eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-23

Końskie: Usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych.
Numer ogłoszenia: 343549 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289847 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki, ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z wykonaniem i dostawą tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z załącznikiem nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. - w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r. Nr 186 poz.1322 z późn. zm.) w przewidywanej ilości: tablice samochodowe - do 28 800 szt., w tym: - zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe, - indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe, - zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe, - tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe. tablice motocyklowe - do 1 080 szt., w tym: - zwyczajne, - indywidualne, - zabytkowe, - tymczasowe tablice motorowerowe - do 720 szt., w tym: - zwyczajne, - tymczasowe. 1.1 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i kasacji tablic złomowych przekazanych mu protokólarnie przez Zamawiającego i ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie przekazanych tablic złomowych z chwilą ich przekazania. 1.2 Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie partiami w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego. 1.3 Wykonawca zobowiązuje się wykonać, dostarczyć oraz odebrać wycofane tablice własnym środkiem transportu i na własny koszt w terminie nieprzekraczalnym 7 dni od uzgodnienia telefonicznego które musi zostać niezwłocznie potwierdzone przez zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem. Zgodnie z art.34 ust.5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. W związku z powyższym Zamawiający gwarantuje, że minimalny poziom zamówienia, który zostanie w pełni zrealizowany wynosi: - tablic samochodowych - 24 000 szt. - tablic motocyklowych - 900 szt. - tablic motorowerowych - 600 szt. Zamówienie większej ilości tablic uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego i może zostać zwiększone w poszczególnych rodzajach tablic, o odpowiednio: - tablic samochodowych do 4 800 szt. - tablic motocyklowych do 180 szt. - tablic motorowerowych do 120 szt. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia przewidywanej ilości tablic do ilości rzeczywistego zapotrzebowania danego rodzaju tablicy, jednakże w ramach tej samej wartości zamówienia. 3.Tablice powinny posiadać certyfikat zgodności ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186 poz.1322 z późn.zm.) 4.W związku z tym, że dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie, każda dostarczana partia tablic rejestracyjnych powinna być poprzedzona badaniami niepełnymi, zgodnie z programem i zakresem określonym w załączniku nr 1 do wzoru umowy. 5.Na dostarczone tablice Wykonawca udzieli 3 letniej gwarancji począwszy od dnia wydania tablic przez zamawiającego. Dotyczy to każdej partii tablic rejestracyjnych. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń tablic powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania oraz przyczyn losowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROTAB Kowalczuk i Wspólnicy Sp.J., ul. M. Konopnickiej 11 B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274896,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166392,00

  • Oferta z najniższą ceną: 166392,00 / Oferta z najwyższą ceną: 262368,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.