eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Dostawy zestawów ADO i CADO do dializ otrzewnowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Działdowo: Dostawy zestawów ADO i CADO do dializ otrzewnowych.
Numer ogłoszenia: 34359 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy zestawów ADO i CADO do dializ otrzewnowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : 1. Sukcesywne dostawy, do miejsca zamieszkania pacjentów wskazanych przez Stację Dializ przy SP ZOZ w Działdowie, zestawów do dializ otrzewnowych wraz z przeszkoleniem z zakresu obsługi pacjentów i wskazanych pracowników Stacji Dializ w Działdowie. 2. Dostawa worków (załącznik nr 1 do oferty) do dializ otrzewnowych wg wskazań Stacji Dializ. Dokładny opis wymaganych zestawów zawiera załącznik nr 1 do oferty. Warunki dodatkowe do zadania nr 1 i 2: 1. Wymagane płyny do automatycznej dializy otrzewnowej i ciągłej cyklicznej dializy otrzewnowej z glukozą jako środkiem osmotycznie czynnym o stężeniu w przedziale od 1,36 do 3,86% w pojemnikach o wskazanej pojemności w ilości podanej w osobnym formularzu na rok, zamawianych z 2 tygodniowym wyprzedzeniem zgodnie z przepisem dializy zalecanym przez lekarza Stacji Dializ. 2. Ilości potrzebnego sprzętu są szacowane dla 1 pacjenta kontynuującego terapię ADO i 1 pacjenta leczonego CADO. 3. W razie potrzeb klinicznych (przewodnienie pacjenta, zaburzenia ultrafiltracji) powinna być możliwość zastosowania płynów zawierających polimer glukozy w celu uzyskania odpowiedniej ultrafiltracji, zarówno w pojemnikach do zastosowania w dializie automatycznej, jak i wymianach ręcznych (w pojemnikach ze zintegrowanym workiem drenażowym). 4. Płyny do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej (tzw. ręcznej) w pojemnikach ze zintegrowanym workiem drenażowym z odpowiednim stężeniem glukozy w stężeniach jak w pkt. 1 w ilości worków na rok podanych w osobnym formularzu. 5. Przetargowi podlega także odpowiedni osprzęt (tj. dreny do automatycznej dializy otrzewnowej w zestawach, koreczki, nakrętki i inne) niezbędne do prowadzenia automatycznej dializy otrzewnowej przez rok wg comiesięcznego zamówienia sporządzanego przez Stację Dializ w Działdowie. 6. Zamówieniu podlegają także dreny pośrednie (łączące cewnik dializacyjny z zestawem) wymieniane 1 raz na ? roku u pacjenta. 7. Wykonawca zapewni cykler dla pacjenta spełniający wymagania obowiązujących przepisów prawa odnośnie wyrobów medycznych, tj. ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić utrzymanie w sprawności cyklera, dokonywanie okresowych przeglądów i dokumentacji z tym związanych. Wykonawca zapewni również pełny serwis, w razie usterki naprawę w ciągu 24 godzin lub wymianę cyklera na nowy. 8. Płyny powinny być dostarczane co miesiąc na adres wskazany przez Stację Dializ do miejsca zamieszkania pacjenta i dla potrzeb Stacji Dializ do SPZOZ w Działdowie w terminie 7 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub poprzez faks. 9. Wykonawca zapewnia pełne szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu do dializy (cykler). 10. Wykonawca wyznacza osobę koordynującą współpracę pomiędzy firmą, Stacją Dializ i pacjentem (pielęgniarka dializacyjna). Warunki dodatkowe do zadania nr 3 i 4: 1. Wymagane płyny do automatycznej dializy otrzewnowej i ciągłej cyklicznej dializy otrzewnowej z glukozą jako środkiem osmotycznie czynnym o stężeniu w przedziale od 1,5 do 4,25% w pojemnikach o wskazanej pojemności w ilości podanej w osobnym formularzu na rok, zamawianych z 2 tygodniowym wyprzedzeniem zgodnie z przepisem dializy zalecanym przez lekarza Stacji Dializ. 2. Ilości potrzebnego sprzętu są szacowane dla 1 pacjenta kontynuującego terapię ADO i 1 pacjenta leczonego CADO. 3. W razie potrzeb klinicznych (przewodnienie pacjenta, zaburzenia ultrafiltracji) powinna być możliwość zastosowania płynów zawierających polimer glukozy w celu uzyskania odpowiedniej ultrafiltracji, zarówno w pojemnikach do zastosowania w dializie automatycznej, jak i wymianach ręcznych (w pojemnikach ze zintegrowanym workiem drenażowym). 4. Płyny do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej (tzw. ręcznej) w pojemnikach ze zintegrowanym workiem drenażowym z odpowiednim stężeniem glukozy w stężeniach jak w pkt. 1 w ilości worków na rok podanych w osobnym formularzu. 5. Przetargowi podlega także odpowiedni osprzęt (tj. dreny do automatycznej dializy otrzewnowej w zestawach, koreczki, nakrętki i inne) niezbędne do prowadzenia automatycznej dializy otrzewnowej przez rok wg comiesięcznego zamówienia sporządzanego przez Stację Dializ w Działdowie. 6. Zamówieniu podlegają także dreny pośrednie (łączące cewnik dializacyjny z zestawem) wymieniane 1 raz na ? roku u pacjenta. 7. Wykonawca zapewni cykler dla pacjenta spełniający wymagania obowiązujących przepisów prawa odnośnie wyrobów medycznych, tj. ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić utrzymanie w sprawności cyklera, dokonywanie okresowych przeglądów i dokumentacji z tym związanych. Wykonawca zapewni również pełny serwis, w razie usterki naprawę w ciągu 24 godzin lub wymianę cyklera na nowy. 8. Płyny powinny być dostarczane co miesiąc na adres wskazany przez Stację Dializ do miejsca zamieszkania pacjenta i dla potrzeb Stacji Dializ do SPZOZ w Działdowie w terminie 7 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub poprzez faks. 9. Wykonawca zapewnia pełne szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu do dializy (cykler). 10. Wykonawca wyznacza osobę koordynującą współpracę pomiędzy firmą, Stacją Dializ i pacjentem (pielęgniarka dializacyjna). Warunki dodatkowe do zadania nr 5 i 6: 1. Wymagane płyny do automatycznej dializy otrzewnowej i ciągłej cyklicznej dializy otrzewnowej z glukozą jako środkiem osmotycznie czynnym, o stężeniu w przedziale od 1,36 do 4,25%, w pojemnikach o wskazanej pojemności, w ilości podanej w osobnym formularzu na rok, zamawianych z 2 tygodniowym wyprzedzeniem zgodnie z przepisem dializy zalecanym przez lekarza Stacji Dializ. 2. Ilości potrzebnego sprzętu są szacowane dla 2 pacjentów rozpoczynających terapię ADO i 2 pacjentów rozpoczynających terapię CADO. 3. Płyny do ciągłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej (tzw. ręcznej) w pojemnikach ze zintegrowanym workiem drenażowym z odpowiednim stężeniem glukozy w stężeniach jak w pkt. 1 w ilości worków na rok podanych w osobnym formularzu. 4. Przetargowi podlega także odpowiedni osprzęt (tj. dreny do automatycznej dializy otrzewnowej w zestawach, koreczki, nakrętki i inne) niezbędne do prowadzenia automatycznej dializy otrzewnowej przez rok wg comiesięcznego zamówienia sporządzanego przez Stację Dializ w Działdowie. 5. Zamówieniu podlegają także dreny pośrednie (łączące cewnik dializacyjny z zestawem) wymieniane 1 raz na ? roku u pacjenta. 6. Wykonawca zapewni cykler dla pacjenta spełniający wymagania obowiązujących przepisów prawa odnośnie wyrobów medycznych, tj. ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić utrzymanie w sprawności cyklera, dokonywanie okresowych przeglądów i dokumentacji z tym związanych. Wykonawca zapewni również pełny serwis, w razie usterki naprawę w ciągu 24 godzin lub wymianę cyklera na nowy. 7. Płyny powinny być dostarczane co miesiąc na adres wskazany przez Stację Dializ do miejsca zamieszkania pacjenta i dla potrzeb Stacji Dializ do SPZOZ w Działdowie w terminie 7 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub poprzez faks. 8. Wykonawca zapewnia pełne szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu do dializy (cykler). 9. Wykonawca wyznacza osobę koordynującą współpracę pomiędzy firmą, Stacją Dializ i pacjentem (pielęgniarka dializacyjna). CPV: 33.69.28.00-5.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: 2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §3 i §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Inne dokumenty: 4.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz - wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 1 do oferty 4.2 dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy udzielone przez uprawnionych do reprezentowania przedstawicieli Wykonawców, 5.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określone w §1 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony na zasadzie art.144 ustawy PZP ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT. b) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, przejęć itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Zestaw - 1 kpl. - do automatycznej dializy otrzewnowej - ADO - kontynuacja leczenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do ADO wg załącznika nr 1 do oferty siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Zestaw - 1 kpl. - do ręcznej dializy otrzewnowej - CADO - dla 1 pacjenta - kontynuacja leczenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do CADO wg załącznika nr 1 do oferty siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Zestaw - 1 kpl. - do automatycznej dializy otrzewnowej - ADO - kontynuacja leczenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do ADO wg załącznika nr 1 do oferty siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. Zestaw - 1 kpl. - do ręcznej dializy otrzewnowej - CADO - dla 1 pacjenta - kontynuacja leczenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do CADO wg załącznika nr 1 do oferty siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5. Zestawy - 2 kpl. - do automatycznej dializy otrzewnowej - ADO - dla 2 pacjentów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do ADO wg załącznika nr 1 do oferty siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6. Zestawy - 2 kpl. - do ręcznej dializy otrzewnowej - CADO - dla 2 pacjentów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do CADO wg załącznika nr 1 do oferty siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.28.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.