Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-11
Gdynia: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 34273 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w 18 częściach. Dostawy obejmują swoim zakresem różny sprzęt i aparaturę medyczną.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania w zakresie części nr: 2,4,5,6,9,11,13,14,15 zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości łącznej: 5 873,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset siedemdziesiąt trzy i 00/100zł.). I tak w zakresie części nr: 2- 364,00zł., 4- 405,00zł., 5- 260,00zł., 6- 735,00zł., 9- 1579,00zł., 11- 655,00zł., 13- 221,00zł., 14- 1238zł., 15- 416,00zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek: Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej 81-519 Gdynia ul. Powstania Styczniowego 9b, w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Gdańsku nr: 96 1130 1121 0006 5620 5420 0003. wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej z siedzibą w Gdyni. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia,gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 7 i 8 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się któregokolwiek warunku określonego w pkt 7 i 8 poniżej. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wykonawcy wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 22 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 22 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 22 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 22 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 22 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Warunki gwarancyjne - 20
- 3 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku braku możliwości wyposażenia Zamawiającego w którykolwiek ze sprzętów składających się na przedmiot umowy z powodu zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w tym wycofania sprzętu z produkcji, Wykonawca winien zgłosić niezwłocznie ten fakt Zamawiającemu i przedstawić możliwość wyposażenia Zamawiającego w inny sprzęt o co najmniej takich samych parametrach jak przedmiot umowy i cenie nie wyższej niż oferowany sprzęt. 2. Termin ustalony w § 3 ust 1. może ulec przesunięciu jedynie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy, pod warunkiem do?chowania wymogów opisanych w § 10 ust. 5; 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wystąpienia opóźnień, Strony mogą ustalić nowe terminy. 4. Zmiana wartości umowy może nastąpić w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego 5. Zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane na drodze aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, IIp. pok 150.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, Ip. pok 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: 1 Dwuprzewodowy ciśnieniomierz zegarowy 7 szt 2 Jednoprzewodowy ciśnieniomierz zegarowy 18 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: 1 Aparat- rejestrator przenośny typu Holter do 24 godzinnego pomiaru ciśnienia krwi sztuk 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: 1 Aparat- rejestrator przenośny typu Holter do 24 godzinnego pomiaru ekg 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: 1 Defibrylator dwufazowy ręczny i półautomatyczny 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: Elektrokardiograf 2 komplety.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: Zestaw do wielostanowiskowej rehabilitacji kardiologicznej - komplet na który składają się m.in.: Ergometr rowerowy 3 sztuki, Moduł EKG 3 sztuki, zestaw komputerowy z oprogramowaniem do sterowania i monitorowania badanych pacjentów 1 komplet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów sprzętu medycznego jak niżej: 1 Kabel do aparatu do pomiaru ekg metodą holterowską +etui 5 kompletów 2 Kabel do urządzenia pomiaru ekg za pomocą posiadanego aparatu Ascard Mister Golg i Mr Blue 3 komplety 3 Kable do posiadanych kardiomonitorów typu UT 4000F 8 kompletów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: Pulsoksymetr 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: 1 Kardiomonitor przyłóżkowy 6 sztuk 2 Kardiomonitor/Centrala z drukarką, kompatybilna, z wymienionymi w poz. 1 kardiomonitorami 1 komplet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elementów sprzętu medycznego jak niżej: 1 Mankiety do posiadanych aparatów ciśnieniowych dwuprzewodowych typu Riester 12 sztuk 2 Mankiety do mierzenia ciśnienia monitorowanego na kardiomonitorze typu UT 400F 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: Materac przeciwodleżynowy 9 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: Inhalator 3 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: 1 Objętościowa pompa infuzyjna 1 sztuka 2 Jednostrzykawkowa pompa infuzyjna 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.26-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: A) Pompy infuzyjne objętościowe kompatybilne z posiadanym systemem Braun oraz ze stacją dokującą określoną w poz B) 6 sztuk Zasilacze do pomp objętościowych 2 sztuk Uchwyty mocujące do pomp objętościowych 33141626-4 2 sztuka B) Stacja dokująca dla pomp objętościowych i strzykawkowych określonych w poz .A) i C) z dodatkową pokrywą 1 komplet C) Pompy infuzyjne strzykawkowe kompatybilne ze stacją dokującą określoną w poz B) 3 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.26-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: 1 Ssak medyczny z kompletnym wyposażeniem 4 komplety.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: Stetoskop kardiologiczny 10 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: Termometr bezdotykowy 8 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jak niżej: Worek samorozprężalny dla dorosłych 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancyjne - 20
- 3. Termin realizacji zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy zadaszonego lodowiska na terenie położonym przy ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni
- Dostawa paliwa żeglugowego MGO DMA wraz z usługą tankowania
- Dostawa 3 sztuk maszyn do rozwijania i naciągania siatek węzłowych projekt: "Ochrona gatunków oraz siedlisk przyrodniczych w obszarach administrowanych przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni".
- Dostawa stołów laboratoryjnych na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego- powtórka.
- Dostawa kalibratora i hydrofonu
- PRZEDŁUŻENIE SUBSKRYPCJI I GWARANCJI PRODUCENTA DLA URZĄDZEŃ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA TECHNICZNEGO
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu dla Oddziału Wewnętrznego z Intensywną Opieką Kardiologiczną
- Rozbudowa oraz modernizacja obszaru zabiegowego Pleszewskiego Centrum Medycznego - Bloku operacyjnego wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego.
- Zakup, dostawa i montaż aparatury, sprzętu dla Zakładu Rehabilitacji i Fizykoterapii
- Dostawa medycznych środków materiałowych do 14 WOG
- Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem.
- Dostawa: aparatu USG, sprzętu i wyposażenia medycznego, serwerów i sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego p.n.: "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)".
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.