eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Pn. Kurs Spawania metodą MAG (135) i metodą TIG (141) dla 4 osób z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn, korzystających z pomocy społecznej uczestniczących w Projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Krotoszyn: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Pn. Kurs Spawania metodą MAG (135) i metodą TIG (141) dla 4 osób z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn, korzystających z pomocy społecznej uczestniczących w Projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 342452 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298798 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie, ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7253668, faks 062 7253668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego Pn. Kurs Spawania metodą MAG (135) i metodą TIG (141) dla 4 osób z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn, korzystających z pomocy społecznej uczestniczących w Projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Spawacz metodą MAG (135) i metodą TIG (141) dla 4 osób uczestniczących w projekcie pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 1.2. Szkolenie skierowane jest dla 4 osób dorosłych:z obszaru Miasta i Gminy Krotoszyn, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, będących długotrwale bezrobotnymi i/lub nieaktywnymi zawodowo, poszukującymi pracy, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 1.3. Szkolenie należy przeprowadzić w jednej grupie. 1.4. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do wykonywania zawodu spawacza technologią MAG (135) i TIG (141). Szkolenie powinno być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem dla zawodu objętego szkoleniem przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych. 1.5. Ilość godzin i czas trwania szkolenia 1.5.1. Ilość godzin szkolenia dla jednego uczestnika szkolenia: 1.) 18 godzin teorii wspólnie dla kursu spawania metodą MAG i TIG; 2.) 7 godzin teorii i 126 godzin zajęć praktycznych dla metody MAG; 3.) 7 godzin teorii i 102 godziny zajęć praktycznych dla metody TIG. Łącznie: 260 godziny dydaktyczne dla 1 osoby. 1.5.2. Przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. 1.5.3. Szkolenie musi być realizowane według Harmonogramu Zajęć obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 1.5.4. Realizacja szkolenia odbywać się będzie w ciągu 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach od 9:00 maksymalnie do 18:00. Liczba godzin zajęć każdego dnia musi być pełna i nie może być mniejsza niż 6 godzin dziennie. 1.5.5. Czas trwania szkolenia: zgodnie z pkt. 3 SIWZ. 1.6. Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza miastem Krotoszyn, powiat krotoszyński miejscowość musi być położona maksymalnie do 60 km od miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego, województwa Wielkopolskiego. W takim przypadku Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników szkolenia do miasta Krotoszyn. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 1.7. Zakres programowy szkolenia: Wykonawca zobowiązany jest opracować Program kursu z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych opracowanych dla zawodu spawacz, które dostępne są w bazach danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, znajdujących się na stronie internetowej www.standardyszkolenia.praca.gov.pl oraz obowiązującymi wytycznymi w ww. zakresie. Szczegółowy Program Szkolenia musi zostać zawarty w Ofercie. 1.8. Metodologia prowadzenia zajęć: Zajęcia muszą być prowadzone za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w Załączniku Nr 6 do niniejszej SIWZ. Uczestnicy szkolenia przy pomocy wykładowców muszą mieć możliwość poznania technik spawania metodą MAG (135) i metodą TIG (141). Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. 1.9. Organizacja szkolenia: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna z ramienia Instytucji Szkoleniowej (dopuszcza się połączenie funkcji wykładowcy oraz opiekuna w jednej osobie), czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 1.10. Egzamin sprawdzający: 1.10.3. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu jego zakres i liczbę godzin - zgodnie z aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie ustawy o systemie oświaty. Zaświadczenia musza zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia zawodowego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzone logotypami PO KL oraz Unii Europejskiej. 1.10.4.Wykonawca zorganizuje egzamin państwowy. W tym celu dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem uczestników do egzaminu państwowego, a następnie zobowiązany jest dopilnować, by wydane zostały uczestnikom, którzy zdali egzamin Świadectwo Egzaminu Spawacza wraz z zakresem uprawnień i uznane w Unii Europejskiej. Koszty należy ująć w cenie szkolenia. 