Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-02
Gdańsk: usługa reklamowo - marketingowa
Numer ogłoszenia: 34320 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa reklamowo - marketingowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I przedmiotu zamówienia: Realizacja zadania 1 i zadania 2 do kwoty 57 200,00 zł brutto. Realizacja zadania 3 do kwoty 6000,00 zł brutto. Zadanie 1 Usługa składu oraz publikacji artykułów sponsorowanych promujących Europejskie Służby Zatrudnienia oraz informujących o usługach międzynarodowego pośrednictwa pracy i kwestii zabezpieczeń społecznych. Artykuły będą zawierały wskazówki, gdzie szukać ofert pracy w Polsce oraz informacji nt. zakładania i rozwoju działalności gospodarczej na terenie Polski. Artykuły sponsorowane powinny się ukazać w prasie polonijnej (może być to zarówno prasa bezpłatna jak i płatna) na stronach lub w dodatkach tematycznych dotyczących rynku pracy, ogłoszeń w sprawie pracy oraz porad dla kandydatów do pracy, ukazujących się co najmniej raz na tydzień na terenie całej Wielkiej Brytanii oraz co najmniej raz na miesiąc na terenie całej Irlandii. Usługa obejmuje: 1) projekt, skład przygotowanego przez WUP Gdańsk artykułu i jego dwukrotną emisję na terenie Wielkiej Brytanii, 2) projekt, skład przygotowanego przez WUP Gdańsk artykułu i jego dwukrotną emisję na terenie Irlandii, z uwzględnieniem min. tygodniowej przerwy pomiędzy poszczególnymi emisjami w danym kraju. Minimalny wymagany nakład gazet: - Wielka Brytania 30 000 egz. - Irlandia 5 000 egz. Artykuły powinny spełniać następujące wymagania: - elementy publikacji: warstwa tekstowa oraz graficzna (w tym fotografie zapewni Wykonawca) - druk w pełnej gamie kolorów - powierzchnia artykułu - całostronicowy (tzw. full page) Przy podpisaniu umowy Zamawiający przekaże i uzgodni z Wykonawcą treść artykułów sponsorowanych oraz przekaże niezbędne logotypy. Wykonawca przekaże skład tekstu i layout artykułu do akceptacji w celu naniesienia ewentualnych uwag przez Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym emisję artykułu w wyznaczonym terminie. Zadanie 2 Usługa projektu, wydruku oraz zamieszczenia/ekspozycji reklamy EURES w formie naklejek (zestaw 2 szt. naklejek) z folii samoprzylepnej na autobusach będących własnością Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku, a także ich montaż, ewentualna renowacja oraz usunięcie. Po stronie Wykonawcy leży kompleksowa realizacja usługi w tym dopełnienie wszelkich niezbędnych formalności (m.in. zawarcie umowy oraz poniesienie związanych z tym kosztów) z Zakładem Komunikacji Miejskiej w Gdańsku. Reklama ma umożliwić dotarcie do szerokiej grupy odbiorców z informacją o sieci EURES. Grupą docelową kampanii są osoby w różnym wieku poszukujące pracy, bezrobotne, zainteresowane warunkami życia i pracy w różnych krajach europejskich. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości mieszkańców Trójmiasta o usługach EURES oraz zachęcenie do kontaktów z WUP w Gdańsku. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację (np.: zdjęciową, filmową) uwierzytelniającą zrealizowanie usługi na pojazdach będących w codziennej eksploatacji. Ilość i typ pojazdu: co najmniej 36 autobusów niskopodłogowych jednoczłonowych Miejsce ekspozycji naklejek: prawa burta pojazdu Okres kampanii: 9 tygodni, najpóźniej do 25 maja 2011 r. Ilość naklejek: 72 szt. (36 pojazdów x zestaw 2 szt. naklejek ) Wielkość naklejki: 40 cm x 120 cm Na każdym z pojazdów powinien znajdować się zestaw dwóch sztuk naklejek. Naklejki powinny być wykonane w pełnej gamie kolorów i zawierać: - naklejka 1: m.in. logo EURES oraz napis wraz z adresami stron internetowych, - naklejka 2: m.in. napis, zdjęcia i/lub grafikę zapewnione przez Wykonawcę. Grafika i zdjęcia związane z tematyką pracy za granicą (np. pracujący ludzie, flagi). Przy podpisaniu umowy Zamawiający przekaże i uzgodni treść reklamy oraz przekaże logotypy. Wykonawca przekaże projekt naklejek do akceptacji w celu naniesienia ewentualnych uwag Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym druk naklejek w wyznaczonym terminie. Zadanie 3 Usługa projektu i druku 20 000 szt. ulotki formatu A4, składanej na 3 jednakowe części wzdłuż dłuższego boku. Ulotka ma zawierać informacje na temat usług międzynarodowego pośrednictwa pracy świadczonych w ramach sieci EURES i będzie skierowana do osób bezrobotnych, poszukujących pracy, absolwentów oraz pozostałych osób korzystających z usług Europejskich Służb Zatrudnienia. Parametry: format A4, składana na 3 jednakowe części wzdłuż dłuższego boku, druk w pełnym kolorze z obu stron (4:4), papier kredowy błyszczący o gramaturze 150 gm2, lakier offset błysk dwie strony, druk offsetowy. Przy podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy treść ulotki oraz logotypy. Wykonawca zapewni odpowiednie zdjęcia jako element graficzny projektu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt ulotki do akceptacji w celu wniesienia ewentualnych uwag z wyprzedzeniem umożliwiającym druk ulotki w wyznaczonym terminie. Część II przedmiotu zamówienia: Realizacja zadania 1 do kwoty 2400,00 zł brutto. Zadanie 1 Usługa składu i publikacji 4 ogłoszeń w prasie o ofertach pracy i międzynarodowych rekrutacjach organizowanych przez kadrę EURES, umożliwiająca mieszkańcom województwa dotarcie do ofert pracy za granicą. Ogłoszenia zamieszczone będą w dodatkach tematycznych do prasy codziennej, ukazujących się przynajmniej raz w tygodniu na terenie całego województwa pomorskiego, dotyczących rynku pracy. Powierzchnia ogłoszenia: pół strony ogłoszeniowej Zamawiający każdorazowo na min. 5 dni roboczych przed planowaną emisją: - określi datę emisji - określi lokalizację w obrębie stron tematycznych lub dodatku - dostarczy wykonawcy treść ogłoszenia Wykonawca każdorazowo przedstawi zamawiającemu projekt ogłoszenia do akceptacji w terminie 3 dni roboczych przed planowaną emisją i uwzględni w projekcie ogłoszenia ewentualne uwagi Zamawiającego. Wymogi formalne dotyczące przedmiotu zamówienia: Na wszystkich materiałach informacyjnych i publikacjach muszą się znaleźć następujące informacje: - flaga Unii Europejskiej - logo EURES - adres portalu Komisji Europejskiej www.eures.europa.eu - adres polskiej strony EURES: www.eures.praca.gov.pl - dopisek: Przy wsparciu Unii Europejskiej Wymogi jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - materiały drukowane - druk nierozmazujący się, materiały drukowane czyste, niepogniecione, niesklejone, dobrze wyschnięte, bez śladów odbitego druku, równo złożone, lakier nie odpryskujący na zgięciach i brzegach, brzegi niepozaginane..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie wyżej wymienionego warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie wyżej wymienionego warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie wyżej wymienionego warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie wyżej wymienionego warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Rzeźnicka 58 w Gdańsku pokój 2.12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30 w Gdańsku, pokój 218..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Grant Eures.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi urządzeń uzdatniania wody basenu w kompleksie krytej pływalni AWFiS w Gdańsku
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Portu Czystej Energii Sp. z o. o.
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk, z podziałem na części drugie postępowanie
- Dostawa odczynników dla Laboratorium Hematologii Pracowni Hematoonkologii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2026 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi agencji reklamowej
- Druk z dostawą czterech kolejnych numerów kwartalnika "Tatry"
- Kampania informacyjno-promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
- Promocja Projektu ZSU podczas wydarzeń sportowych w Lublinie
- Prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej wdrażania Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO OPRACOWANIA I WYDRUKU KSIĄŻECZEK EDUKACYJNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





