eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Koncepcja budowy ulicy klasy GP stanowiącej ciąg drogi krajowej nr 25 na odcinku od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego do połączenia z ul. Poznańską w Kaliszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Kalisz: Koncepcja budowy ulicy klasy GP stanowiącej ciąg drogi krajowej nr 25 na odcinku od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego do połączenia z ul. Poznańską w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 34327 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 3408 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Piskorzewska, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, fax 062 5049701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncepcja budowy ulicy klasy GP stanowiącej ciąg drogi krajowej nr 25 na odcinku od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego do połączenia z ul. Poznańską w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie koncepcja budowy ulicy klasy GP stanowiącej ciąg drogi krajowej nr 25 na odcinku od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego do połączenia z ul. Poznańską w Kaliszu. 1. Pozątek trasy - od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego wg opracowania firmy DROMOST i będącego w realizacji przez GDDKiA O-Poznań - km 7+355,25 2. Koniec trasy - ul. Poznańska - droga krajowa nr 12 (należy uwzględnić docelowo kontynuację trasy w kierunku m. Niedźwiady-Kokanin). 3. Długość trasy - ok. 3,5 km 4. Na etapie projektowania trasy należy uwzględnić: 4.1. Przebieg trasy od węzła w rejonie al. Wojska Polskiego do ul. Dobrzeckiej w korytarzu ustalonym w Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Dobrzec - Zachód część południowa (uchwała RMK nr XXXIV-529-2005 z dnia 30.06.2005r.) oraz w Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla osiedla Dobrzec (uchwała RMK nr VII-113-2003 z dnia 23.05.2003r.), na pozostałym odcinku przebieg należy zaprojektować w dwóch wariantach. 4.2. Parametry projektowanej trasy : ulica klasy GP , prędkość projektowa Vp= 70 km-h, kategoria ruchu - KR 4 4.3/ Sytuacyjne i wysokościowe połączenie początku trasy z zaprojektowanym węzłem drogowym przy al. Wojska Polskiego wg opracowania firmy DROMOST 4.4. Obsługę komunikacyjną terenu położonego po północnej stronie drogi krajowej nr 25 poprzez połączenie tego terenu z al. Wojska Polskiego oraz z nowoprojektowaną drogą krajową nr 25 (w obrębie węzła). 4.5. Połączenie z ul. Poznańską - należy zaprojektować węzeł przy skrzyżowaniu z ul. Poznańską uwzględniając w I etapie realizację połączenia z tą ulicą w jednym poziomie - bez konieczności przebudowy tego połączenia w trakcie realizacji II etapu tj. budowy węzła 4.6. Bezkolizyjne (bez połączenia) przejście przez projektowaną ulicę klasy GP dla projektowanej trasy zbiorczej po śladzie dawnej ul. Granicznej (ulica równoległa do ul. Św. Michała w odległości ok. 300 m po stronie południowej) - zgodnie z opracowanym projektem Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Dobrzec - Zachód część południowa 5. Szczegółowy zakres opracowania: I Faza opracowania: 5.1. Plan orientacyjny na mapie w skali 1: 10000 5.2. Opracowanie dwuwariantowego przebiegu trasy w skali 1:5000 z dokonaniem wyboru wariantu optymalnego z uwzględnieniem punktu 4.1 II Faza opracowania. 5.3. Dla wybranego wariantu opracowanego w fazie I wykonanie koncepcji budowy ulicy na mapie sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:1000 zawierającej: a. plan sytuacyjny z przekrojem jedno i dwujezdniowym b. przekrój podłużny c. badania geotechniczne w zakresie niezbędnym dla wykonania projektu budowlanego w odniesieniu do przekroju dwujezdniowego d. rozpoznanie ewentualnych kolizji z sieciami uzbrojenia technicznego e. całkowitą szacunkową wycenę budowy trasy dla przekroju jednojezdniowego która winna zawierać: - całość robót ziemnych i drogowych dotyczących trasy i dróg obsługujących - zabezpieczenie przed hałasem - odwodnienie - oświetlenie uliczne - obiekty inżynierskie - ew. kolizje z sieciami uzbrojenia technicznego - koszty wykupu nieruchomości f. przygotowanie wniosku o ustalenie lokalizacji drogi publicznej wg Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 721 z dnia 10 maja 203 r. z późn. zm.). 6/ Całość opracowania wymaga uzgodnienia z Wydziałem Budownictwa Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Kaliszu, Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, Zarządem Dróg Miejskich oraz uzgodnienie z operatorem gazociągu wysokiego ciśnienia zlokalizowanego w pobliżu trasy. 7. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami,w szczególności: - wymogami ustawy z dn. 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106 poz. 1126 z późn. zm. ) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43 poz.430) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. - Dz.U. Nr 63, Poz. 735 z 2000r. § 40.2. - obowiązującymi normami, - wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, - z wymogami ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2005r. Nr 113 poz. 954) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. nr 170 poz. 1393), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr. 177 poz. 1729). - Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach (9 Załącznik do Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.) - Wytyczne projektowania skrzyżowań drogowych część I i II - GDDP w Warszawie z 2001 r. 8. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 152000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Koncepcja budowy ulicy klasy GP stanowiącej ciąg drogi krajowej nr 25 na odcinku od zaprojektowanego węzła drogowego przy al. Wojska Polskiego do połączenia z ul. Poznańską w Kaliszu.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROMOST Sp. z o.o., ul. Trójpole 3b, 61-693 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 152000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 152000.00 / oferta z najwyższą ceną: 450000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.