Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-01
Przeworsk: Przygotowanie i dostarczenie zup z wkładką do jadłodajni MOPS w Przeworsku.
Numer ogłoszenia: 343539 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku , ul. Krakowska 30, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487216, 6488750, faks 016 6487216 w. 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie zup z wkładką do jadłodajni MOPS w Przeworsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu zup z wkładką w postaci gorącego posiłku do Jadłodajni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przeworsku przy ul. Krakowskiej 30 oraz dodatkowo do co najmniej jednego miejsca wydawania posiłków na terenie miasta Przeworska zapewnionego przez Wykonawcę, dla osób korzystających z pomocy społecznej w MOPS - Przeworsk , w okresie od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r. ZUPY 1.Przygotowanie i dostarczenie około 35280 porcji zup w postaci gorących posiłków w okresie od 1 styczeń do 31 grudnia 2011 r. 2.Przygotowanie i dostarczenie odbywać się będzie sukcesywnie po około 140 porcji zup dziennie w dni robocze w miesiącach od 1 styczeń do 31 grudnia 2011 r. 3.Dostarczanie zup do Jadłodajni w Przeworsku przy ul. Krakowska 30, codziennie do godz.10.45 od poniedziałku do piątku w dni robocze. 4.Odbieranie z Jadłodajni niewydanych w danym dniu zup z wkładką wraz z pojemnikami codziennie o godz.14.00 po zakończeniu wydawania zup z wkładką. 5.Dostarczana jedna porcja zupy musi mieć kaloryczność równą 350 kcal. 6.Dostarczana jedna porcja zupy musi mieć pojemność 0,5 l. 7.Do jednej porcji zupy dostarcza się również jedną porcję chleba zwykłego, który musi mieć wagę 100 gram. 8.Dostawa zup musi być różnego rodzaju 9.Dostarcza się, co najmniej 10 rodzajów zupy:1)żurek, 2)pomidorowa z makaronem, 3)krupnik, 4)grochówka, 5)barszcz czerwony-ukraiński, 6)kapuśniak,7) jarzynowa, 8)kalafiorowa, 9)ogórkowa, 10) pieczarkowa 10.Zamawiający dokona faktycznej zapłaty za faktyczne wydane zupy w Jadłodajni w okresie rozliczeniowym. 11.Wykonawca nie może żądać dodatkowej zapłaty za ewentualne przygotowane i niewykorzystane zupy. 12.W zależności od potrzeb w poszczególnych miesiącach, ilości dostarczanych porcji zup określone w pkt.2 mogą ulegać zmianie w zakresie ok. 50 % mniej porcji zup oraz ok.50% więcej porcji zup. 13.Zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości posiłków niż wymieniona w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 14.Ilosć porcji będzie określona przez Zamawiającego najpóźniej na 1 dzień przed dniem wydawania posiłków. 15.Wykonawca będzie comiesięcznie uzgadniał szczegóły ilości miesięcznych dostaw zupy z zamawiającym. 16.Wykonawca określi cenę jednostkową 1 porcji zupy wraz z podatkiem VAT i cena ta będzie stała niezależnie od rodzaju zupy oraz niezależnie od zmian ustawowych wysokości podatku VAT. 17.W soboty i niedziele oraz święta wolne od pracy porcje zupy nie są dostarczane. 18.Współpraca ze służbami zamawiającego. WKŁADKA DO ZUPY 1.Przygotowanie i dostarczenie około 35280 wkładek do zup w okresie od 1 styczeń do 31 grudnia 2011 r. 2.Przygotowanie i dostarczenie odbywać się będzie sukcesywnie po około 140 porcji wkładek do zup dziennie w dni robocze w miesiącach od 1 styczeń do 31 grudzień 2011 r. 3.Dostarczanie wkładek do zup do Jadłodajni w Przeworsku przy ul. Krakowska 30, codziennie do godz.10.45 od poniedziałku do piątku w dni robocze. 4.Odbieranie z Jadłodajni niewydanych w danym dniu wkładek do zup codziennie o godz.14.00 po zakończeniu wydawania posiłków. 5.Dostarczana jedna porcja wkładki do zupy musi mieć wagę 100 g, bigos 200 g 6.Dostawa wkładki do zup musi być różnego rodzaju 7.Dostarcza się, co najmniej 5 rodzajów wkładki do zupy:1)kiełbasa, 2)kotlet mielony, 3)parówka, 4)pieczeń rzymska, 5)bigos. 8.Zamawiający dokona faktycznej zapłaty za faktycznie wydane wkładki w Jadłodajni w okresie rozliczeniowym. 9.Wykonawca nie może żądać dodatkowej zapłaty za ewentualne przygotowane i niewykorzystane wkładki do zupy. 10.W zależności od potrzeb w poszczególnych miesiącach, ilości dostarczanych porcji wkładek określone w pkt.2 mogą ulegać zmianie w zakresie ok. 50 % mniej porcji wkładek do zup oraz ok.50% więcej porcji wkładek do zup. 11.Wykonawca będzie comiesięcznie uzgadniał szczegóły ilości miesięcznych dostaw wkładek do zup z zamawiającym. 