eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przeprowadzenie studiów podyplomowych w ramach Projektu pnSprawny Samorząd - lepsza Polska II, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki



Ogłoszenie z dnia 2010-12-01

Białystok: Przeprowadzenie studiów podyplomowych w ramach Projektu pn: Sprawny Samorząd - lepsza Polska II, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 343565 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego , ul. Świętojańska 24, 15-277 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7323700, faks 085 7323700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgwwp.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zgwwp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie studiów podyplomowych w ramach Projektu pn: Sprawny Samorząd - lepsza Polska II, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie studiów podyplomowych na terenie Miasta Białystok na kierunkach: 1) Prawo administracyjne - dla 40 osób, 2) Zarządzanie zasobami ludzkimi - dla 20 osób, w ramach Projektu Projektu pn: Sprawny samorząd - lepsza Polska II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet V Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej. 2. Do celów realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pomieszczenia oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego kierunku studiów, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki w tych pomieszczeniach. 3. Czas trwania studiów: 2 semestry. Studia podyplomowe obejmują co najmniej 230 godzin lekcyjnych zajęć, przy czym jedna godzina lekcyjna zajęć wynosi 45 minut. Przynajmniej 30 % zajęć powinno być prowadzone w formie innej niż wykład - tj. seminariów, ćwiczeń. Studia podyplomowe realizowane będą w systemie zaocznym (w piątki i soboty oraz sporadycznie w inne dni tygodnia). Zajęcia dydaktyczne realizowane będą średnio co 2-3 tygodnie, w grupach liczących maksymalnie 25 słuchaczy. 4. Zakres studiów: studia podyplomowe, prowadzone w języku polskim, adresowane są do pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach jednostek samorządu terytorialnego z terenu województwa podlaskiego. Wymagane jest, aby w programie studiów zostały zamieszczone, w szczególności następujące tematy: 1) na kierunku Prawo administracyjne: a) Prawo administracyjne procesowe, b) Prawo administracyjne- część ogólna: - pojęcie i cechy administracji publicznej, - funkcje administracji publicznej, - zasady ogólne prawa administracyjnego, - źródła prawa administracyjnego, - ustrój administracji rządowej, - ustrój administracji samorządowej, - podstawy odpowiedzialności odszkodowawczej za działania administracji publicznej; c) Prawo administracyjne materialne-zagadnienia wybrane: - akta stanu cywilnego, - ewidencja ludności, - imprezy masowe, - gospodarka nieruchomościami, - prawo budowlane, - zagospodarowanie przestrzenne, - ochrona środowiska, - pomoc społeczna, - finanse publiczne, - fundusz sołecki, - prawo zamówień publicznych; 2) na kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi: a) charakterystyka i specyfika funkcjonowania urzędu gminy, b) współczesne tendencje i uwarunkowania funkcjonowania jednostek non-profit, c) prawo administracyjne w zakresie zasobów ludzkich, d) prawo pracy w administracji samorzadowej; e) strategie zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej, f) organizacja i problemy zarządzania w jednostkach administracji publicznej na przykładzie urzędu gminy, g) tworzenie i zmiany dokumentacji formalnej w zakresie zasobów ludzkich w urzędzie gminy, h) planowanie personalne - obszary, metody, użyteczność w pracy urzędu, i) proces i procedury zatrudnieniowe w administracji publicznej, j) proces szkolenia i doskonalenia pracowników i ocena efektywności, k) budowa i zmiany systemu motywacyjnego i jego części składowych w urzędzie, l) kontrola i oceny pracowników samorządowych, m) pozostałe elementy procesu kadrowego i ich specyfika w pracy urzędu, n) system komunikacji i informacji interpersonalnej w funkcjonowaniu urzędu, o) systemy informatyczne wspomagające zarządzanie zasobami ludzkimi w urzędzie, p) psychologia kierowania pracownikami, q) marketing zewnętrzny i wewnętrzny w pracy urzędu, postawach i zachowaniach pracowników - możliwości i zasady kształtowania i modyfikowania, r) dokumentacja formalna w zakresie zasobów ludzkich i jej zmiany - reguły i zasady jej prowadzenia w administracji samorządowej, s) możliwości wspomagania zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa personalnego w pracy urzędu; 3) Programy studiów powinny umożliwić zarówno zapoznanie się z zasadami funkcjonowania sektora publicznego, jak również z organizacją i nowoczesnymi metodami jego zarządzania. Uczestnicy studiów powinni nabyć wiedzę dotyczącą: poruszania się po zasadniczych aktach prawnych charakterystycznych dla części szczegółowej prawa administracyjnego, prawa pracy, opracowywania aktów prawa miejscowego oraz aktów wewnętrznychwydawanych przez organy wykonawcze jednostek samorządu terytorialnego, rozumienia procedur właściwych działaniu administracji publicznej, prawidłowego wydawania decyzji administracyjnych oraz wykorzystywania narzędzi informatycznych. