Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Lębork: Wykonanie robót budowlanych pod nazwą Termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/145/11
Numer ogłoszenia: 343331 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8635249, faks 059 8635249.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pod nazwą Termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/145/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z termomodernizacją obiektów Zamawiającego w ramach realizacji zadania pod nazwą: Termomodernizacja budynków Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku. 4.2. Zakres rzeczowych robót obejmuje: 4.2.1. Budynek Główny Szpitala: 5.2.1.1 Ocieplenie stropodachu wentylowanego metodą wtryskową - termocel. 5.2.1.2 Ocieplenie stropodachu pełnego. 5.2.1.3 Wymiana stolarki okiennej PCV, montaż nawiewników. 5.2.1.4 Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. 5.2.1.5 Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy podłużnych styropianem. 5.2.1.6 Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową BSO lekko-mokrą styropianem samo gasnącym. 5.2.1.7 Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy szczytowych styropianem. 5.2.1.8 Wymiana centralnego ogrzewania. 5.2.1.9 Wykonanie instalacji solarnej o łącznej powierzchni 119,21 m2, montaż 13 zestawów kolektorów o powierzchni absorbera meandrycznego 9,17m2 każdy, w aluminiowej ramie i izolacji termicznej 50mm wełny mineralnej. 5.2.1.10 Montaż aparatury wodooszczędnej - perlatory pryszniców i umywalek. Montaż perlatorów z wylewkami w ilości 506 szt. Miejsce lokalizacji montażu do uzgodnienia z Inwestorem. 5.2.1.11 Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej. 5.2.1.12 Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. 5.2.1.13 Montaż i wykonanie ukryć dla ptaków i nietoperzy, jako element prac dociepleniowych. 4.2.2. Budynek Bakteriologii i Histopatologii. 5.2.2.1 Wymiana centralnego ogrzewania. 5.2.2.2 Ocieplenie podłogi strychu wełną mineralną. 5.2.2.3 Wymiana stolarki okiennej na okna PCV, montaż nawiewników. 5.2.2.4 Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. 5.2.2.5 Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej. 5.2.2.6 Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. 4.2.3. Budynek Archiwum 5.2.3.1 Ocieplenie dachu wełną mineralną. 5.2.3.2 Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową BSO lekko-mokrą styropianem samo gasnącym. 5.2.3.3 Wymiana stolarki okiennej na okna PCV, montaż nawiewników. 5.2.3.4 Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. 5.2.3.5 Wymiana centralnego ogrzewania. 5.2.3.6 Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. 4.2.4. Budynek Administracji. 5.2.4.1 Wymiana stolarki okiennej na okna PCV, montaż nawiewników. 5.2.4.2 Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. 5.2.4.3 Ocieplenie ścian wewnętrznych strychu styropianem. 5.2.4.4 Ocieplenie podłogi strychu wełną mineralną. 5.2.4.5 Ocieplenie stropu poddasza wełną mineralną. 5.2.4.6 Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem. 5.2.4.7 Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem. 5.2.4.8 Wymiana centralnego ogrzewania. 5.2.4.9 Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. 4.2.5. Budynek Pralni i Kotłowni. 5.2.5.1 Wymiana centralnego ogrzewania. 5.2.5.2 Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej. 5.2.5.3 Termomodernizacja stropodachu niewentylowanego. 5.2.5.4 Ściany zewnętrzne ponad poziomem gruntu. 5.2.5.5 Ściany zewnętrzne przy gruncie. 5.2.5.6 Termomodernizacja stropodachu wentylowanego. 5.2.5.7 Wymiana stolarki okiennej na okna PCV. 5.2.5.8 Wymiana świetlików ze szkła zbrojonego na poliwęglanowe. 5.2.5.9 Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. 5.2.5.10 Modernizacja instalacji c.w.u. 5.2.5.11 Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. 4.2.6. Budynek - Oddział Psychiatryczny. 5.2.6.1 Wymiana centralnego ogrzewania. 5.2.6.2 Ocieplenie stropu poddasza wełną mineralną. 5.2.6.3 Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem. 5.2.6.4 Wymiana stolarki okiennej na okna PCV, montaż nawiewników. 5.2.6.5 Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. 5.2.6.6 Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem. 5.2.6.7 Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. 4.2.7. Budynek Administracyjno - Socjalny (warsztat). 5.2.7.1 Wymiana centralnego ogrzewania. 5.2.7.2 Ocieplenie dachu wełną mineralną. 5.2.7.3 Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem. 5.2.7.4 Wymiana stolarki okiennej na okna PCV, montaż nawiewników. 5.2.7.5 Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na aluminiową. 5.2.7.6 Modernizacja oświetlenia w zakresie demontażu starych opraw, montażu nowych opraw energooszczędnych oraz pomiary i sprawdzenia. 4.2.8. Wymiana sieci w budynkach: Wymiana dotyczy odcinka: Budynek Pralni i Kotłowni - Budynek Warsztatów - Budynek Administracyjno-Socjalny (warsztat) - Budynek Archiwum - Budynek Bakteriologii i Histopatologii - Budynek Główny - Budynek Apteki Przy Szpitalu - Budynek Administracji w tym: 5.2.8.1 Sieci niskoparametrowe c.o. - Wymiana sieci na sieć preizolowaną. 5.2.8.2 Sieć wodna i cyrkulacji - Wymiana sieci na sieć preizolowaną..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 44.62.11.10 - Grzejniki centralnego ogrzewania 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 39.71.70.00 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WADIUM 10.1.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 200 000 zł. ( słownie złotych: dwieście tysięcy) 10.1.