eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn.Wpływ dofinansowania z EFS w ramach Priorytetu IX PO KL na rozwój oferty edukacyjnej szkół i upowszechnienie edukacji przedszkolnej na terenach wiejskich i w gminach miejsko-wiejskich oraz miastach do 25 tys. mieszkańców w województwie wielkopolskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-22

Poznań: Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn.: Wpływ dofinansowania z EFS w ramach Priorytetu IX PO KL na rozwój oferty edukacyjnej szkół i upowszechnienie edukacji przedszkolnej na terenach wiejskich i w gminach miejsko-wiejskich oraz miastach do 25 tys. mieszkańców w województwie wielkopolskim.
Numer ogłoszenia: 342662 - 2010; data zamieszczenia: 22.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256963 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn.: Wpływ dofinansowania z EFS w ramach Priorytetu IX PO KL na rozwój oferty edukacyjnej szkół i upowszechnienie edukacji przedszkolnej na terenach wiejskich i w gminach miejsko-wiejskich oraz miastach do 25 tys. mieszkańców w województwie wielkopolskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie Przeprowadzenia badania ewaluacyjnego pn.: Wpływ dofinansowania z EFS w ramach Priorytetu IX PO KL na rozwój oferty edukacyjnej szkół i upowszechnienie edukacji przedszkolnej na terenach wiejskich i w gminach miejsko-wiejskich oraz miastach do 25 tys. mieszkańców w województwie wielkopolskim. Główne cele badania ewaluacyjnego to: 1. Analiza wpływu dofinansowania z EFS w ramach Priorytetu IX PO KL na rozwój oferty edukacyjnej szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych oraz na upowszechnienie edukacji przedszkolnej w gminach wiejskich, miejsko-wiejskich i miastach do 25 tys. mieszkańców w województwie wielkopolskim. 2. Identyfikacja potrzeb oraz obszarów wymagających szczególnego wsparcia w ramach edukacji przedszkolnej, szkolnictwa podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego (w tym zawodowego) na terenach wiejskich, w gminach miejsko-wiejskich i miastach do 25 tys. mieszkańców na terenie województwa wielkopolskiego. UWAGA: Zamawiający używa zamiennie sformułowań: Wielkopolska i województwo wielkopolskie, które w przedmiotowym dokumencie są równoznaczne z terminem województwo wielkopolskie. Od Wykonawcy oczekuje się uzyskania odpowiedzi na poniższe pytania badawcze: 1. Czy dofinansowanie z EFS w ramach Priorytetu IX PO KL ma wpływ na rozszerzenie oferty edukacyjnej w szkołach podstawowych/ gimnazjalnych/ ponadgimnazjalnych w gminach wiejskich i miejsko-wiejskich oraz w miastach do 25 tys. mieszkańców na terenie województwa wielkopolskiego? Jakiego rodzaju jest to wpływ i o jakiej sile? 2. Czy dofinansowanie z EFS w ramach Priorytetu IX PO KL ma wpływ na upowszechnienie edukacji przedszkolnej na terenach wiejskich i miejsko-wiejskich oraz w miastach do 25 tys. mieszkańców województwa wielkopolskiego? W jakim stopniu ten wpływ jest widoczny? 3. Czy i jakiego typu bariery w dostępie do edukacji przedszkolnej występują na terenach gmin wiejskich, miejsko-wiejskich oraz w miastach do 25 tys. mieszkańców w województwie wielkopolskim? 4. Czy i w jakim stopniu dofinansowanie w ramach PO KL niweluje te bariery? Jakie działania podejmowane w ramach PO KL niwelują zidentyfikowane bariery? 5. Czy i w jakim stopniu zajęcia pozalekcyjne w wielkopolskich szkołach podstawowych/ gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych finansowane ze środków EFS w ramach Priorytetu IX PO KL mają wpływ na wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów napotykających na problemy edukacyjne z gmin wiejskich, miejsko - wiejskich oraz miast do 25 tys. mieszkańców? 6. Czy i w jakim stopniu działania realizowane w ramach Priorytetu IX PO KL mają wpływ na powrót do systemu szkolnictwa dzieci, które przedwcześnie opuściły ścieżkę edukacji szkolnej? 7. Czy i w jakim stopniu działania podejmowane w ramach Priorytetu IX PO KL w województwie wielkopolskim mają wpływ na zmianę wizerunku szkolnictwa zawodowego zarówno wśród uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych, a także wśród pracodawców? 8. Czy i w jakim zakresie działania podejmowane w ramach Priorytetu IX PO KL mają wpływ na modyfikację kierunków kształcenia w szkolnictwie zawodowym? 9. Czy wsparcie w ramach Priorytetu IX PO KL w wystarczającym stopniu wpływa na poprawę zaopatrzenia w pomoce naukowe dla szkół podstawowych/ gimnazjalnych/ ponadgimnazjalnych w gminach wiejskich, miejsko-wiejskich oraz w miastach do 25 tys. mieszkańców na terenie Wielkopolski? W jaki sposób zwiększyć efektywność tego wsparcia? 10. Czy i w jaki sposób dofinansowanie w ramach Priorytetu IX PO KL wpływa na podwyższenie kwalifikacji kadry pedagogicznej w przedszkolach i szkołach na terenie wielkopolskich gmin wiejskich i miejsko- wiejskich oraz miast do 25 tys. mieszkańców? 11. Czy i w jakim stopniu dofinansowanie w ramach Priorytetu IX PO KL wpłynęło na uelastycznienie godzin otwarcia przedszkoli w wielkopolskich gminach wiejskich i miejsko-wiejskich oraz w miastach do 25 tys. mieszkańców? W jaki sposób można zwiększyć wpływ EFS w tym zakresie? W których subregionach Wielkopolski są największe potrzeby w tym zakresie? 