Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Miechów: Wykonanie map do celów projektowych dla dróg powiatowych z podziałem na 2 zadania:
Numer ogłoszenia: 342601 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 11, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830742, faks 041 3831832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.miechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie map do celów projektowych dla dróg powiatowych z podziałem na 2 zadania:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie map do celów projektowych dla dróg powiatowych z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1- Mapy do celów projektowych drogi powiatowej 1186K Jelcza - Podmiejska Wola, odc. Gr. woj.- skrzyżowanie z dr.woj.783, dł. 13,761 km. Zadanie 2- Mapy do celów projektowych szlaku komunikacyjnego składającego się z dróg: 1219K Książ Wielki - Zaryszyn - Nawarzyce, odc. Książ Wielki - Zaryszyn, dł.9,096km 1220K Zaryszyn - Stępocice, odc. Zaryszyn - gr. woj., dł.1,460km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy którzy : 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art.24 ust.1 i 2 2 Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców , którzy : 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art.24 ust.1,pkt 1 - 10 Ustawy - Pzp 2.2. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców nie utrudni uczciwej konkurencji. 2.3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.4. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 2.5. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Pzp z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty, oświadczenia wymagane 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 Ustawy - Pzp ( zał.nr 3) 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 1.3. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej, (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem). B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne, składa następujące dokumenty: 2. Dokumenty wymagane 2.1 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (zał.nr 4). Informacja musi zawierać dane na temat osób kwalifikacji osób wskazanych do kierowania robotami wraz z dołączonymi kopiami uprawnień zawodowych. 2.2 w przypadku korzystania z usług innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. C. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie składa następujące dokumenty: 3. Dokumenty wymagane 3.1 zamiast wyżej wymienionych w pkt A.1.2- 1.3, składa dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : a. prowadzi działalność w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.2 Dokumenty wymienione w pkt 4.1. litery a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.4 dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna): Oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 4. Dokumenty wymagane 4.1 zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt A.1.1- 1.3, 2.1 - 2.2 osobno od każdego podmiotu, 4.2 oferta musi być podpisana w taki sposób,by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 4.3 oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawców, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie jednego z członków spółki do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.4 . w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum wskazanie lidera z którym zamawiający będzie prowadził korespondencję..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.miechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie
ul. Warszawska 11
32-200 Miechów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Miechowie - SEKRETARIAT ul. Warszawska 11 32-200 Miechów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie Etap III
- Dostosowanie architektoniczne części pomieszczeń SP Nr 1 w Miechowie oraz Szkoły podstawowej w Bukowskiej Woli do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- "Przebudowa i remont budynku mieszkalnego przy ul. Racławickiej 15 w Miechowie - zgodnie z opracowaną ekspertyzą p.poż. etap I".
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa geodezyjna Gminy Czorsztyn w roku 2025
- MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH STRZEŻENICE I DOBIESŁAWIEC NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
- Opracowanie podkładu geodezyjnego na potrzeby projektu Planu Urządzenia Lasu dla Nadleśnictwa Myślenice na lata 2028-2037
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.