawczym wyposażonym w światło ostrzegawcze i) dysponowanie agregatem prądotwórczym oraz innymi narzędziami niezbędnymi do wykonywania prac w terenie j) dysponowanie, na terenie miasta Siedlce lub gminy Siedlce, magazynem do przechowywania znaków k) wykonywanie zleceń określonych jako PILNE z wykorzystaniem materiałów wymienionych poniżej, w terminie zawartym w umowie l) posiadanie w magazynie wykonawcy do dyspozycji Zamawiającego - na każde żądanie - zestawu następujących znaków: - U-20b zapora drogowa 60 m - U-3c tablica kierująca 4 m - U-5a "słupek przeszkodowy" 2 szt. - U-12c "słupek blokujący" 5 szt. - U-23 pachołki drogowe 10 szt. - A-7 "ustąp pierwszeństwa" 6 szt. - A-11 "nierówna droga" 2 szt. - A-12a "zwężenie jezdni - dwustronne" 4 szt. - A-12b "zwężenie jezdni - prawostronne" 2 szt. - A-12c "zwężenie jezdni - lewostronne" 2 szt. - A-14 "roboty na drodze" 2 szt. - A-17 "dzieci" 2 szt. - A-28 "sypki żwir" 2 szt. - A-30 "inne niebezpieczeństwo" 10 szt. - B-1 "zakaz ruchu w obu kierunkach" 10 szt. - B-2 "zakaz wjazdu" 5 szt. - B-20 "stop" 4 szt. - B-21 "zakaz skręcania w lewo" 3 szt. - B-22 "zakaz skręcania w prawo" 3 szt. - B-33 "ograniczenie prędkości" 30 km/h 4 szt. - B-36 "zakaz zatrzymywania się i postoju" 4 szt. - B-42 "koniec zakazów" 2 szt. - C-9 "nakaz jazdy z prawej strony znaku" 2 szt. - C-12 "ruch okrężny" 1 szt. - D-1 "droga z pierwszeństwem" 4 szt. - D-6 "przejście dla pieszych" 4 szt. - D-6b "przejście dla pieszych i przejazd dla rowerów 2 szt. - D-18 "parking" 4 szt. - F-9 "Objazd - prosto" 2 szt. - F-9 "Objazd - w prawo" 2 szt. - F-9 "Objazd - w lewo" 2 szt. - T-5 "DROGA USZKODZONA" 6 szt. - słupek do znaków (dł. 3,5m) 10 szt. - słupek do znaków (dł. 4,5m) 10 szt. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do składania codziennych meldunków z prowadzenia przeglądów oznakowania na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych oraz cotygodniowych meldunków z prowadzenia przeglądów na drogach gminnych i wewnętrznych. Meldunki należy składać do Wydziału Dróg do godz. 10.00 dnia następnego na fax: (025) 794 38 28 lub adres poczty elektronicznej wskazany przez Zamawiającego. Meldunki muszą zawierać informacje o wykonanych czynnościach związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego. Zamawiający wymaga, aby osoba realizująca czynności polegające na utrzymaniu oznakowania pionowego w okresie trwania umowy była zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umowy o pracę, zawartej przez Wykonawcę z pracownikiem wykonującym prace. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracownika zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umowy zawartej przez Wykonawcę z pracownikiem będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego nie dopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy). Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmioty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34922100-7
Dodatkowe kody CPV:
45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT499951.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 614760.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa sprzętu serwerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej".
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Świadczenie usługi gastronomicznej podczas Inauguracji roku akademickiego 2025/2026 w dniu 01.10.2025 r.
- DOSTAWA KLIMATYZATORÓW WRAZ Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa routerów i switchów w ramach projektu "Dostępność plus...coś więcej".
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.