eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GibyRemont ¦wietlicy Wiejskiej w Pogorzelcu wraz z utwardzonymi dojazdami i doj¶ciami do budynku.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-10-02

Giby: Remont ¦wietlicy Wiejskiej w Pogorzelcu wraz z utwardzonymi dojazdami i doj¶ciami do budynku.
Numer og³oszenia: 343042 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Giby , Giby 74a, 16-506 Giby, woj. podlaskie, tel. 0-87 5165038, faks 0-87 5165027.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: -
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont ¦wietlicy Wiejskiej w Pogorzelcu wraz z utwardzonymi dojazdami i doj¶ciami do budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Roboty budowlane - wymianê instalacji wodnej, kanalizacyjnej i osprzêtu elektrycznego, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z kot³em na olej opa³owy, - wymiana pod³óg, wykonanie ¶cianek dzia³owych, wymiana drzwi i czê¶ci okien - malowanie ¶cian i sufitów, - docieplenie budynku metod± mokr± lekk± z wykonaniem elewacji -wymiana pokrycia dachu z izolacj± termiczn±, -wykonanie placu oraz chodnika z kostki betonowej i odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej, - wykonanie trawnika. 2. Dostawy (wyposa¿enie ¦wietlicy Wiejskiej): -sto³y 4-osobowe - szt. 15 -krzes³a tapicerowane -szt. 60 -biurko -szt. 1 -stó³ do bilarda -szt.1 - sprzêt do si³owni -szt.1 telewizor LCD -szt.1 sprzêt nag³a¶niaj±cy do organizacji imprez - kpl 1 szafki kuchenne -kpl 1 kuchenka gazowa z butl± gazow± i okapem -szt.1 zestaw garnków - kpl 1 zastawa i sztuæce - kpl 1 termosy du¿e i ma³e -kpl 1..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania 32.32.20.00 - Urz±dzenia multimedialne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 12 000,00 z³. Wykonawca wnosi wadium: - w pieni±dzu, sposób przekazania: na rachunek Zamawiaj±cego BS O/Giby 28 93540007 0000 0000 1212 0001 lub w jednej z poni¿ej podanych form: 1) w porêczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼. zm.). Sposób przekazania: w³o¿yæ do oferty lub orygina³ z³o¿yæ w pok. nr 5 przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a kserokopiê w³o¿yæ do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku zamawiaj±cego. Dokument w formie porêczenia winien zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ. Zwrot lub zatrzymanie wadium nast±pi zgodnie z art.46 ustawy pzp.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ (z³o¿yæ ofertê) Wykonawcy spe³niaj±cy wszystkie wymogi okre¶lone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postêpowania tj: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ: a) przed³o¿± aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wyka¿± wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed wszczêciem niniejszego postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub remoncie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej o warto¶ci robót co najmniej 300 000,00 z³ netto , z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, b) wyka¿± ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia /kierownik budowy, kierownicy robót / posiadaj± wymagane uprawnienia. Zamawiaj±cy wymaga wykazanie kierowników w zakresie konstrukcyjno-budowlanym ,instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Nale¿y za³±czyæ odpowiednie uprawnienia i po¶wiadczenia o przynale¿no¶ci kierownika do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia: a) przed³o¿± polisê lub inny dokument /aktualny na dzieñ sk³adania ofert/ potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000 PLN b) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia a) z³o¿± o¶wiadczenie, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych. 4) Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Uwaga: Zamawiaj±cy dokona oceny powy¿szych warunków na podstawie z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów zgodnie z punktem 6 niniejszej SIWZ..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: WYKAZ O¦WIADCZEÑ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU. 1) wype³niony formularz oferty - za³±cznik nr 1, (w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, o¶wiadczenie woli sk³ada pe³nomocnik reprezentuj±cy Wykonawców w postêpowaniu), 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie dokument ten sk³adaj± wszyscy Wykonawcy), 3) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed wszczêciem niniejszego postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie minimum 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub remoncie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej o warto¶ci robót co najmniej 300 000,00 z³ netto z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie - za³±cznik nr 3 (w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie dokument ten sk³adaj± ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu), 5) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia /kierownik budowy, kierownicy robót / posiadaj±ce wymagane uprawnienia. Zamawiaj±cy wymaga wykazanie kierowników w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. Nale¿y za³±czyæ odpowiednie uprawnienia i po¶wiadczenia o przynale¿no¶ci kierownika do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa 6) polisê lub inny dokument /aktualny na dzieñ sk³adania ofert/ potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej nie mniejsz± ni¿ 100 000 PLN (w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie dokument ten sk³adaj± ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu), 7) o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 4 (w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie dokument ten sk³adaj± wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu), 8) promesê lub umowê przedwstêpn± z uprawnionym podmiotem, który wykona roboty budowlane w zakresie nawierzchni bitumicznej, 9) Harmonogram rzeczowo-finansowy 10) Kosztorys ofertowy 11) Wycena wyposa¿enia Pe³nomocnictwo do podpisania oferty winno byæ za³±czone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów za³±czonych do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy i okre¶laæ jego zakres. 6a. W celu wspólnej realizacji zamówienia objêtego niniejszym przetargiem, zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty przez podmioty dzia³aj±ce wspólnie. 1) Zamawiaj±cy w stosunku do uczestników wystêpuj±cych wspólnie wymaga za³±czenia do oferty pe³nomocnictwa podpisanego przez wszystkich cz³onków i pe³nomocnika okre¶laj±cego m. in.: a) temat postêpowania b) wykonawców bior±cych udzia³ w z³o¿eniu oferty wspólnej c) wyznaczenie pe³nomocnika d) zakres umocowania pe³nomocnika (np. do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy). 6.b. Oferta sk³adana przez spó³kê cywiln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln±, wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia: a) dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ oraz pe³nomocnictwo okre¶lone w pkt 6a - w imieniu spó³ki, b) dokumentów wymienionych w pkt 6 ppkt 2 i 6 - dotycz±ce ka¿dego ze wspólników. Uwaga: W przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie - wymagania dopuszczaj±ce do udzia³u w przetargu podlegaj± sumowaniu. 6.c. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana bêdzie na podstawie dostarczonych o¶wiadczeñ i dokumentów przedstawionych przez wykonawcê w z³o¿onej ofercie wg formu³y spe³nia - nie spe³nia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-giby.pbip.pl..
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Giby 16-506 Giby 74A pokój Nr 5.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Urz±d Gminy Giby 16-506 Giby 74A pokój Nr 2.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt wspó³finansowany w ramach Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013, dzia³anie 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi..

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.