To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343244 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Gryfino: KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH I SZLAKÓW OPERACYJNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRYFINO W ROKU 2016 - CZĘŚĆ II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuKONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH I SZLAKÓW OPERACYJNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRYFINO W ROKU 2016 - CZĘŚĆ II
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329419-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gryfino, krajowy numer identyfikacyjny
81053913700000, ul.
ul. 1 Maja
4,
74100
Gryfino, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
091 4162259, 4163514, faks
091 4647552, e-mail
gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająa osobowości prawnej - PGL LP
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH I SZLAKÓW OPERACYJNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRYFINO W ROKU 2016 - CZĘŚĆ II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych obejmujących: 1) Dostawę materiału, do naprawy miejsc nieprzejezdnych dróg leśnych i szlaków operacyjnych przeznaczonych do wywozu drewna na terenie Nadleśnictwa Gryfino, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, w łącznej ilości: a)1200 ton destruktu betonowego (recykling betonowy) o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm; b)950 ton kruszywa łamanego ze skał litych o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm. 2)Cząstkową naprawę dróg i szlaków operacyjnych, polegającą na wbudowaniu dostarczonego materiału, korytowaniu, wyprofilowaniu, zagęszczeniu oraz, na żądanie Zamawiającego, zamknięcie nawierzchni 5 cm warstwą z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm, nadanie spadku jednostronnego lub dostosowanie do istniejącej niewelety drogi lub szlaku (podanego przez Zamawiającego w zleceniu) na najbardziej zniszczonych fragmentach drogi, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.; 3)Dostawa i ułożenie płyt drogowych używanych o wymiarach 3,0 x 1,5 x 0,15 ÷ 0,18 o podwójnym zbrojeniu na podsypce piaskowej o grubości 10 cm na łącznej powierzchni 40,50 m2 (sztuk 9).Płyty drogowe muszą być w stanie ogólnym dobrym, tj. bez widocznych spękań i ubytków odsłaniających zbrojenie oraz bez urwanych zaczepów. 4)Wymiana przepustów o długości dostosowanej do istniejących dróg leśnych z rur z polipropylenu (rury PP) jako dwuścienne rury o karbowanej ścianie zewnętrznej, sztywności obwodowej SN8 (8kPa) oraz gładkiej ścianie wewnętrznej wg normy PN-EN 13476-3 w ilości:-Średnicy 400 mm (20 m.b.)5)Wykonanie ścianek oporowych z kostki granitowej o wymiarach minimalnych kostki 12 x 12 x12 cm, dla przepustów: -2 szt. o wymiarach 120 x 60 mm; 7)Równanie dróg brukowanych o łącznej długości ok. 3 000 m.b., walcem wibracyjnym minimum 12 tonowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233141-9
Dodatkowe kody CPV:
14210000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 11. ust. 8 PZP. Postępowanie było prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokonał oceny ofert, a następnie zbadał, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlegał wykluczeniu oraz spełniał warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT200000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 290218,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Dostawa płyt drogowych o wymiarach 300 cm x 150 cm x 15 cm do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Gryfinie
- Hurtowy zakup wraz z dostawą oleju napędowego.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie miasta Gryfino
- Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 3 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.