12. Czy i w jakim stopniu dofinansowanie w ramach Priorytetu IX PO KL wpłynęło na uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej i doposażenie przedszkoli w wielkopolskich gminach wiejskich, miejsko-wiejskich oraz miastach do 25 tys. mieszkańców? Na jakich obszarach Wielkopolski oraz w jakim zakresie istnieje potrzeba uelastycznienia oferty edukacyjnej oraz doposażenia przedszkoli? 13. Czy i w jakim stopniu działania podjęte w ramach Priorytetu IX PO KL wpłynęły na zwiększenie liczby i kwalifikacji wychowawców/ nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach/ szkołach wiejskich, miejsko-wiejskich i miastach do 25 tys. mieszkańców w Wielkopolsce? 14. Czy i w jakim stopniu projekty realizowane w ramach Priorytetu IX PO KL na terenach wiejskich i gminach miejsko-wiejskich oraz miastach do 25 tys. mieszkańców w Wielkopolsce wpłynęły na poprawę wsparcia pedagogiczno-psychologicznego skoncentrowanego na eliminacji czynników lokujących uczniów w niekorzystnej sytuacji edukacyjnej? 15. Czy i w jakim stopniu dzięki dofinansowaniu z EFS rozwinięto ofertę ukierunkowaną na rozwój kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych/ gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w gminach wiejskich, miejsko-wiejskich oraz w miastach do 25 tys. mieszkańców na terenie Wielkopolski? 16. Jakie programy rozwojowe uwzględnione w Szczegółowym Opisie Priorytetów PO KL są najczęściej realizowane przez Beneficjentów Poddziałania 9.1.2 oraz Działania 9.2 PO KL w województwie wielkopolskim? Z czego to wynika? 17. Czy i w jakim stopniu działania podejmowane w ramach Priorytetu IX PO KL miały wpływ na współpracę szkół i placówek kształcenia zawodowego z przedsiębiorcami i instytucjami rynku pracy (staże/praktyki) w Wielkopolsce? Od Wykonawcy oczekuje się przedstawienia pytań badawczych w blokach tematycznych korespondujących z celami badawczymi oraz przyporządkowanie ich do metod badawczych i kryteriów ewaluacyjnych. W badaniu zostaną uwzględnione kryteria: Adekwatność/ trafność - kryterium to pozwoli ocenić czy wsparcie udzielane w ramach Priorytetu IX PO KL jest adekwatne do potrzeb edukacyjnych mieszkańców gmin wiejskich, miejsko-wiejskich i miast do 25 tys. mieszkańców w województwie wielkopolskim. Efektywność - kryterium to pozwoli ocenić stosunek poniesionych nakładów na Priorytet IX PO KL do uzyskanych rezultatów. Użyteczność - kryterium to pozwoli ocenić, czy dofinansowanie z PO KL ma rzeczywisty wpływ na rozwój oferty edukacyjnej i upowszechnianie edukacji przedszkolnej na terenach wiejskich, w gminach miejsko-wiejskich i miastach do 25 tys. mieszkańców. Wyniki ewaluacji służyć będą modyfikacji i dostosowaniu sposobów realizacji celów Priorytetu IX założonych dla komponentu regionalnego PO KL do potrzeb. Wyniki badania usprawnią wdrażanie PO KL w regionie oraz polepszą dynamikę osiągania wskaźników w ramach Priorytetu IX. UWAGA: Analizy prowadzone przez Ewaluatora powinny uwzględniać dane dotyczące województwa wielkopolskiego od początku wdrażania komponentu regionalnego PO KL. Metodologia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie, a następnie w raporcie metodologicznym metod badawczych oraz analizy statystycznej i jakościowej uzyskanych danych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ofercie, a następnie w raporcie metodologicznym model badania uwzględniający powiązanie: celów badania, pytań badawczych, prób badawczych, metod i technik badawczych. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przypisania grup respondentów do metod i technik badawczych. Zaproponowana koncepcja badawcza musi korespondować z kryteriami ewaluacyjnymi przedstawionymi w dokumencie. Respondenci: Przedstawiciele (dyrektorzy, kierownicy, pracownicy merytoryczni) przedszkoli/ innych form edukacji przedszkolnej - Beneficjenci Priorytetu IX; Rodzice dzieci (Beneficjentów Ostatecznych) w wieku przedszkolnym (3-5 lat); Przedstawiciele (dyrektorzy, nauczyciele) szkół podstawowych, gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych - Beneficjenci Priorytetu IX; Uczniowie szkół podstawowych, gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych - Beneficjenci Ostateczni; Przedstawiciele Powiatowych Urzędów Pracy województwa wielkopolskiego; Przedstawiciel Departamentu Edukacji i Nauki UMWW; Przedstawiciel Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Wsi UMWW; Kierownik Oddziału dla Priorytetu IX PO KL (WUP); Przedstawiciel Wydziału Polityki Rynku Pracy (WUP); Mieszkańcy gmin wiejskich, miejsko-wiejskich, miast do 25 tys. mieszkańców; Wielkopolscy przedsiębiorcy/ pracodawcy. Zamawiający wymaga zastosowania wymienionych poniżej metod i technik: Desk research - 1 analiza; CATI - 500 ankiet; IDI - 10 wywiadów; FGI - 1 zogniskowany wywiad grupowy. Zaproponowane przez Wykonawcę metody i techniki ich wykorzystania, charakterystyka i dobór respondentów do prób oraz kryteria przypisania metod do poszczególnych pytań badawczych zostaną przedstawione Zamawiającemu przez Wykonawcę w ofercie, a następnie w raporcie metodologicznym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Badanie ewaluacyjne współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 5, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98360,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79180,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.