Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Stargard Szczeciński: EE.PN.2247.2.08
Numer ogłoszenia: 34255 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o., ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, fax 091 577 15 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EE.PN.2247.2.08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej stolarki okiennej drewnianej kompletnej ( wyrób jednostkowy) wraz z wymianą starych okien w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie miasta Stargardu Szczecińskiego wg podziału na dwa zadania: ZADANIE NR 1 Rejon Eksploatacji Budynków nr 1 39 szt. okien o powierzchni 79,88 m2 Adresy robót wg wykazu dołączonego do SIWZ ZADANIE NR 2 Rejon Eksploatacji Budynków nr 3 68 szt. okien o powierzchni 147,93 m2 Adresy robót wg wykazu dołączonego do SIWZ RAZEM CAŁE ZAMÓWIENIE: 107 sztuk okien o łącznej powierzchni 227,81 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wniosą wadium na: ZADANIE nr 1 w wysokości 1.000 zł. i ZADANIE nr 2 w wysokości 2.000 zł. w terminie do 12.03.2008r. do godz. 14.oo.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art.22 Ustawy tj. - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w określonym terminie. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 niniejszej Ustawy 3. Udzielą min. 5-cio letniej rękojmi - gwarancji na wykonane roboty. 4. Wykonali w ostatnich trzech latach roboty stolarskie w ilości co najmniej 200 szt. okien skrzynkowych, rozpoczęte 01.01.2005r. zakończone 31.12.2007r. udokumentowane 5. Przedłożą dokumenty potwierdzające, że użyte materiały do wyrobu stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej (wyrób jednostkowy) posiadają deklarację zgodności z Polską Normą Budowlaną dotyczącą ww wyrobu. 6. Wpłacą wadium. Spełnienie przez wykonawców warunków udziału w przetargu oceniane będzie wg formuły (spełnia - nie spełnia ) na podstawie dokumentów przedstawionych w ofercie, a sporządzonych przez wykonawcę oraz dokumentów sporządzonych i wydanych przez określone urzędy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 2. Kalkulacja ceny ofertowej - zał. nr 2 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków zamówienia - zał. nr 3 4. Informacje o wykonawcy z oświadczeniem o ilości wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie tychże robót - zał. nr 4 5. Deklaracje zgodności z PN-B na wykonanie stolarki drewnianej (okna i drzwi) jako wyrób jednostkowy, na roboty szklarskie przy szkleniu okien i drzwi oraz na okucia okienne użyte do wyrobu w/w stolarki. 6. Dowód wpłaty wadium. 7. Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Może być kserokopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stargardzkie TBS Sp. z o.o. ul. Struga 29 pok. nr 13 73-110 Stargard Szczeciński.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Stargardzkie TBS Sp. z o.o. ul. Struga 29 pok. nr 3 (sekretariat) 73-110 Stargard Szczeciński.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 Rejon Eksploatacji Budynków nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej stolarki okiennej drewnianej kompletnej ( wyrób jednostkowy) wraz z wymianą starych okien w budynkach mieszkalnych ZADANIE NR 1 Rejon Eksploatacji Budynków nr 1 39 szt. okien o powierzchni 79,88 m2 Adresy robót wg wykazu dołączonego do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 Rejon Eksploatacji Budynków nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej stolarki okiennej drewnianej kompletnej ( wyrób jednostkowy) wraz z wymianą starych okien w budynkach mieszkalnych ZADANIE NR 2 Rejon Eksploatacji Budynków nr 3 68 szt. okien o powierzchni 147,93 m2 Adresy robót wg wykazu dołączonego do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja gminnego magazynu Obrony Cywilnej przy ul. Piastowskiej 19 w Małomicach".
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Mieście Lubawskim
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. 1-go Maja 1 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
- "Budowa garażu na działce nr ewid. 76 w Wężykach" - postępowanie III
- Termomodernizacja budynku OSP w Grójcu Wielkim - Gmina Złoczew
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