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty proponowane programy studiów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przeprowadzenia dwusemetralnych studiów podyplomowych z zakresu Prawo administracyjne i Zarządzanie zasobami ludzkimi zgodnie z planami i programami studiów; 2) zapewnienia materiałów dydaktycznych do zajęć objętych programami studiów oraz wysoce wykwalifikowanej kadry dydaktycznej w celu realizacji programów Studiów; 3) zapewnienia Uczestnikom Studiów kawy/ herbaty/wody oraz przekąsek; 4) zamieszczenia na czas obowiązywania niniejszej umowy w swoich tablicach informacyjnych plakatów z informacją, że w ramach wskazanych w pkt 1 kierunkach studiów słuchaczami są Beneficjenci Ostateczni Projektu; 5) wydania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych potwierdzającego zakres studiów i czas ich trwania oraz zaświadczenia będącego integralną częścią świadectwa zaopatrzonego w informację o współfinansowaniu Projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 6) przeprowadzenia dwóch testów badających poziom wiedzy słuchaczy z zakresu materiału studiów podyplomowych, przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu zajęć, mających na celu monitorowanie wzrostu wiedzy; 7) przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni po zakończeniu studiów podyplomowych: a) imiennego wykazu osób które zostały zgłoszone w ramach niniejszej umowy i ukończyły studia podyplomowe, b) kserokopii świadectw w oraz zaświadczeń będących integralną częścią świadectw potwierdzających ukończenie studiów podyplomowych, potwierdzonych za zgodność z oryginałem, c) kserokopii innych dokumentów związanych z realizacją usługi, o które na piśmie zwróci się Zamawiający, d) oryginałów, przeprowadzonych przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć, testów sprawdzających wiedzę Uczestników studiów, e) wykazu wyników testów sprawdzających wiedzę Uczestników; 8) odpowiedniego oznaczenia wszystkich dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. Umów, korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie na dyplomach, certyfikatach oraz materiałach dydaktycznych, podręcznikach, pomocach naukowych itp. logo PO KL i/lub logo EFS zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.mswia.gov.pl; 9) umożliwienia Zamawiającemu kontroli realizacji postanowień niniejszej umowy; 10) przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi,w zakresie przeprowadzenia studiow podyplomowych o tematyce zgodnej co najmniej z jednym z kierunków organizowanych studiów, o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda usługa, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Zakres i jakość oferowanych programów studiów - 20
  • 3 - Doświadczenie:liczba przeprowadzonych studiów podyplomowych o tematyce zgodnej co najmniej z jednym z kierunków organizowanych studiów - 20
  • 4 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: 1) w przypadku zmiany umowy UDA-POKL.05.02.01-00-247/09-00 o dofinansowanie Projektu pn: Sprawny samorząd - lepsza Polska II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet V Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, a w szczególności zmiany harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji Projektu; 2) jeżeli z powodu działania siły wyższej nie będzie możliwe zachowanie terminu wykonania zamówienia, może on być przedłużony za zgodą Zamawiającego; 3) w przypadku gdy konieczność dokonania zmian umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i mogą wpłynąć na tzw. wartość dodaną Projektu. 2. Dopuszcza się zmiany określonych w umowie nazw i adresów, jeśli będą one wynikać ze zmian organizacyjnych w strukturze Wykonawcy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgwwp.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Projektów Związku Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego, ul. Elektryczna 1, Białystok, III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Biuro Związku Gmin Wiejskich Województwa Podlaskiego, ul. Świętojańska 24, 15-277 Białystok, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet V Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.