eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 6A, 6B, 7 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA W LUBLINIE ORAZ OPRACOWANIE WNIOSKU O FINANSOWANIE PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNO-BUDOWLA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Lublin: SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 6A, 6B, 7 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA W LUBLINIE ORAZ OPRACOWANIE WNIOSKU O FINANSOWANIE PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNO-BUDOWLANEGO.
Numer ogłoszenia: 343044 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ).

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Nowy Dom" sp. z o.o. , ul. Głęboka 11, 20-612 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5345340, faks 081 5345340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsnowydom.lublin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: n/d

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 6A, 6B, 7 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA W LUBLINIE ORAZ OPRACOWANIE WNIOSKU O FINANSOWANIE PRZEDSIĘWZIĘCIA INWESTYCYJNO-BUDOWLANEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem budynków mieszkalnych Wielorodzinnych Nr 6A, 6B, 7 przy ul. Zygmunta Augusta w Lublinie wraz z infrastrukturą techniczną oraz opracowanie wniosku o finansowanie przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego - Nadzór inwestorski będzie pełniony w następujących branżach: a) Konstrukcyjno- budowlanej; b) Instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; d) Drogowej. - Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowaniu określają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ i dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający udostępni je także zainteresowanym do wglądu. - Zakres usług nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót przy wykonaniu inwestycji. 1) Uczestniczenie w przekazaniu placu budowy. 2) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 4) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 5) potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, jak również: 6) sporządzanie raportów o zaawansowaniu inwestycji 7) prowadzenie karty kontroli inwestycji, 8) przygotowanie wniosków o wypłatę transz kredytu, 9) rozliczenie końcowe inwestycji (rozliczenie kredytu) Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia oraz przedstawienia ekspertyz związanych z prowadzonymi robotami budowlanymi i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Do obowiązków inspektora należy również kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy, zgodnie z zapisami umownymi z Wykonawcą robót łącznie z opisem faktur, 3) inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zleceniodawcę. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofą budowlaną. - Opracowanie wniosku o finansowanie przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego obejmuje: 1) uaktualnienie opracowania biznes planu, 2) opracowanie harmonogramu finansowania inwestycji, 3) uaktualnienie przygotowania dokumentów ustalających wartość i rodzaj partycypacji w kosztach budowy poszczególnych uczestników finansowania przedsięwzięcia dla budynku, 4) udzielanie dodatkowych wyjaśnień i dokonywanie uzupełnień na żądanie banku. - Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV pod numerem 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy to jest : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a ponadto spełniają niżej wymienione warunki : 2. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia. Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego łącznie z opracowaniem wniosku o udzielnie kredytu dla budynku kubaturowego lub zespołu budynków o powierzchni użytkowej minimum 2000 m2. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymienione dokumenty i informacje muszą być złożone przez każdego Wykonawcę . 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odnośnie pkt. VI 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4 Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. a)Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty ( referencje, protokoły odbioru, umowy itp.) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( należyte wykonanie zamówienia musi jednoznacznie wynikać z dokumentów). Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsnowydom.lublin.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO NOWY DOM spółka z o.o. ul. Głęboka 11 20-613 LUBLIN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO NOWY DOM spółka z o.o. ul. Głęboka 11 20-613 LUBLIN.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.