eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna ŚląskaZAKUP MIKROBUSU 9 - OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOPSRAWNYCH W TYM 1 OSOBY PORUSZJĄCEJ SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Jaworzyna Śląska: ZAKUP MIKROBUSU 9 - OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOPSRAWNYCH W TYM 1 OSOBY PORUSZJĄCEJ SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
Numer ogłoszenia: 343065 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworzyna Śląska , ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, faks 074 8588253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzyna.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MIKROBUSU 9 - OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOPSRAWNYCH W TYM 1 OSOBY PORUSZJĄCEJ SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mikrobus 9 - osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: - samochód fabrycznie nowy - 9 osobowy - rok produkcji - 2008 - homologacja auta osobowego 9 miejscowego - homologacja auta do przewozu osób niepełnosprawnych - rodzaj paliwa - olej napędowy - pojemność do 2 000 cm3 - moc silnika niemniej niż 100KM - skrzynia biegów - manualna 5 - stopniowa lub 6 stopniowa - kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach - ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - EDS - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego - ASR - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie przekazywanego w czasie jazdy przez silnik zbyt dużego momentu obrotowego - MSR - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem - ESP - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania - wspomaganie układu kierowniczego - szyby termoizolacyjne - okno przesuwne w przestrzeni pasażerskiej po lewej stronie - poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera - lusterka boczne - po stronie kierowcy asferyczne, po stronie pasażera o poszerzonym polu widzenia - drzwi boczne przesuwne z prawej strony - drzwi tylne z oknami z zabezpieczeniem przed otwarciem od wewnątrz - immobiliser - autoalarm - gniazdo elektryczne 12V - radio CD z MP3 z instalacja radiową i głośnikami - zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy - trzecie światło stop - klimatyzacja z manualną regulacją, z nawiewem w kabinie kierowcy i w przestrzeni pasażerskiej - I rząd siedzeń siedzenia w układzie 2+1 - II rząd siedzeń siedzenie trzy osobowe ze składanym oparciem - III rząd siedzeń do szybkiego demontażu - zestaw narzędzi fabrycznych - przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim: 1. siedzenie szybko demontowane 2. szyny wzdłuż mocujące 1 wózek w podłodze lub inny system mocowania wózka 3. komplet pasów do mocowania wózka 4. pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku 5. pomost aluminiowy z bieżnią antypoślizgową o długości nie mniej niż 2000 mm, umożliwiającą wprowadzenie wózka do pojazdu 6. oznakowanie pojazdu symbolem - inwalidzi- z przodu i z tyłu 2. Wymagania organizacyjne: Zamawiający osobiście odbierze przedmiot zamówienia. Wykonawca ma zawiadomić Zamawiającego o dniu odbioru samochodu, co najmniej 7 dni przed tym dniem. Odbierany samochód ma być zaopatrzony odpowiednia ilością oleju napędowego, umożliwiającą dojazd do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien być bez żadnych wad i posiadać wszystkie niezbędne atesty, dokumenty pojazdu, książkę pojazdu i gwarancje. 3. Wymagania dotyczące gwarancji: Serwis gwarancyjny na terenie całego kraju. Gwarancja - nie mniej niż 2 lata Gwarancja na perforacje blach - nie mniej niż 10 lat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00 - 34.11.60.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wpłara wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), tj.: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych. 1.5 Przyjmą warunki umowy proponowane przez Zamawiającego poprzez bezwarunkową akceptację projektu umowy określonej przez Zamawiającego. 2. Ocena spełnienia warunków opisanych w pkt. 1.1-1.5 dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, Zamawiający pod rygorem wykluczenia Wykonawcy, wymaga złożenia następujących dokumentów : 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( załącznik nr 1). 2.2 Aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (załącznik nr 2) 2.3 Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (załącznik nr 3) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy ust 1 i 2 i spełnia warunki art.22 ust. 1 ustawy w treści oferty, Zamawiający wymaga złożenia: 3.1 Oświadczenia wg wzoru (załącznik nr 4). 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty 4.1 Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, szczegółowy opis dla wykonawcy - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych ( załącznik nr 5 )..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniona oferta Wykonawcy (wzór oferty w załączeniu). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, Zamawiający pod rygorem wykluczenia Wykonawcy, wymaga złożenia następujących dokumentów : 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( załącznik nr 1). 2.2 Aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (załącznik nr 2) 2.3 Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (załącznik nr 3) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy ust 1 i 2 i spełnia warunki art.22 ust. 1 ustawy w treści oferty, Zamawiający wymaga złożenia: 3.1 Oświadczenia wg wzoru (załącznik nr 4). 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty 4.1 Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, szczegółowy opis dla wykonawcy - wyszczególnienie norm, specyfikacji technicznych ( załącznik nr 5 ). 5. Podpisany projekt umowy ( należy podpisać i opieczętować każdą stronę projektu umowy przez osoby do tego uprawnione. (załącznik nr 6) 6. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu ( załącznik nr 7 ) 7. Pełnomocnictwo, (jeśli w imieniu Wykonawcy występuje inna osoba niż uprawniona do reprezentowania Wykonawcy) ( załącznik nr 8). Wszystkie dokumenty winny być opieczętowane pieczątką firmową oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli kopia dokumentu złożona przez Wykonawcę jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaworzyna.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląśkiej ul. Wolności 9 58-140 Jaworzyna ŚLąska pok. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jaworzynie Śląskiej ul.Wolności 9 58-140 Jaworzyna Śląska pok. nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.