Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Inowrocław: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego zgodnie z art. 62 ust.1, ustawy Prawo budowlane w budynkach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 343839 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego zgodnie z art. 62 ust.1, ustawy Prawo budowlane w budynkach Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zgodnie z art. 62 ust. 1, ustawy Prawo budowlane wykonanie kontroli okresowej półrocznej, rocznej oraz 5 - letniej w budynkach i lokalach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu w branży budowlanej, instalacji centralnego ogrzewania oraz wodnej i kanalizacyjnej z rozszerzeniem o sprawdzenie prawidłowości montażu i terminu legalizacji wodomierzy w lokalach. Zamówienie obejmuje: a) budynki komunalne, prywatne oraz użytkowe - w ilości 75 szt, b) budynki wspólnot mieszkaniowych - w ilości 122 szt, c) Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych - ul. Bagienna 77, d) Zakład Usług Sanitarnych i Porządkowych - ul. Toruńska 165, e) Zakład Zieleni - ul. Toruńska 165, f) siedziba PGKiM Sp. z o.o., ul. Wawrzyniaka 33 oraz ul. Jaśkowskiego 11 g) Dom Przedpogrzebowy na Cmentarzu Komunalnym, h) Ośrodek Wypoczynkowy Relax w Chomiąży Szlacheckiej, i) Ośrodek Wypoczynkowy w Oćwiece. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał minimum 2 kontrakty o wartości 10.000,00 złoty netto każdy. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu wraz z potwierdzeniem, że usługi kontroli zostały wykonane należycie - 2 referencje (załącznik nr 4 do siwz).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonego do oferty wykazu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do siwz). Zamawiający oceny wykonawcę na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy (zał. nr 1 do swiz), b) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (wzór, zał. nr 2 do siwz), c) oświadczenie w trybie art.24 ustawy Pzp (wzór, zał. nr 3 do siwz), d) wykaz usług (zał. nr 4 do siwz), e) wykaz osób (zał. nr 5 do siwz), f) załącznik nr 7do siwz - wykaz budynków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-zgodnie z siwz i ustawą Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowrocław, pok. 17, do Kon. Krystyna Glonek, tel./faks 052 35 64 304..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2012 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
- Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koronowie dz. nr 1028/132
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz przystanków autobusowych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2269L Lublin (ul. Zemborzycka, ul. Osmolicka) - Bychawa."
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy "Budowie ulic (dróg publicznych) w gminie Kosakowo: ulicy Agawy, Maciejkowa, Szarotki", z podziałem na 4 części
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Kutnowskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Nadzór geologiczny nad badaniami sejsmicznymi oraz opracowanie projektu robót geologicznych jak również dokumentacji powykonawczej - KC-DE-zp.272-652/25
- Rewitalizacja śródmiejskiej przestrzeni Karpacza - odnowa ładu publicznego poprzez budowę i zagospodarowanie ciągu pieszo jezdnego
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





