eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonanie usług doradczo-eksperckich w ramach Akcji Pilotażowej - Pilot ACCESS Implementation oraz transfer doświadczeń w zakresie metodologii Peer Review w związku z realizacją projektu ACCESS współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu dla Europy Środkowej.



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Bielsko-Biała: Wykonanie usług doradczo-eksperckich w ramach Akcji Pilotażowej - Pilot ACCESS Implementation oraz transfer doświadczeń w zakresie metodologii Peer Review w związku z realizacją projektu ACCESS współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu dla Europy Środkowej.
Numer ogłoszenia: 342540 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Cieszyńska 365, 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8122675, faks 033 8169162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego SA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług doradczo-eksperckich w ramach Akcji Pilotażowej - Pilot ACCESS Implementation oraz transfer doświadczeń w zakresie metodologii Peer Review w związku z realizacją projektu ACCESS współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu dla Europy Środkowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje działania wynikające z umowy o dofinansowanie projektu ACCESS. Zamawiający poniżej opisał przedmiot zamówienia z podziałem na zadania cząstkowe związane z Implementation tj. działaniami polegającymi na wdrożeniu rekomendacji powstałych w wyniku audytów regionalnych systemów innowacji (czyli wcześniejszych działań w projekcie ACCESS) oraz Transferem polegającym na przekazaniu doświadczeń z wykorzystania metodologii Peer Review uzyskanych podczas przeprowadzonych audytów regionalnych w branży mechatronika do innego sektora branżowego. W ramach przyjętej w projekcie metodologii Peer Review przeprowadzono audyty regionalne systemu wsparcia innowacji. Podczas wzajemnych wizyt eksperci z Polski Austrii, Niemiec oraz Słowacji przeprowadzili wywiady z przedstawicielami władz regionalnych, MSP, instytucji badawczych oraz instytucji otoczenia biznesu. Wynikiem audytów w poszczególnych regionach jest identyfikacja słabych i mocnych stron istniejącego systemu wsparcia innowacji oraz wskazanie kluczowych obszarów, których potencjał nie jest w pełni wykorzystany.Zakres tematyczny objęty usługą ekspercką w niniejszym postępowaniu wynika z dokumentu pn. System Wsparcia Rozwoju Inicjatyw Klastrowych (załącznik nr 1 do SIWZ) i opiera się o porozumienie podpisane przez: Clusterland Upper Austria - Mechatronics Cluster (MC), CATT Innovation Management (CATT), Virtual Dimension Center Fellbach (VDC) reprezentujących instytucje udzielające wsparcia. Oryginalna treść porozumienia w języku angielskim może zostać udostępniona Wykonawcom. Do zadań wykonawcy należy: Wykonanie usług doradczo-eksperckich w ramach Akcji Pilotażowej - Pilot ACCESS Implementation tj. pozyskanie przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym co najmniej 2-ch klastrów działających w województwie śląskim; Koordynowanie szkoleń online prowadzonych przez ekspertów z Austrii i Niemiec dla managerów klastrów;Przeprowadzenie warsztatów przez Eksperta Wykonawcy przy udziale Ekspertów z Austrii i Niemiec dla managerów pozyskanych klastrów;Przeprowadzenie konferencji podsumowującej;Wykonanie usług doradczo-eksperckich w ramach Akcji Pilotażowej - Pilot ACCESS TRANSFER polegajacej na przeprowadzeniu konferencji, warsztatu i wizyty studyjnej z wykorzystaniem metodologii Peer Review..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.42.00.00 - Usługi e-learning .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia i potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr 4 do SIWZ.Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na: a) należytym wykonaniu w okresie 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech usług polegających na wykonaniu zamówień realizowanych w ramach międzynarodowych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej lub innych środków publicznych, przy czym przynajmniej jedna usługa była realizowana w ramach projektu, którego budżet miał wartość powyżej 1 mln. euro. W celu oceny spełnienia powyższego warunku oraz w celu jego potwierdzenia, Wykonawca ma załączyć do oferty wykaz wykonanych usług. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dla potwierdzenia wykonania wymienionych w załączniku nr 6 usług, Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego ich należyte wykonanie. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o przedłożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunku, wymienionego powyżej. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia i potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, musi wykazać, dysponowaniem co najmniej 1 Ekspertem, który będzie realizować zamówienie i który posiada: a)minimum wyższe wykształcenie, b)biegłą znajomością języka angielskiego, c)minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinach związanych z branżami technologicznie innowacyjnymi. d) teoretyczną i praktyczną znajomość metodologii Peer Review W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr 4 oraz załącznika nr 7 do SIWZ tj. oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz dokumentu potwierdzającego wymagania stawiane Ekspertowi/Ekspertom w formie CV, własnoręcznie podpisanego oraz oświadczenia Eksperta/Ekspertów dotyczące znajomości metodologii Peer Review. W oświadczeniu należy podać nazwę projektu lub zadania, branżę i datę realizacji usługi. Zamawiający zastrzega, iż od osoby/osób wskazanych w wybranej ofercie w niniejszym postępowaniu, Zamawiający będzie wymagał przed podpisaniem umowy dostarczenia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia i spełnienia warunków, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy: tj. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed lub po podpisaniu umowy w wybranym Wykonawcą, wynikających z ewentualnych zmian wprowadzonych do projektu ACCESS przez Lidera projektu lub przez Instytucję Wdrażającą Projekt. Zmiana może dotyczyć np. przesunięć terminów realizacji zamówienia lub odstąpienia od wykonania działania, którego realizacja byłaby nieuzasadniona z uwagi na interes publiczny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arrsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Cieszyńska 365 43 - 382 Bielsko-Biała III piętro, pok. 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Cieszyńska 365 43 - 382 Bielsko-Biała II piętro, sekretariat Biura Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamowienie jest wspólfinansowane w ramach projektu ACCESS współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu dla Europy Środkowej. ACCelerating regional competitivenESS and sector-based excellence through innovation management tools and techniques 2CE232P1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.