Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-30
Wrocław: Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 34258 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN sp. z o.o. , ul. Wejherowska 34, 54-239 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563501, 3548172, faks 071 3509766.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartan.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie Centrum Treningowego Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie, czyli wykonywanie wszystkich czynności związanych z utrzymaniem czystości, Centrum Treningowego Nr 5 przy ul. Spiskiej 1 we Wrocławiu. Obowiązkiem utrzymania czystości objęte będą: - Sala Cardio i ćwiczeń siłowych - 300m 2, - sala fitness - 100m2, - sala spinning - 65m2, - klatki schodowe, hole, ciągi komunikacyjne - 150m2 ( część siłowni i fitness), - pawilon odnowy biologicznej - 120 m2 ( w tym łaźnia parowa, sauna sucha, szatnie, natryski, pokój wypoczynkowy, 2 gabinety kosmetyczne, gabinet masażu ), 150m2 glazury na ścianach, 5m2 luster, 5 okien o pow. u5m2), - toalety + natryski (węzeł damski - 15m2, węzeł męski - 48m2), - pomieszczenia szatniowe (damskie - 50m2, męskie - 55m2), - pomieszczenia pracownicze - 40m2 (szatnia pracownicza, pomieszczenie socjalne, biuro kierownika). Wielkość lub zakres zamówienia: ogólna powierzchnia do sprzątania: 943m2. Przed przygotowaniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej obiektu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca udokumentuje należyte wykonanie lub wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług sprzątania obiektów sportowo- rekreacyjnych (doświadczenie w sprzątaniu siłowni, sal fitness, odnowy biologicznej, w tym prace związane z doczyszczaniem i polimeryzacją podłóg obiektów sportowych) trwających nie krócej niż 6 miesięcy każda z nich (dla usług wykonywanych - co najmniej 6 miesięcy usługi już wykonanej)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca udokumentuje dysponowanie następującymi narzędziami: a) wózki dwu wiaderkowe z prasą wyciskową, stelaże do mopa - płaskie min. 40cm, mopy min. 40cm z włókna mikrofaza - 2 komplety, b) odkurzacz przemysłowy, do prac na sucho i mokro z kompletem ssaw - 1 sztuka, c) teleskopowa miotła do pajęczyn, długość teleskopu min. 4m - 1 sztuka, d) drabina rozkładana min. 5 stopni - 1 sztuka, e) sprzęt do mycia okien na teleskopach - 2 komplety, f) szczotki, zmiotki, szufelki - min. po 3 komplety,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca udokumentuje dysponowanie co najmniej trzema osobami przeszkolonymi w zakresie przepisów BHP i posiadającymi aktualne książeczki do celów sanitarno- epidemiologicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług sprzątania obiektów sportowo-rekreacyjnych (w tym usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika, 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisany przez wszystkich uczestników konsorcjum, 3) oświadczenie Wykonawcy, w którym wykonawca wskaże części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulegnie zmianie, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 2) Jeśli w ramach wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia jako podwykonawca - Zamawiajmy dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy jeśli wykaże on, że posiada co najmniej takie doświadczenie jakie wymagane było dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spartan.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o. ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Spółka z o.o. ul. Lubińska 53, 53-623 Wrocław, pokój nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba do kontaktu: Alina Onzol, e-mail: alina.onzol@spartan.wroc.pl, dotyczy terminu realizacji: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 01.03.2014r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy środków higienicznych ( papier, ręczniki, worki) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 109 WE WROCŁAWIU
- SZP/243-344/2025 Dostawa specjalistycznych sond do oscyloskopów w ramach projektu pn."Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego" nr FEDS.01.01-IZ.00-0003/24 - zadania.
- SZP/243-336/2025,Dostawa kontrolerów sieci bezprzewodowej
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, kuchennych i toaletach dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, w podziale na 2 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach dworca kolejowego i dworca autobusowego oraz terenów zewnętrznych Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce
- "Usługa sprzątania budynków Sądu Okręgowego w Elblągu, Sądu Rejonowego w Działdowie i w Nowym Mieście Lubawskim " 2026-2027, 12 miesięcy
- "Świadczenie usług utrzymania czystości i prac porządkowych w pomieszczeniach ZUO w Przedsiębiorstwie Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. w Promniku"
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Usługi sprzątania budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





