To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Chmielnik: Dostawa środków czystości do przedszkola.
Numer ogłoszenia: 343326 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300502 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Przedszkole, ul. Sienkiewicza 8, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 354 22 66, faks 41 354 22 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości do przedszkola..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości stosownie do bieżących potrzeb przedszkola w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) w tym w szczególności. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego (intendent) w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia . Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7 00 do 8 00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów znajdujących się w obiekcie Samorządowego Przedszkola w Chmielniku. Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego (intendent) będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Uwaga! Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. Zamawiający informuje, że podane w formularzu ofertowym ilości określają przewidywaną ilość artykułów i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby dzieci i pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania z przedszkola (wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników przedszkola z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych itp.). Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego artykułów i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany w umowie polegającej na zwiększeniu ilości dostarczanych artykułów ze względu na zwiększenie liczby dzieci lub pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania z przedszkola. Zakres zamówienia obejmuje następujące ilości: 1.Płyn do mycia naczyń (np. Ludwik) 100L 2.Płyn do mycia szyb (z rozpylaczem) 0,5L 50szt. 3.Proszek do czyszczenia zlewów 0,5kg 80szt. 4.Proszek do prania 50kg 5.Płyn czyszcząca dezynfekujący do WC np. Domestos 100L 6.Płyn do WC usuwający osad kamienny np. Tytan 50L 7.Płyn do mycia i konserwacji drewna np. Sidoluks (0,5L) 30L 8.Płyn do mycia naczyń w zmywarce 50L 9.Nabłyszczasz do naczyń 10L 10.Sól do zmywarki -20kg 11.Udrażniacz do rur np. Kret -5kg 12.Mydło w płynie antybakteryjne (op. 5L)-15L 13.Rękawice gumowe grube rozmiar L 50par 14.Rękawice lateksowe niejałowe rozmiar M opakowanie po 100 szt. - 2 op. 15.Papier toaletowy - 400szt. 16.Ręczniki papierowe -100szt. 17.Szczotki do zamiatania 20szt. 18.Zmiotka z szufelką 10szt. 19.Mopy sznurkowe - 50szt. 20.Worki na śmieci 60L -60szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.00 - Detergenty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe MAXKOMFORT Grzegorz Kołodziejczyk, ul. Zbożowa 21, 25-416 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7518,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4424,12
Oferta z najniższą ceną: 4424,12 / Oferta z najwyższą ceną: 4424,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- ZAKUP I DOSTAWA VIDEOGASTROSKOPU ORAZ VIDEOKOLONOSKOPU
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ssąco-płuczącego do ciśnieniowego czyszczenia i udrażniania sieci wodno-kanalizacyjnej
- "Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik"
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.