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 05.01.2012r. do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 10.1.3. Wadium może być wniesione w formie określonych w art. 45 ust. 6 Pzp tj.: 10.1.3.1 Pieniądzu, 10.1.3.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 10.1.3.3 Gwarancjach bankowych; 10.1.3.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych; 10.1.3.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. Zm.). 10.1.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 50 1240 3800 1111 0000 4468 5254 z adnotacją: WADIUM - przetarg - Termomodernizacja budynków SPS ZOZ w Lęborku. 10.1.5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 10.1.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Lęborku, ul. Węgrzynowicza 13, (pok. o nazwie KASA - parter Budynku Administracyjnego) przed upływem terminu składania ofert. 10.1.7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 10.1.8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10.1.9. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Pzp. Uwaga! Stosowne do zapisów art. 46 ust. 4a Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.1.10 Zgodnie z art. 148 ust 4 Pzp, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto minimum: 5 000 000 zł (słownie złotych: pięć milionów) każde zadanie. W tym jedna robota musi być zrealizowana w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i obejmować swym zakresem prace: 2.2.1. wykonanie ocieplenia budynku z użyciem styropianu, o pow. minimum 3 000 m2. 2.2.2. wykonanie modernizacji centralnego ogrzewania z wymianą minimum 400 grzejników 2.2.3. wykonanie wewnętrznej sieci przesyłowej c.o. i c.w.u z rur preizolowanych o dł. min. 400 mb. 2.2.4. wykonanie instalacji solarnej o powierzchni czynnej absorbera min. 70m2 z włączeniem jej do układu ciepłej wody użytkowej. 2.2.5. wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła i klimatyzacji Każde zrealizowane zadanie musi spełniać powyższe warunki określone w pkt. 2.2.1, 2.2.2., 2.2.3., 2.2.4. i 2.2.5.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone: 2.3.1. dysponowaniem przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w szczególności trzema osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi ( branża budowlana, sanitarna, elektryczna) w zakresie objętym zamówieniem i należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane), które będą pełniły funkcje: - Kierownik budowy - 1 osoba - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. - Kierownika robót instalacji sanitarnych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji. - Kierownika robót instalacji elektrycznych - 1 osoba - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji. 2.3.2. dysponowaniem narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, a w tym w szczególności rusztowaniem przyściennym wraz z siatką osłaniającą i elementami zabezpieczającymi o powierzchni rozstawu 2000m2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone: 2.3.1. dysponowaniem przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w szczególności trzema osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi ( branża budowlana, sanitarna, elektryczna) w zakresie objętym zamówieniem i należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane), które będą pełniły funkcje: - Kierownik budowy - 1 osoba - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. - Kierownika robót instalacji sanitarnych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji. - Kierownika robót instalacji elektrycznych - 1 osoba - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia tj.: 2.4.1. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.: 5 000000 zł. ( słownie złotych: pięć milionów) 2.4.2. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min.: 5 000 000zł (słownie złotych: pięć milionów).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy. Zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa wzór umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej: www.szpital.lebork.pl oraz w formie papierowej w Lęborku, ul. Węgrzynowicza 13, Dział Zamówień Publicznych od poniedziałku do piątku w godz.: 7.25 - 15.00, Tel.: 059 8635249.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lęborku, ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest współfinansowane w formie dotacji ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pełniącego rolę Krajowego Operatora Systemu Zielonych Inwestycji w ramach programu priorytetowego - Systemów Zielonych Inwestycji (GIS) - część 1 - zarządzenie energią w budynkach użyteczności publicznej - konkurs II - 2010r., oraz w formie pożyczki ze strony Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi wewnętrznej do terenów o funkcji komercyjnej przy ul. Pionierów w Lęborku
- Dostawa przełączników sieciowych i biblioteki taśmowej oraz wdrożenie usług w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" Powiat Lęborski
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy pływalni miejskiej "rafa" w Lęborku
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Przebudowa II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddział Opieki Paliatywnej
- Modernizacja siedziby GCKSiT w Radkowie oraz zakup wyposażenia gwarancją rozwoju oferty kulturalnej - Etap III
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w Żłobku Gminnym we Wschowie
- Remont pokrycia dachu, obróbek blacharskich i odwodnienia dachu oraz montaż grzejników i rekuperatora w pomieszczeniach składnicy akt w budynku zaplecza technicznego Nadleśnictwa Pieńsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.