eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy Asseco oraz nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica zainstalowanych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Radom: Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy Asseco oraz nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica zainstalowanych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym.
Numer ogłoszenia: 34374 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 444056 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy Asseco oraz nadzór autorski oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica zainstalowanych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy ASSECO Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy ASSECO, zainstalowanego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym i zawierającego moduły: Oprogramowanie aplikacyjne InfoMedica Nazwa użytkowanego modułu Ilość użytkowników Termin rozpoczęcia Finansowo - Księgowy 9 Od daty zawarcia umowy Rachunek Kosztów 2 Rejestr Sprzedaży 2 Wycena Kosztów Normatywnych 2 Gospodarka Materiałowa 4 Środki Trwałe 1 Wyposażenie 1 Ruch Chorych Otwarta Apteka Otwarta Apteczka Oddziałowa Otwarta Kadry 6 Ewidencja Czasu Pracy (Grafiki) Otwarta Płace 8 Zlecenia 24 Zobowiązania Wykonawcy: 1. W ramach usług serwisu Wykonawca ma zapewnić: a. Instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica; b. Instalowanie i wdrażanie nowej generacji oprogramowania aplikacyjnego (dotyczy modułów w części medycznej w zakresie przedmiotu umowy); c. Dostosowywanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica do potrzeb zamawiającego między innymi pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników, itp.; d. Udzielenia w razie potrzeby instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, itp.; e. Doradztwo w zakresie przygotowywania danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne, itp.); f. Konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowani aplikacyjnego (konsultacje i szkolenia mogą być prowadzone zdalnie na wskazanych stacjach użytkowników i przy pomocy telefonu; g. Doradztwo i pomoc przy administrowaniu bazą danych Oracle; h. Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania uwzględniające potrzeby Zamawiającego; i. Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu na wniosek Zamawiającego stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach; j. Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych; k. Pomoc w usunięciu awarii oprogramowania objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; l. Weryfikacja integralności baz danych; m. Dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; n. Korzystanie z konsultacji telefonicznych (Hot-Line); o. Prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym obejmującego wykonanie czynności w tym zmiany konfiguracji oprogramowania. 2. Serwis ma być świadczony zdalnie za pomocą łączy. W przypadku braku możliwości wykonania usług serwisowych ta drogą, mają być one realizowane w siedzibie zamawiającego po dokładnej analizie każdego zgłoszenia. 3. Wizyty serwisowe wymagające interwencji w siedzibie Zamawiającego muszą odbyć się w ciągu 48 godzin od momentu pisemnego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. 4. Świadczenie usług serwisowych w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu na pisemne zgłoszenia 48 godzin. 5. W ciągu całego czasu trwania umowy nie istnieją ograniczenia: ilości wizyt serwisowych, liczby konsultacji telefonicznych (hot-line), liczby zdalnych sesji za pomocą łączy. Część nr 2: Nadzór autorski Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica Nadzór autorski Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica zainstalowanego w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym i zawierającego moduły: Oprogramowanie aplikacyjne Infomedica Nazwa modułu Ilość użytkowników Termin rozpoczęcia Finansowo - Księgowy 9 Od daty zawarcia umowy Rachunek Kosztów 2 Rejestr Sprzedaży 2 Wycena Kosztów Normatywnych 2 Gospodarka Materiałowa 4 Środki Trwałe 1 Wyposażenie 1 Ruch Chorych Otwarta Apteka Otwarta Apteczka Oddziałowa Otwarta Kadry 6 Ewidencja Czasu Pracy Otwarta Płace 8 Zlecenia 24 Płatność w ratach miesięcznych. Zobowiązania Wykonawcy : W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca winien zapewnić: a. udostępnienie poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania) : w przypadku Błędu krytycznego: 1. czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego Błędu krytycznego lub zmiany kwalifikacji błędu) wynosi 1 dzień roboczy; 2. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych, od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych 3. w przypadku wystąpienia Błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem Błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego Błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy zdalny dostęp do baz danych i Oprogramowania Aplikacyjnego, na zasadach określonych w załączniku do SIWZ. w pozostałych przypadkach: 1. czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego Błędu lub zmiany kwalifikacji błędu) wynosi do 15 dni roboczych; 2. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili wpłynięcia zgłoszenia; b. w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym; c. zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie : - poprzez witrynę internetową Help-Desku Wykonawcy - telefonicznie pod numerem telefonu: (1)- serwis InfoMedica część biała (medyczna ) (2)- serwis InfoMedica część szara (administracyjna) - pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej na adres - opcjonalnie faksem na numer ; W przypadku, gdy formularz zgłoszenia błędu zostanie przyjęty przez Wykonawcę: (a) w godzinach pomiędzy 16.00 a 24.00 dnia roboczego - traktowany będzie jak przyjęty o godz. 8.00 następnego dnia roboczego; (b) w godzinach pomiędzy 0.00 a 8.00 dnia roboczego - traktowany będzie jako przyjęty o godz. 8.00 danego dnia roboczego; (c) w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowany będzie jako przyjęty o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego; d. rozwój Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: 1. przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, odbywać się będzie poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego; 2. udostępniania uaktualnień Oprogramowania Aplikacyjnego (nowych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego) poprzez serwer ftp: , przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysłać na adres Zamawiającego nośnik CD-ROM zawierający nową wersję Oprogramowanie Aplikacyjnego; 3. w ramach umowy Wykonawca zapewnia bezpłatną wymianę licencji na system informatyczny nowej generacji (dotyczy modułów w części medycznej). e. możliwość pisemnego zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego, wynikająca z zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju Oprogramowania Aplikacyjnego; f. gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian (tj. modyfikacji płatnych) Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową. Zasady realizacji zgłoszonych żądań będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. g. Korzystanie z usługi Hot-Line Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.10.00 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.26.71.00 - Konserwacja oprogramowania technologii informacji 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania 72.26.72.00 - Naprawa oprogramowania technologii informacji 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 48.61.00.00 - Systemy baz danych 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 48.61.40.00 - System pozyskiwania danych 48.81.20.00 - Systemy informacji finansowej 48.81.40.00 - Systemy informacji medycznej 48.81.41.00 - System informacji pielęgniarskiej 48.81.42.00 - System podawania leków i zarządzania pacjentami 48.81.45.00 - System zarządzania na podstawie akt pacjentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Opieka serwisowa użytkowanego oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy ASSECO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa Spółka Akcyjna, ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 389818,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 472246,20

  • Oferta z najniższą ceną: 472246,20 / Oferta z najwyższą ceną: 472246,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nadzór autorski Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Asseco Poland Spółka Akcyjna, ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 320000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 382402,08

  • Oferta z najniższą ceną: 382402,08 / Oferta z najwyższą ceną: 382402,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.