Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Zakopane: Dostawy owoców i warzyw świeżych
Numer ogłoszenia: 342938 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy BALTICA , ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2013431, faks 18 2013431 w. 813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane-oswbaltica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy owoców i warzyw świeżych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I Warzywa i owoce świeże L.p. Nazwa Razem Symbol CPV 1 Banany kg 200 CPV-03222111-4 2 Kiwi duże kg 150 CPV-03222118-3 3 Rodzynki kg 30 CPV-03200000-3 4 Cytryna kg 800 CPV-03222210-8 5 Mandarynki kg 300 CPV-03222240-7 6 Jabłka kg 800 CPV-03222321-9 7 Winogrono kg 300 CPV-03222340-8 8 Kapusta biała kg 800 CPV-03221410-3 9 Kapusta czerwona kg 500 CPV-03221410-3 10 Kapusta pekińska kg 500 CPV-03221410-3 11 Kapusta włoska kg 400 CPV-03221410-3 12 Burak ćwikłowy kg 500 CPV-03221110-0 13 Cebula kg 500 CPV-03221113-1 14 Czosnek kg 60 CPV-03221113-1 15 Marchew kg 1000 CPV-03221112-4 16 Seler kg 500 CPV-03221110-0 17 Rzepa kg 300 CPV-03221114-8 18 Cebula czerwona kg 80 CPV-03221113-1 19 Pory kg 400 CPV-03221113-1 20 Ziemniaki kg 9000 CPV-03212100-1 21 Koper kg 40 CPV-03221300-9 22 Pietruszka zielona nać kg 50 CPV-03221300-9 23 Szczypior świeży kg 40 CPV-03221300-9 24 Seler naciowy kg 200 CPV-03221300-9 25 Sałata zielona kg 500 CPV-03221320-5 26 Sałata lodowa kg 400 CPV-03221310-2 27 Ogórek świeży kg 800 CPV-03221270-9 28 Papryka surowa kg 600 CPV-03221230-7 29 Pomidory kg 800 CPV-03221240-0 30 Rzodkiewka bez liści kg 150 CPV-03221300-9 31 Pieczarki świeże kg 400 CPV-03221260-6 Grupa II Bakalie, strączkowe L.p. Nazwa Razem Symbol CPV 1 Płatki migdałowe kg 5 CPV-03200000-3 2 Wiórka kokosowe kg 10 CPV-03200000-3 3 Fasola Jaś kg 100 CPV-03221210-1 4 Groch połówki kg 100 CPV-03221220-4 5 Orzech włoski łuskany kg 30 CPV-03200000-3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis warunków do spełnienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis dokonywania oceny w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane-oswbaltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: info@zakopane-oswbaltica.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Baltica w Zakopanem ul. Ogrodowa 6, sekretariat pok. 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 39 im. Bajkolandii w Rudzie Śląskiej przy ulicy Sokolskiej 6.
- Dostawa jarzyn i owoców
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Rydułtowach w roku szkolny 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.