To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Lublin: BZP/PN/49 DOSTAWA MEBLI DLA JEDNOSTEK PL
Numer ogłoszenia: 343724 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269708 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/49 DOSTAWA MEBLI DLA JEDNOSTEK PL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE 1 - Meble, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia ZADANIE 2 - Krzesła i fotele, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARMA MEBLE BIUROWE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
BARMA MEBLE BIUROWE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- BARMA Meble Biurowe Sp. z o.o., Chłodna 17, 40-311 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2747,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2263,20
Oferta z najniższą ceną: 2263,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3284,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Krzesła i fotele, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERIWA Sp. j, al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3686,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3407,10
Oferta z najniższą ceną: 3407,10 / Oferta z najwyższą ceną: 4797,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 8 części
- Postępowanie ZP.381.77.2025 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów szewnych i operacyjnych
- Przebudowa warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Energetycznych w Lublinie, ul. Długa 6 w ramach projektu pn. ,,Rozwój szkół zawodowych na terenie Miasta Lublin".
- Dostawa analizatora immunologicznego z pakietem odczynników
- Dostawa i montaż foteli / siedzisk wyciszających (akustycznych).
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Prokuratury Rejonowej w Opolu.
- " Zakup wyposażenia na potrzeby branżowego centrum umiejętności"
- Dostawa krzeseł i foteli obrotowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Zakup pierwszego wyposaż. do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029 - wyposaż sal, korytarzy oraz pom. sanitarnych i socjalnych
- Dostawa biurek z elektryczną regulacją wysokości, mobilnych szafek pod biurko oraz monitorów ekranowych na potrzeby Projektu "Inwestycja w zdrowie pracowników"
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Dziecięcego w Kołaczkowie - II postępowanie
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.