Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Poznań: Konserwacja i naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej
Numer ogłoszenia: 342551 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz naprawa urządzeń alarmowych i TV przemysłowej. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: Miejscem realizacji zamówienia są obiekty wojskowe : a. Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych; b. Wojewódzki Sztab Wojskowy w Poznaniu; c. Wojskowa Komenda Uzupełnień Kalisz, Konin, Nowy Tomyśl, Poznań; d. Rejon Obsługi Abonentów Poznań; e. Wojskowa Komenda Transportu w Szczecinie - Delegatura w Poznaniu; f. Wojskowy Sąd Okręgowy; g. Wojskowy Sad Garnizonowy h. Wydział Żandarmerii Wojskowej w Poznaniu. konserwację należy realizować raz w kwartale zgodnie z Polską Normą PN-93/E-08390/14 Systemy Alarmowe. Wymagania ogólne , Normą Obronną NO-04-A004-8 Obiekty Wojskowe - Systemy Alarmowe - 8 Eksploatacja oraz remont systemu alarmowego oraz wymogami techniczno-użytkowymi zawartymi w zbiorze Norm Obronnych od NO-04-A004-1 do NO-04-A004-7 Zakres prac konserwacji obejmuje: a) sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego b) sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu telewizji przemysłowej c) sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji sygnałów d) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń e) sprawdzenie i pełna konserwacja akumulatorów i zasilaczy f) sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz puszek połączeniowych; g) sprawdzenie stanu połączeń giętkich h) sprawdzenie urządzeń przeciw sabotażowych poszczególnych urządzeń i) sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: i) posiadali ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, ii) posiadali ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi dotyczące konserwacji i naprawy urządzeń alarmowych i TV przemysłowej o wartości rocznej każdej z nich nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto , wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy posiadali lub dysponowali stanowiskiem komputerowym do przetwarzania informacji niejawnych przynajmniej do klauzuli ZASTRZEŻONE
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy posiadali lub dysponowali co najmniej 2 pracownikami posiadającymi licencje pracownika zabezpieczenia technicznego dla personelu wykonującego prace konserwacyjne, naprawcze i montażowe,; i posiadali lub dysponowali ci najmniej 2 pracownikami z poświadczeniami bezpieczeństwa osobowego upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE w stosunku do pracowników konserwujących, serwisujących i dokonujących napraw systemów zabezpieczeń technicznych oraz w stosunku do pracowników mających wgląd do dokumentacji technicznej i wykonujących dokumentację powykonawczą (podstawa prawna Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 2 listopada 2011r. w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony w zakresie ochrony informacji niejawnych w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych Dz. U. 2007.126.876). posiadali lub dysponowali co najmniej 2 pracownikami z uprawnieniami w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 , iv) posiadali lub dysponowali Pionem Ochrony Informacji Niejawnych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy, złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastosowaniem metody - spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów ( w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie )
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku likwidacji instytucji objętych przedmiotem zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojska Ladowych w Poznaniu , u p. Małgorzaty Spychalskiej tel 61 857 52 45 , od pon- pt w godz od 7.30-15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojska Ladowych w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 86/90 , Poznan, kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3 od pon- pt w godz. od 7.30-11.00 oraz od 13.30 - 15.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru oraz sygnalizacji akustyczno-optycznej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wołyńskiej 35
- ZP3/4661/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 4 części.
- Wyroby medyczne - stymulator
- Zapewnienie stałego serwisu eksploatacyjnego wraz z zapewnieniem ciągłości pracy oraz wykonywaniem okresowej konserwacji i przeglądów instalacji dekontaminacji ścieków radioaktywnych
- TPm-39/25 Utworzenie, utrzymanie i modyfikacje systemu informatycznego na potrzeby projektu: "Wielochorobowość (...)" na potrzeby UMP wraz z przeszkoleniem personelu
- Zakup, montaż i uruchomienie sceny obrotowej o średnicy 10 metrów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie nieruchomościami będącymi w zarządzie Gminnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Obsługa systemów technicznych zaopatrzenia w wodę i zrzutu ścieków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22.BLT w Malborku
- Świadczenie usług serwisowania urządzeń technicznych i energetycznych wraz z dostawą materiałów i części eksploatacyjnych
- Świadczenie usług wsparcia techniczno-serwisowego urządzeń, instalacji i systemów Honeywell w Centrum Chopinowskim-siedzibie Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach należących do Gminy Wrocław - Rejony D,E,M,N.
- Usługi: pogotowia technicznego, konserwacji instalacji c.o. i ccw konserwacji kotłowni gazowych i węzłów wymiennikowych oraz awaryjnych robót remontowych br. sanitarnej.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.