eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony na wykonywanie odbitek kserograficznych przez Zamawiającego na sprzęcie Wykonawcy dostarczonego do pomieszczeń w budynkach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu oraz oddziałach zamiejscowych Delegatura w Jeleniej Górze,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Wrocław: Przetarg nieograniczony na wykonywanie odbitek kserograficznych przez Zamawiającego na sprzęcie Wykonawcy dostarczonego do pomieszczeń w budynkach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu oraz oddziałach zamiejscowych Delegatura w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Numer ogłoszenia: 343964 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317892 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. , faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze Jednostki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonywanie odbitek kserograficznych przez Zamawiającego na sprzęcie Wykonawcy dostarczonego do pomieszczeń w budynkach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu oraz oddziałach zamiejscowych Delegatura w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu zgodnie z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie odbitek kserograficznych przez Zamawiającego na sprzęcie Wykonawcy dostarczonego do pomieszczeń w budynkach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu oraz oddziałach zamiejscowych Delegatura w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu w: Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1 Jelenia Góra ul. Wiejskiej 29 Legnica ul. Skarbka 3 Wałbrzych ul. Słowackiego 23a-24 Zamówienie obejmuje: 1. Obsługę techniczno - serwisową 39 sztuk kserokopiarek przeznaczonych do eksploatacji w pomieszczeniach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu oraz w oddziałach zamiejscowych Delegatura w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1 - 30szt. A3/A4 Jeleniej Górze przy ul. Wiejskiej 29 - 3 szt. A3/A4 Legnicy przy ul. Skarbka 3 - 3 szt. A3/A4 Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 23a-24 - 3 szt. A3/A4 1.1. Wykonawca zaoferuje własny sprzęt nie starszy niż 3 lata (cyfrowy) w ilości 39 sztuk A3/A4 1.2. proponowane przez Wykonawcę kserokopiarki muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa i winny być zgodne z obowiązującymi normami; 1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia testów zaproponowanych kserokopiarek w siedzibach DUW we Wrocławiu i Delegaturach Wykonawcy lub w innym miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę; 1.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w zależności od swoich potrzeb, przenoszenia kserokopiarek pomiędzy siedzibami: Urzędu i oddziałów zamiejscowych; wartość odbitki będzie ustalana zgodnie z wartościami podanymi w Załączniku Nr 3 do SIWZ zgodnie z każdorazowym miejscem położenia kserokopiarek; 2. obsługa techniczno - serwisowa kserokopiarek obejmować będzie wszelkie prace serwisowe związane z eksploatacją kserokopiarek, tj. naprawy kserokopiarek i dostarczenie podzespołów niezbędnych do ich wykonania; 2.1. dostarczanie na bieżąco materiałów eksploatacyjnych, tj. tonerów, do wszystkich kserokopiarek; materiały eksploatacyjne winny być dostarczane w terminie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia w formie telefonicznej a następnie potwierdzone fax-em; 2.2. Zamawiający wymaga możliwości zakodowania na użyczonych kserokopiarkach numerów PIN dla poszczególnych użytkowników kserokopiarki. 3. Koszty serwisowe, dojazd, materiały eksploatacyjne, transport, karty użytkownika oraz ich obsługa winny być wliczone w cenę odbitki (z pominięciem kosztów energii elektrycznej i kosztów powierzchni użytkowej zajmowanej przez kserokopiarki) 4. Koszt energii elektrycznej pobieranej przez kserokopiarki oraz koszt eksploatacji powierzchni użytkowej zajmowanej przez powyższe kserokopiarki ponosi Zamawiający. 5. Urządzenia należące do Wykonawcy, a dostarczone do placówek w Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu oraz Delegaturach wyszczególnione w pkt. 1 użytkowane będą w pomieszczeniach budynkach chronionych, ale winny one być ubezpieczone przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy. 6. Zamawiający dopuszcza 2 % limit odpadów. 7. Ceny podane w Załączniku Nr 3 do SIWZ - zestawienie kosztów zadania nie będą podlegać waloryzacji, przez okres realizacji zadania. 8. Termin wykonania usługi: od dnia 05.10.2009 r. do dnia 04.10.2012 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 50.31.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn faksowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 102960 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AJF-XEROTED Janusz Florczyk, ul. Strachocińska 88c/9, Wrocław, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 102960
  • Oferta z najniższą ceną: 102960 oferta z najwyższą ceną: 102960
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.