eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UlhówekOPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA BUDOWĘ ODCINKA DROGI GMINNEJ NR 111927L HUBINEK Gm. ULHÓWEK - SZLATYN Gm. JARCZÓW DŁUGOŚCI OKOŁO 5,100 KM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Ulhówek: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA BUDOWĘ ODCINKA DROGI GMINNEJ NR 111927L HUBINEK Gm. ULHÓWEK - SZLATYN Gm. JARCZÓW DŁUGOŚCI OKOŁO 5,100 KM
Numer ogłoszenia: 343734 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ulhówek , ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, woj. lubelskie, tel. 084 6616004, faks 084 6616004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA BUDOWĘ ODCINKA DROGI GMINNEJ NR 111927L HUBINEK Gm. ULHÓWEK - SZLATYN Gm. JARCZÓW DŁUGOŚCI OKOŁO 5,100 KM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - projekt budowlano - wykonawczy - 7 egz. - projekt techniczny oświetlenia ulicznego - 3 egz. + wersja elektroniczna - format PDF - przedmiar robót (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 , Dz.U. Nr. 202 poz. 2072) - 7 egz. + wersja elektroniczna - format PDF - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru - 7 egz. + wersja elektroniczna - format PDF - kosztorys inwestorski - 1 egz. - kosztorys ofertowy - 1 egz. - projekt oznakowania i stałej organizacji ruchu (uzgodniony i zatwierdzony) - 4 egz. - projekt oznakowania na okres prowadzenia robót (uzgodniony i zatwierdzony) - 4 egz. - dokumentacja geotechniczno - inżynierska dot. badań podłoża - 3 egz. - informacja BIOZ - 7 egz. - wypisy z rejestru gruntów, działek planowanych do zajęcia - 7 egz. Kosztorys ofertowy i inwestorski należy dodatkowo załączyć w wersji elektronicznej w programie NORMA lub ZUZIA..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: - formularz oferty ( na załączonym druku nr 1), - zaakceptowany formularz umowy ( druk nr 2), - wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zadań o podobnym charakterze (przynajmniej jedno zadanie wraz z załączonymi referencjami) - (na załączonym druku nr 3) - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (na załączonym druku nr 4) - odpis (kopia) uprawnień projektanta i sprawdzającego, - odpis (kopia) zaświadczenia o przynależności projektanta i sprawdzającego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą , 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia , 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu lub nie zaproszonego do składania ofert, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 89.1. błędy w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulhowek.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek pok. 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Ulhówek ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek w pok. nr 12 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.