Ogłoszenie z dnia 2005-07-13
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Warszawa: Zakup materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do kopiarek i faksów użytkowanych w Centrali ARiMR
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, do kontaktów: Małgorzata Kicińska +48 022 595 00 58 Waldemar Klewinowski +48 022 636 15 72, Al. Jana Pawła II, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050, fax 022 6361677, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 57 poz. 12896 z 23.03.2005 Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 100079,07 EUR
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. 2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do kopiarek i faksów użytkowanych w Centrali ARiMR. 5) Krótki opis: Dostawa na każde żądanie Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ostatecznej liczby materiałów eksploatacyjnych wymienionych powyżej i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
III.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Ul. Prymasa 1000-lecia 103, 01-424 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 877 44 43, fax 022 877 44 43. 1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 287028,00 Oferta z najniższą ceną: 287028,00 / oferta z najwyższą ceną: 305491,07 Waluta: PLN
IV.1) Data udzielenia zamówienia: 15.06.2005 2) Liczba otrzymanych ofert: 4 3) Data wysłania ogłoszenia: 06.07.2005
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.