Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Warszawa: Obsługa posiedzeń paneli ekspertów oceniających wnioski o przyznanie premii technologicznej w ramach kredytu na innowacje technologiczne
Numer ogłoszenia: 343776 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa posiedzeń paneli ekspertów oceniających wnioski o przyznanie premii technologicznej w ramach kredytu na innowacje technologiczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji na rzecz Zamawiającego posiedzeń paneli ekspertów oceniających wnioski o przyznanie premii technologicznej w ramach kredytu na innowacje technologiczne, w ramach poddziałania 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. W ramach usługi Wykonawca będzie wynajmował 3 niezależne sale konferencyjne (znajdujących się w jednym budynku oddalonym od siedziby Zamawiającego nie dalej niż o 2 km) oraz będzie świadczył usługi wymienione w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, na zasadach określonych w OPZ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni począwszy od dnia składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 28 grudnia 2015 r. o godz. 11:00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował: -co najmniej 3 kompleksowych usług (umów) wynajmu sali na spotkania biznesowe, szkolenia, lub konferencje o wartości co najmniej 50 000 zł łącznie dla wszystkich wykazanych usług. Przez kompleksową usługę wynajmu sali Zamawiający rozumie usługę, na którą składa się wynajem sali na spotkanie biznesowe, szkolenie lub konferencję wraz z wyposażeniem i obsługą techniczną.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 3 salami, znajdującymi się w jednym budynku, o następujących parametrach: 1)Powierzchnia przynajmniej 25 m2 każda z sal. 2)Sale powinny mieć możliwość zaciemnienia i wykorzystania sztucznego oświetlenia. 3)Każda sala powinna być wyposażona w: klimatyzację, stół konferencyjny dla przynajmniej 3 osób, stanowiska dla prezentujących i pomocnicze - łącznie 10 stanowisk siedzących, rzutnik/projektor, ekran (opcjonalnie - odpowiednia powierzchnia do wyświetlania prezentacji), bezprzewodowy dostęp do internetu, 1 komputer kompatybilny z rzutnikiem/projektorem, umożliwiający odczytywanie plików w formacie .doc, .docx, .ppt., .pptx, prezentacji prezi itp. System rejestracji dźwięku dostosowany do rejestracji mowy. Zastosowana technologia ma zapewniać nagrania o jakości gwarantującej wyraźnie i bezsprzecznie zrozumienie wypowiadanych słów. Zamawiający powinien mieć ponadto dostęp do drukarki znajdującej się w budynku, w którym mieszczą się sale - jedna drukarka (z czarnym tonerem oraz papierem uzupełnianym przez Wykonawcę) powinna obsługiwać 3 sale.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Odległość obiektu od biur BGK przy ul. Wareckiej 11a, 00-034 Warszawa (nie dalej niż 2 km) - 5
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego,
Biuro Zamówień Publicznych
Al. Jerozolimskie 7, 00- 955 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego, Biuro Zamówień Publicznych Al. Jerozolimskie 7, 00- 955 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE: Poddziałanie 3.2.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Koszt realizacji umowy będzie refundowany ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój lub Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna, na podstawie porozumienia PO IR nr 1 MG - BGK/2015 zawartego pomiędzy Ministrem Gospodarki a Bankiem Gospodarstwa Krajowego w dniu 21 kwietnia 2015 r. w sprawie powierzenia realizacji Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, dla Poddziałania 3.2.2 Kredyt na innowacje technologiczne..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia dwóch dwudniowych szkoleń pn. "Skuteczne zarządzanie zespołem w publicznych służbach zatrudnienia z Dolnego Śląska" .
- Usługa wynajmu powierzchni konferencyjno-szkoleniowej z usługą hotelową, cateringową oraz organizacyjną, obejmująca logistykę pobytu uczestników wizyty studyjnej w Brukseli w dniach 02-04.12.2025r
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
- Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2026 roku
- Organizacja i przeprowadzenie pozalekcyjnych wyjazdów studyjnych oraz wyjazdów zawodoznawczych
- "Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pt. Korzystanie z narzędzi Google w pracy zawodowej".
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