12.Zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości posiłków niż wymieniona w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. 13.Ilosć porcji będzie określona przez Zamawiającego najpóźniej na 1 dzień przed dniem wydawania posiłków. 14.Oferent określi cenę jednostkową 1 wkładki do zupy wraz z podatkiem VAT i cena ta będzie stała niezależnie od rodzaju wkładki oraz niezależnie od zmian ustawowych wysokości podatku VAT. 15.W soboty i niedziele oraz święta wolne od pracy wkładki do zupy nie są dostarczane. 16.Współpraca ze służbami zamawiającego. 17.Wykonawca sukcesywnie dostarcza torebki atestowane HDPE (14/4/32 ), pakowane po 1000 szt. jako opakowanie jednorazowego użytku do pakowania wkładki na wynos w ilości dostarczanych wkładek do zup. Zamawiający oprócz dostarczania zup z wkładką do Jadłodajni w Przeworsku przy ul. Krakowska 30, żąda zapewnienia przez Wykonawcę dodatkowego co najmniej jednego miejsca wydawania posiłków na terenie miasta Przeworska. Wymienione w SIWZ ilości posiłków należy traktować jako ilości szacunkowe, które mogą ulegać weryfikacji.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia żywionych osób o ok. 50 % w poszczególnych miesiącach. Zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości posiłków niż wymieniona w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej powinien szczegółowo zapoznać się z przedmiotem zamówienia łącznie ze sprawdzeniem warunków wykonania zamówienia a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt z zamawiającym. Koszty złożenia oferty obciążają wykonawcę. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV : 55.32.20.00-3,-usługa gotowania posiłków 55.32.10.00-6,- usługa przygotowywania posiłków 55.52.00.00-1,- Usługa dostarczania posiłków.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje aktualną decyzją inspekcji sanitarnej dopuszczającej pomieszczenia przygotowania i urządzenia transportowe do użytkowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań co do tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań co do tego warunku.Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże , że dysponuje lub będzie dysponował dopuszczonym do użytkowania przez służby sanitarne transportem i pojemnikami do transportu żywności.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że osoby przygotowujące posiłki posiadają lub będą posiadać aktualne badania sanitarne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże , że nie zalega z płatnościami obowiązujących podatków oraz składek na obowiązkowe ubezpieczenia społeczne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Decyzja Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymogów higieny oraz właściwej jakości zdrowotnej wydawanych posiłków . Decyzja Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu urządzeń i sprzętu transportowego do użytkowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.przeworsk.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku, ul. Krakowska 30, 37-200 Przeworsk pok. Nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przeworsku, ul. Krakowska 30, 37-200 Przeworsk pok. Nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-3
- Dostawa i uruchomienie systemów bezpieczeństwa sieciowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkolenia "Bezpieczeństwo informacji - ISO 27001 Audytor wiodący" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi powiatowej P 1617R Kańczuga - Jarosław w km 5+822 - 6+456 w m. Rożniatów
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1617 R w m. Krzeczowice"
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola Miejskiego im. Krasnala Hałabały w Podkowie Leśnej
- Świadczenie usług całodziennego żywienia w formie cateringu dla pacjentów SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Otwocku
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Michałowicach w okresie od dnia 02.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.
- Świadczenie usług polegających na kompleksowym całodziennym i codziennym żywieniu pacjentów Zamawiającego.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Przedszkola Publicznego w Michałowicach w okresie od dnia 01.09.2025 r. do dnia 31.07.2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz gorącego posiłku w postaci dwudaniowego obiadu z napojem do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Lubawie w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.