To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-20
Urzędów: Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bobach Wsi
Numer ogłoszenia: 343836 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280430 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 081 8225052, faks 081 8285030.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bobach Wsi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku OSP w Bobach Wsi zakres robót: - docieplenie stropu nad I piętrem ( styropian EPS 100) - 241,20 m2, - konstrukcja dachu i pokrycie blachą dachówkopodobną - 228,585 m2, - stolarka drzwiowa i okienna i roboty towarzyszące, - docieplenie ścian płytami styropianowymi EPS 070 gr. 12 cm , z wyprawą elewacyjną z gotowej suchej mieszanki wraz z robotami towarzyszącymi - 405,52 m2, - instalacja odgromowa Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga aby wykonawcy uwzględnili koszty związane z wykonaniem robót tymczasowych i prac towarzyszących, umożliwiających wykonanie robót podstawowych. 2) Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , elementy prefabrykowane wysokiej jakości o parametrach techniczno - eksploatacyjnych , użytkowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i opisie technicznym. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do zastosowanych materiałów i elementów prefabrykowanych odpowiednie dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (m.in. atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem.) 3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, zestawieniach prac do wykonania ( przedmiarach robót) znajdują się wskazane znaki towarowe, wymienione z nazwy materiały ze wskazaniem na producenta, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis, celem określenia wymaganych parametrów technicznych potrzebnych do realizacji zadania i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjnych/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. 4). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane, elementy prefabrykowane, materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego tj. parametry techniczne , eksploatacyjne, użytkowe, nie gorsze niż wskazane w opisie technicznym oraz w załączniku pn. przedmiar robót 5) Zamawiający oceniając rozwiązania równoważne będzie je oceniał według zapisów w opisie technicznym, opisach w przedmiarze robót, które oferty równoważne muszą spełnić ( art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, element prefabrykowany, czy system ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp.. 6). Wykonawca poda typ, producenta, koszt, oraz określi jakie parametry techniczno-użytkowe, posiada wskazany przez niego produkt równoważny w porównaniu do parametrów wskazanych przez zamawiającego w opisie technicznym, jak również dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi remontowo-budowlane. JANUSZ SOBASZEK
jakie przetargi wygrała firma
Usługi remontowo-budowlane. JANUSZ SOBASZEK
- Usługi Remontowo - Budowlane Janusz Sobaszek, ul. Kopernika 4/28, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161168,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 163957,06
Oferta z najniższą ceną: 160000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 214399,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI URZĘDÓW
więcej: przetargi URZĘDÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
- Modernizacja wybranych pomieszczeń PUM w budynku Rektoratu w celu umożliwienia prowadzenia zwiększonej liczby zajęć ze studentami - Aula, sala: 109, 102, 101, C, korytarze, toaleta przy 102
- Utworzenie żłobka gminnego "Kraina Malucha" w Nowej Wsi w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim
- "Remont Szkoły Podstawowej im. Andrzeja Mielęckiego w Koźminku - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.