Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Dąbrowa Białostocka: SPZOZ/ambulans/12/08
Numer ogłoszenia: 343581 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. M. C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121206, faks 085 7121206 w. 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.home
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ/ambulans/12/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego ambulansu transportowego do SP ZOZ w Dąbrowie Białostockiej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie i SIWZ b) Spełnią wszystkie warunki i dostarczą wszystkie dokumenty wymagane w SIWZ c) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień d) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy . 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców , którzy: a) nie spełniają warunków udziału w stepowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1. ustwy c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania. d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania e) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia d) zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia . e) zawiera błędy w obliczaniu ceny f) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez Wykonawcę wymaganych dokumentów lub oświadczeń wg zasady spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy - który należy sporządzić wg wzoru załączonego przez Zamawiającego - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę sporządzony na podstawie - Załącznika nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 Ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania Działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Oryginał pełnomocnictwa (lub jego poświadczona przez notariusza kopia) do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień , jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6. 4) 6) Oświadczenie Wykonawcy , że oferowany ambulans i sprzęt medyczny spełnia warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DZ.U.z 2003r, nr 32, poz. 262) oraz jest zgodny z normami PN EN 1789:2008 i PN EN 1865, 7) Deklaracje zgodności , CE na zaoferowane wyposażenie medyczne, 8)Wykaz najbliższych dla Zamawiającego autoryzowanych punktów serwisowych uprawnionych do napraw gwarancyjnych ambulansu i wyposażenia - podać nazwę i adres. 9) Homologacja na pojazd skompletowany 10) Materiały informacyjne dotyczące zaoferowanego sprzętu medycznego oraz pojazdu (katalogi, instrukcje i foldery), 11) Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu (faktury, karty pojazdu) Wymienione dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ
ul M.C. Skłodowskiej 15
16-200 Dąbrowa Białostocka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ ul M.C. Skłodowskiej 15 16-200 Dąbrowa Białostocka Budynek Administracji , sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu sanitarnego
- Dostawa ambulansu na potrzeby ratowania życia i zdrowia mieszkańców województwa łódzkiego dla WSRM w Łodzi w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu A2
- Zakup ambulansów drogowych na potrzeby realizacji usług transportu sanitarnego pacjentów dializowanych
- Dostawa ambulansu sanitarnego wraz z wyposażeniem
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.