eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, wyrobów diagnostycznych, prezerwatyw, środków myjąco-dezynfekujących i szpitalnych wyrobów papierowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-12

Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, wyrobów diagnostycznych, prezerwatyw, środków myjąco-dezynfekujących i szpitalnych wyrobów papierowych
Numer ogłoszenia: 342992 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalgdynia.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, wyrobów diagnostycznych, prezerwatyw, środków myjąco-dezynfekujących i szpitalnych wyrobów papierowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych, wyrobów diagnostycznych, prezerwatyw, środków myjąco-dezynfekujących i szpitalnych wyrobów papierowych, dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.71.20.00-4, 33.12.41.30-5, 42.51.43.10-8, 38.41.20.00-6, 33.19.80.00-4, 24.45.50.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) w zakresie pakietu 12 a) dokument potwierdzający kompatybilność testów z autoczytnikiem firmy 3M b) dokument potwierdzający kompatybilność naboi z tlenkiem etylenu do sterylizatorów gazowych Steri Vac 5XL 2) w zakresie pakietu 14 a) karty danych technologicznych włóknin , z których wykonane są kompresy b) próbki wyrobów, po 2 szt., gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobu medycznego dane zgodnie z normą zharmonizowaną PN-EN 980 oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia; 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw; 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie; 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży; b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy 4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pojemniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki poj. 0,7 l 17527 szt. Pojemniki poj. 1 l 7342 szt. Pojemniki poj. 2 l 2836 szt. Pojemniki poj. 3 l 419 szt. Pojemniki poj. 3,5 l (wysokość 27 cm, średnica 12 cm) 1 800 szt. Pojemniki poj. 5 l (wiaderka) 223 szt. Pojemniki poj. 10 l (wiaderka) 811 szt. Pojemniki na wycinki medyczne - wiaderka (pełna pokrywa) poj. 1 l 812 szt. Pojemniki na wycinki medyczne - wiaderka (pełna pokrywa) poj. 3 l 634 szt. Pojemniki na wycinki medyczne - wiaderka (pełna pokrywa) poj. 5 l 120 szt. Pojemniki do transportu moczu poj. 100 - 120 ml a 30 - 716 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szczotki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do mycia rurek tracheotomijnych - śr. włosia 14mm 1858 szt. Szczotki laboratoryjne - śr. włosia 7mm 100 szt. Szczotki do mycia rąk - Chirurgiczne, do kilkakrotnej sterylizacji 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prezerwatywy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prezerwatywy (osłonki medyczne) pakowane pojedynczo a 144 4032 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wanienki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wanienki do dezynfekcji narzędzi - z sitem poj. 1 l 6 Wanienki do dezynfekcji narzędzi - z sitem poj. 3 l 12 szt. Wanienki do dezynfekcji narzędzi - z sitem poj. 5 l 4 szt. Wanienki do dezynfekcji narzędzi - z sitem poj. 10 l 2 szt. Wanienki do dezynfekcji narzędzi - z sitem poj. 30 l 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Fartuchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuchy foliowe - mocna, gruba folia przezroczysta, karczek z przodu, wiązane z tyłu, duży rozmiar 200 szt. 2. Fartuchy foliowe - cienkie a 100 szt - 64 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elektrody do badań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektrody do badań EKG AG/AGCI z pianką i żelem, dla dorosłych o średnicy 55 mm 215 000 szt. 2. Elektrody do badań EKG AG/AGCI z pianką i żelem, dla dzieci o średnicy 30 mm 1 900 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podkłady, materace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podkłady gumowe z frotką rozm. 140x110 cm 50 szt. 2. Materace na łóżka szpitalne, przeciwodleżynowe, zmiennociśnieniowe 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Filtry powietrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry powietrza do sterylizatora typu GETINGE 669/1995 HS 6613 ER-2/2006 lub równoważny 24 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Termometry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometr bezdotykowy 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby papierowe jednorazowe do Maceratora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Basen głęboki - poj. 2 l 4 800 szt. 2. Kaczka - poj. 0,8 l 4 800 szt. 3. Miska ogólnego zastosowania 4 800 szt. 4. Miska nerkowa - poj. 0,7 l 1 800 szt. 5. Pokrywa do basenu głębokiego 4 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opaski tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska tracheostomijna -2800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wskaźniki biologiczne, naboje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wskaźnik biologiczny fiolkowy typu Rapid 1294 (lub równoważony pod względem właściwości - zastosowanie, możliwość inkubacji w autoczytniku firmy 3M, kompatybilny z autoczytnikiem firmy 3M przeznaczony do testów Rapid 1294, zgodność norm) 3 600 szt. 2. Naboje z tlenkiem etylenu typu Compy 4-100 lub równoważne przystosowane do sterylizacji narzędzi w sterylizatorach gazowych SteriVac 5XL (w kosztach opakowań z tlenkiem etylenu należy uwzględnić odbiór opakowań po tlenek etylenu na koszt oferenta i zwrot kaucji za pobrane opakowania) 1 360 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Środek czyszczący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek czyszczący Orange Solvent (lub równoważny) płyn - poj. 500 ml 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kompresy włókninowe jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe jałowe : - w rozmiarze 5x5 cm - pakowane po 2 szt w opakowanie typu blister. - wykonane z włókniny wiskozowo poliestrowej o gramaturze 30 gr. i , zawartość włókien wiskozowych min. 67% - sterylizowane parą wodną. - wykrój kompresu z którego wykonany jest kompres 10x10cm +1 / -0,5 - chłonność włókniny z której jest wykonany kompres min. 900% 451 650 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.