eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Zakup sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Międzyrzecz: Zakup sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 342545 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , pl. Powstańców Wielkopolskich 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412066, faks 095 7412066 w. 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pup.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. I część zamówienia: - analizer logów z urządzeń UTM szt. 1 II część zamówienia: - urządzenie do backupu i odzyskiwania danych typ I z usługą wdrożenia i przeszkolenia szt. 1 - urządzenie do backupu i odzyskiwania danych typ II z usługą wdrożenia i przeszkolenia szt. 1 III część zamówienia: - UPS dla serwerów szt. 1 - serwer szt. 1 - stacja robocza typ I z monitorem LCD 17 cali szt. 6 - stacja robocza typ II szt. 1 - notebook szt. 3 - drukarka laserowa monochromatyczna szt. 4 - drukarka atramentowa A3 kolorowa szt. 1 - monitor LCD 22 cale szt. 3 - UPS dla stacji roboczych szt. 3 - skaner dokumentowy szt. 1 - urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne szt. 1 - urządzenie wielofunkcyjne kolorowe szt. 1 - pendrive szt. 3 - kieszeń zewnętrzna na dysk twardy/DVD z nagrywarką DVD-RW szt. 1 - dysk zewnętrzny szt. 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.30.00 - Serwery plików 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dostarczonych przez Wykonawców wg Formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.pup.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.miedzyrzecz.pup.bip.net.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy Pl. Powstańców Wlkp. 1 66-300 Międzyrzecz Pokój nr 21 (I piętro sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.01.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.