Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-01
Wrocław: Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 343041 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu , ul. Czajkowskiego 11/13, 51-171 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3252562, faks 071 3261396.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja lasów państwowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 : Komputer stacjonarny 1 szt. Komputer stacjonarny 1 szt. Monitor 19 2 szt. Monitor 24 1 szt. zadanie nr 2: Komputer przenośny typu notebook 40 szt. Komputer przenośny typu notebook 31 szt. zadanie nr 3 Laserowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne 59 szt. zadanie nr 4 Laserowe urządzenie wielofunkcyjne (kopiarka) 1 szt. zadanie nr 5 Atramentowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne 3 szt. zadanie nr 6 Serwer plików 2 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.10-3, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 48.82.30.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga od wykonawcy złożenia dokumentów potwierdzajacych spełnienie tego warunku. Wymagane od wykonawcy złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. będzie dokonywane na podstawie oceny spełnienia metodą warunku granicznego spełnia, niespełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w odniesieniu do warunku wskazanego Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) wykonał dwóch zamówienia na dostawę komputerów i sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 70 000 złotych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga od wykonawcy złożenia dokumentów potwierdzajacych spełnienie tego warunku. Wymagane od wykonawcy złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. będzie dokonywane na podstawie oceny spełnienia metodą warunku granicznego spełnia, niespełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga od wykonawcy złożenia dokumentów potwierdzajacych spełnienie tego warunku. Wymagane od wykonawcy złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. będzie dokonywane na podstawie oceny spełnienia metodą warunku granicznego spełnia, niespełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga od wykonawcy złożenia dokumentów potwierdzajacych spełnienie tego warunku. Wymagane od wykonawcy złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. będzie dokonywane na podstawie oceny spełnienia metodą warunku granicznego spełnia, niespełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) FORMULARZ OFERTOWY WZÓR ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ - WYPEŁNIONY I PODPISANY PRZEZ WYKONAWCE 2) WZÓR UMOWY ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - PARAFOWANY I PODPISANY PRZEZ WYKONAWCE 3) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ - WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT 4) specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty: Zmiana może dotyczyć : I. Zmiany terminu wykonania ze względu na : 1) ze względu na przerwy lub postoje z winy Zamawiającego o długość przerwy lub postoju. 2) II. Zmiany obowiązująca stawka VAT Zmiana odbywać się będzie za pomocą aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wroclaw.lasy.gov.pl., LP ZUL Wrocław ul. Czajkowskiego 11/13, 51-171 Wrocław, woj. Dolnosląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: LP ZUL Wrocław ul. Czajkowskiego 11/13, 51-171 Wrocław, woj. Dolnośląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część składowa Parametry nie gorsze niż Komputer stacjonarny 1 szt. Komputer stacjonarny 1 szt. Monitor 19 2 szt. monitor 24 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny typu notebook 40 szt. Komputer przenośny typu notebook 31 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laserowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne 59 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laserowe urządzenie wielofunkcyjne (kopiarka) 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Atramentowe kolorowe urządzenie wielofunkcyjne 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.50-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer plików 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.