To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-10
Sanok: dostawa sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla SPZOZ w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 34307 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342775 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla SPZOZ w Sanoku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym sprzętu medycznego wielokrotnego i jednorazowego użytku wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na poszczególne zadania, Wspólny słownik zamówień: CPV - 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne - różne urządzenia i produkty medyczne Zaoferowane wyroby muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających co najmniej opisane w siwz wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. 4.Wykonawca musi zaoferować 30 dniowy termin płatności faktury VAT od daty prawidłowego jej wystawienia oraz okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa zestawów do drenażu klatki piersiowej z wymienną komorą
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH-U ANMAR S.C., ul. Bławatków 6, 43-100 Tych, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2025,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1458,00
Oferta z najniższą ceną: 1458,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1458,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa zbiorników na wydzielinę z drzewa oskrzelowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH-U ANMAR S.C., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2484,00
Oferta z najniższą ceną: 2484,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2484,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa zestawy do pobierania materiału do badań w czasie odsysania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
- SKAMEX Sp. z o.o., Sp. K.A., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1304,10
Oferta z najniższą ceną: 1209,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1319,22
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: dostawa katetery Fogartyego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Tworzyw Sztucznych HAGMED Sp. j., ul. Tomaszowska 32, 96-200 Rawa Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8100,00
Oferta z najniższą ceną: 7560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: dostawa igieł do stymulacji nerwów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PH-U ANMAR S.C., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5810,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5477,76
Oferta z najniższą ceną: 5477,76 / Oferta z najwyższą ceną: 5477,76
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: dostawa pojemników do dozowników tlenowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
- SKAMEX Sp. z o.o., Sp.K.A., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8164,80
Oferta z najniższą ceną: 8164,80 / Oferta z najwyższą ceną: 8164,80
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: dostawa strzykawek do pobierania krwi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ECLIPSE Sp. z o.o., S.K., ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3825,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2138,40
Oferta z najniższą ceną: 2138,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2592,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: dostawa przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13932,00
Oferta z najniższą ceną: 13608,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15552,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: dostawa obłożeń sterylnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
- Skamex Sp. z o.o. Sp.K.A., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łodź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11448,00
Oferta z najniższą ceną: 11448,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11448,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: dostawa fartuchów chirurgicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- Paul Hartmann Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3931,20
Oferta z najniższą ceną: 3137,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6210,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: dostawa folii chirurgicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA W LIKWIDACJI
- SKAMEX Sp. z o.o S.K.A., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łodź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4125,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8040,80
Oferta z najniższą ceną: 8040,80 / Oferta z najwyższą ceną: 8040,80
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: dostawa płynów do myjki Mini ETD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OLYMPUS Polska Sp. z o.o., ul. Suwak 3, 02-678 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19797,70
Oferta z najniższą ceną: 19797,70 / Oferta z najwyższą ceną: 19797,70
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: dostawa igieł do usuwania ciał obcych z rogówki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELITE Sp. z o.o.,, ul. Korzona 111/8, 03-571 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2040,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2192,83
Oferta z najniższą ceną: 2192,83 / Oferta z najwyższą ceną: 2192,83
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: dostawa wkłuć do szpikowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDLINE Sp. z o.o., ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1365,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1474,20
Oferta z najniższą ceną: 1474,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1566,00
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: dostawa dozowników do mycia rąk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrala Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A.Wrocław, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 660,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 752,76
Oferta z najniższą ceną: 752,76 / Oferta z najwyższą ceną: 752,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Wykonanie usług dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny
- Usługa polegająca na zagospodarowaniu odpadów o kodzie 20 03 07
- Zakup samochodu siedmio osobowego (SUV) dla Domu Dziecka im. Św. Józefa w Sanoku.
- "Budowa łącznika obwodnicy Sanoka (DK28) z drogą powiatową nr P2212R (ul. Okulickiego) w Sanoku - etap 2 robót km od 0+602,55 do 0+641,70 oraz od 0,000,00 do 0+202,68".
- Dostawa wielozadaniowego nośnika osprzętu (podnośnika teleskopowego)
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu medycznego na cele OC i OL
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia w ramach projektu - Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów szkoły w gminie Jerzmanowice-Przeginia"
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
- Zakup ultrasonografu - elementu infrastruktury rezerwowej w Zespole Szpitali Powiatu Gliwickiego sp. z o.o. w ramach programu "Program Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa sprzętu medycznego na cele OLiOC
- DOSTAWA REGULATORÓW PRÓŻNI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





