To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343358 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Buczek: Kompleksowa obsługa basenu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 333178
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, krajowy numer identyfikacyjny
73009757200000, ul.
Gucin
,
98113
Buczek, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
261 554 591, faks
261 554 709, e-mail
32blt.przetargi@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.32blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa basenu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):08/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa basenu - zapewnienie prawidłowego funkcjonowania basenu na obiekcie sportowo - kondycyjnym 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łask. 2.Założenia technologiczne dla basenu o wymiarach 25m x 12,5m: 2.1. czas użytkowania basenu: 2.1.1. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 21.00; 2.1.2. w soboty i niedziele w godz.10.00 - 18.00; 2.2. ilość osób użytkujących basen na dzień - max. 250; 2.3. temperatura wody w basenie +28 C; 2.4. czas pracy stacji uzdatniania wody 24h/dobę; 2.5. wydajność zespołu pompowo-filtrującego 148 m3/h; 2.6. płukanie wsteczne filtrów 2 razy w tygodniu. 3. Zakres konserwacji kompleksu sportowo - kondycyjnego: 3.1. Stały nadzór nad pracą urządzeń stacji oraz ich bieżąca konserwacja i czyszczenie urządzeń (codziennie); 3.2. Zapewnienie stałego dyżuru na terenie pływalni umożliwiającego wykonanie wszystkich czynności wchodzących w zakres niniejszej umowy; 3.3. Obsługa filtrów basenowych wielowarstwowych, w tym płukanie zgodnie z instrukcją filtrów, bieżąca kontrola złoży filtracyjnych. Płukanie powinno odbywać się wg wskazań manometrów różnicy ciśnień, w zależności od obciążenia basenu, nie rzadziej jednak niż 2 razy w tygodniu wraz z czyszczeniem odpowietrzników; 3.4. Obsługa pomp obiegowych, zaworów, armatury oraz ich bieżąca konserwacja, czyszczenie prefiltrów pomp, zaworów zwrotnych, okresowe półroczne prace konserwacyjne muszą być wykonywane przez autoryzowany serwis producenta/dostawcy w/w urządzeń; 3.5. Obsługa lampy UV do dezynfekcji wody oraz jej konserwacja polegająca na kwartalnym czyszczeniu i wymianie żarników, co 6000h (codziennie); 3.6. Obsługa aparatury pomiarowej i sterującej MSR Bermuda oraz jej okresowa kalibracja nie rzadziej niż raz w tygodniu (codziennie); 3.7. Bieżąca kontrola automatyki i sterowania pracą instalacji technologicznej (codziennie); 3.8. Obsługa instalacji podgrzewania wody w obrębie stacji uzdatniania wody (codziennie); 3.9. Obsługa instalacji elektrycznej w obrębie stacji uzdatniania wody (tygodniowo); 3.10. Dostawy środków chemicznych - adekwatnie do potrzeb np. Benamin Sporex - podchloryn sodu 13%, Benamin lock flussig - koagulant, korektor pH minus - Benamin pH minus lub równoważny, środek grzybobójczy i glonobójczy algicit super BWT lub równoważny do technologii uzdatniania wody; 3.11. Uzupełnianie środków chemicznych w zbiornikach dozujących potrzebnych dla zapewnienia odpowiedniej jakości wody pływalni (codziennie); 3.12. Stała kontrola wody pływalni, utrzymanie odpowiednich parametrów fizyko - chemicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, badanie przy pomocy fotometru do codziennej kontroli parametrów wody basenowej takich jak chlor wolny, związany i całkowity odczyn pH (codziennie); 3.13. Czyszczenie zbiornika przelewowego przewidziane w okresie przerwy technologicznej przeprowadzone zgodnie z instrukcją i wymogami higieny (rocznie); 3.14. Czyszczenie dna pływalni bez konieczności spuszczania wody (codziennie); 3.15. Dokonywanie wpisów i sprawozdań z przeprowadzonych czynności serwisowych oraz nieprawidłowości pracy poszczególnych urządzeń - w razie awarii lub uszkodzenia urządzeń stacji uzdatniania wody niezwłoczny kontakt z Kierownictwem obiektu; 3.16. Raz w roku (sugerowany termin - od 15 lipca do 15 sierpnia) niezbędna jest przerwa technologiczna, przeprowadzone będą prace takie jak wyłączenie stacji uzdatniania wody, opróżnienie niecki pływalni, czyszczenie gruntowne niecki pływalni, dokładny przegląd urządzeń, napełnienie niecki, uruchomienie stacji uzdatniania wody, uzupełnienie złoża w filtrach (rocznie); 3.17. Utrzymywanie stałej współpracy z Powiatową Stacją Sanitarno - Epidemiologiczną (Sanepid) w zakresie utrzymywania normatywnych parametrów wody, respektowanie wniosków pokontrolnych oraz zalecanego trybu kontroli parametrów wody. Wyniki badań fizykochemicznych oraz bakteriologicznych wody winny być załączane Zamawiającemu każdorazowo po ich wystawieniu przez Sanepid (min 1 x miesiąc). 4. Wykonawca zapewnia (w przypadku konieczności wymiany) części zamienne i eksploatacyjne do pomp obiegowych, pompek dozujących, inżektorów, regulatora poziomu w postaci: 4.1. łożyska i uszczelniacze pomp obiegowych 4.2. elektrody pH, Rx oraz chlor kontrolera basenowego MSR Bermuda 4.3. bufory do kalibracji kontrolera basenowego MSR Bermuda 4.4. tabletki DPD1/Phenol RED do fotometru 4.5. żarniki do lamp UV AP POOL - 6 szt. wymiana raz w roku 4.6. membrany pompek, zaworki dozujące, inżektory, gumki, uszczelki i inne elementy zużywające się. Wartość części zamiennych wliczona w cenę usługi. 5. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie środki czystości niezbędne do wykonania zamówienia, w tym środki do uzdatniania wody basenowej, dezynfekcji pływalni, niecki basenowej i zaplecza sanitarnego, które muszą być biodegradowalne, niemające wpływu na wodę w pływalni, oraz muszą posiadać aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli, jakości (np. Atesty PZH). Środki do uzdatniania wody muszą być w postaci umożliwiającej dozowanie za pomocą urządzeń zainstalowanych w stacji uzdatniania wody. Wartość środków wliczona w cenę usługi. 6. Wykonanie prac objętych niniejszą umową Zamawiający będzie potwierdzał protokołem odbioru sporządzonym w danym miesiącu, za który powstaje płatność.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50800000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT232800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 232800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.