Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Radzyń Podlaski: Dostawa aparatury i sprzętu do rehabilitacji
Numer ogłoszenia: 342839 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. (083) 3526267, faks (083) 3526200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu do rehabilitacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury i sprzętu do rehabilitacji. Procedura zawiera jedno zadanie. 1. Parapodium Papuga dla dzieci - pionizator 3-8 lat 2. Boa mini plus aparat do masażu uciskowego 3. Zestaw mankietów na kkd do masażu uciskowego 4. Zestaw mankietów na kkg do masażu uciskowego 5. Fotel do ćwiczeń oporowych stawu kolanowego 6. Stół do masażu stacjonarny regulowany elektronicznie 7. Stół rehabilitacyjny z regulowaną wysokością 8. Stół rehabilitacyjny standard 9. Osprzęt i akcesoria do UGUL 10. UGUL (uniwersalny gabinet usprawnienia leczniczego) z pełnym osprzętem i akcesoriami 11. Zestaw Thera-Band 5,5m - taśmy do ćwiczeń oporowych 12. Klin podwyższający nogi 13. Aparat do terapii prądem stałym (galwanizacja, jonoforeza) 14. Aquavibron aparat do masażu leczniczego 15. Ekopompa do aparatu aquavibron masaż 16. Nebulizator 17. Rotor stacjonarny dla kończyn dolnych (cykloergometr) 18. Rotor przyścienny dla kończyn dolnych (przyłóżkowy) 19 .Wałek 70 x 100 cm 20. Wałek 50 x 100 cm 21 .Półwałek 60 x 40 x 20 cm 22 .Materac 1-częściowy 23. Materac 3-częściowy składany 24 .Kompres żelowy termiczny do zabiegów ciepłoleczniczych 25 .Kostka rehabilitacyjna (30 x 30 x 60cm) dla dzieci 26 .Suchy basen z piłkami (min. 1.7 m x 1.7 m + 2500 piłeczek) 27. Łóżko rehabilitacyjne czterosegmentowe z oprzyrządowaniem 28 . Łóżko rehabilitacyjne dwusegmentowe z oprzyrządowaniem 29 .Łóżko rehabilitacyjne z oprzyrządowaniem i napędem elektrycznym 30. Krzesło do masażu 31. Aparat do DKF - diatermia krótkofalowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33.18.70.00 - 33.18.70.00 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.22.00 - Stoły medyczne 37.44.12.00 - Schodki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 2.000 PLN ( dwa tysiące złotych )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ustawy PZP tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będących przedmiotem niniejszego postępowania; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oraz -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego według przesłanek określonych w art. 24 ustawy PZP; 2. Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają ci Wykonawcy, którzy: a) zaoferują aparaturę i sprzęt rehabilitacyjny spełniający wymogi Zamawiającego określone w siwz b) zaakceptują warunki płatności tj. termin płatności faktury 30 dni c) zapewnią praktyczny czas dostawy aparatury i sprzętu w ciągu - max. w terminie 10 dni od daty podpisania umowy. Podpisanie nastąpi w pierwszym możliwym, według przepisów prawnych, terminie. Wykonanie wymagane nie później niż w terminie który wskaże ROPS (PFRON). d) zapewnią instruktaż zapoznanie w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczonej aparatury i sprzętu personelu Zamawiającego; e) zapewnią okres gwarancji na okres min. 12 miesięcy na wszystkie bez wyjątku pozycje aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego; f) załączą wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, według art. 23 ustawy PZP. Ocena spełniania postawionych warunków Wykonawcy na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Spełnia- złożone, prawidłowe, wszystkie wymagane dokumenty Nie spełnia - braki dokumentów lub informacji w nich wymaganych. Oferta podlega odrzuceniu lub traktowana jest jako odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca sporządza ofertę wypełniając: 1.Druk OFERTY stanowiącym Załącznik nr 2 do siwz 2. Wypełniony Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do siwz. i składa je wraz z następującymi dokumentami: Na potwierdzenie spełniania warunków podmiotowych: 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku spółek prawa cywilnego - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników - przedsiębiorców, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; umowa spółki cywilnej. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na Formularzu Oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz. 5. zobowiązanie innego podmiotu, kiedy zaznaczono w Oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz, odpowiedź b w ust. 2. 6. Kopia dowodu wpłaty wadium dołączona do oferty lub inny odpowiedni dokument (np. gwarancja, poręczenie). Na potwierdzenie spełniania warunków przedmiotowych: 7. Dokumenty potwierdzające posiadanie znaku CE przez dostarczaną aparaturę i sprzęt. 8. Dokumenty potwierdzające wymagane parametry, charakterystykę w formie materiałów promocyjnych np. ulotki, foldery. 9. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu i do używania, wpis do rejestru wyrobów medycznych dla aparatury i sprzętu rehabilitacyjnego kwalifikowanego jako wyrób medyczny. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) przedstawiają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, b) wykaz dokumentów i oświadczeń, z pkt. 3 i 4 dotyczy każdego Wykonawcy członka konsorcjum z osobna, c) w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy regulującej współpracę oraz pełnomocnictwa do zawarcia umowy o ile takie dokumenty nie były przedłożone wcześniej. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów określonych w pkt. 3 i 4 składa odpowiednio: a) dokument wystawiony w kraju siedziby lub miejsce zamieszkania potwierdzający że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) dokument potwierdzający że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ww dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert jeżeli w kraju siedziby lub miejsce zamieszkania Wykonawcy nie wydaje się dokumentów o których mowa w ppkt. a i b należy złożyć c) oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organu samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju potwierdzające informacje wymagane ppkt. a i b..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski, Budynek administracyjny, pok. nr 15 , I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 11:15, miejsce: SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski sekretariat SP ZOZ , I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa w ramach Projektu dofinansowanego ze środków PFRON..
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do magazynu apteki szpitalnej SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Remont dróg powiatowych w m. Suchowola dr. pow. nr 1246L od km 6+076 do km 6+450 oraz dr. pow. nr 1245L od km 0+000 do km 1+530 o łącznej dł. 1904mb
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE - Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego"
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów GSZOZ w ramach projektu - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów GSZOZ w ramach projektu - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Doposażenie Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. J. Mikulicza-Radeckiego celem poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego
więcej: Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.