1.10.5.W przypadku pozytywnego wyniku egzaminu uczestnik otrzyma Książeczkę Spawacza z właściwymi wpisami dotyczącymi metod spawania. 2. Pozostałe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej. 2.2. Zajęcia szkoleniowe mają się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 18:00, zgodnie z postanowieniami w pkt. 4 do SIWZ. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania zajęć w dni wolne od pracy. 2.4.Wykonawca zobowiązany jest do: 2.4.1. Wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością. 2.4.2. Uwzględniać wszelkie uwagi Zamawiającego i dokonać odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2.4.3. Umieszczenia w miejscu realizacji zajęć informację o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/. 2.4.4. Przedłożenia wraz z Ofertą szczegółowego Programu Szkolenia, gdzie należy określić miejsce odbywania zajęć, wykazać materiały dydaktyczne i sprzęt, jaki będzie wykorzystany podczas zajęć, oraz materiały dydaktyczne, jakie uczestnik szkolenia otrzyma na własność. 2.4.5. Przedłożenia Zamawiającemu Harmonogram Zajęć, na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem. 2.4.6. Zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. A po zakończeniu szkolenia przesłać Zamawiającemu potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie. 2.4.7. Oznakowania wszystkich zaświadczeń / certyfikatów, materiałów (w tym szkoleniowych) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL 2007-2013. 2.4.8. Poddać się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 2.4.9. Bieżącego informowania o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkoleniu lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie. 2.4.10. Zweryfikowania kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłać go Wykonawcy w przypadku skierowania mniejszej liczby osób na kurs przez Zamawiającego lub braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia. 2.4.11.Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez: 1) Sporządzanie imiennych list obecności uczestników kursu (podpisane przez uczestników), 2) Sporządzanie imiennych list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników) w postaci serwisu kawowego i tzw. drugiego dania dla każdego uczestnika kursu oddzielnie, 3) Sporządzanie imiennych list odbioru materiałów szkoleniowych (podpisanych przez uczestników), 4) Sporządzenie list odbioru certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 5) Sporządzenie rejestru wydanych zaświadczeń / certyfikatów, 6) Prowadzenie dziennika zajęć, który obowiązkowo musi zawierać imiona i nazwiska uczestników, liczbę godzin zajęć, tematy zajęć, obecność uczestników, 7) Prowadzenie dokumentacji zdjęciowej z realizowanych zajęć, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku, a przekazaną przez Zamawiającego, 8) Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia kursu, wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 2.4.12.Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31-12-2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w pkt. 2.4.8. i w SIWZ 2.4.13. Wykonanie szkolenia zgodnie z przepisami BHP i przeciw pożarowymi. 2.4.14. Przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.). 2.5. Wykonawca zobowiązany jest na rzecz każdego uczestnika szkolenia: 2.5.1. Podjęcia działań motywujących uczestników szkolenia do aktywnego uczestnictwa w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych. 2.5.2. Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu, jeżeli jest to wymagane. 2.5.3. Zapewnienia sprzętu niezbędnego do prawidłowego i terminowego przeprowadzenia szkolenia. 2.5.4. Zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia odzieży ochronnej tj. ubrania roboczego i nakrycia głowy, obuwie na twardej podeszwie, okulary ochronnych, przyłbicę, fartuchy skórzane, nakolanniki inną wymaganą odzież. 2.5.5. Przygotowania i przekazania uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (np. właściwe podręczniki / skrypty) niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w kursie, dla każdego uczestnika szkolenia na własność oraz jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Materiały dydaktyczne powinny być oznaczone logotypami EFS, nazwą działania oraz tytułem projektu Szansa na lepsze życie. 2.5.6. Zapewnienie uczestnikom szkolenia pozostałych materiałów niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w kursie, w tym np. flamastry, długopisy, kartki itp. 2.5.7. Zapewnienie sali wykładowej (szkoleniowej) wyposażonej w odpowiedni sprzęt - właściwy dla proponowanego programu szkolenia oraz pomieszczeń, narzędzi i materiałów do realizacji zajęć praktycznych. 2.5.8. Zapewnienie fachowej kadry wykładowców oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 2.5.9. Zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia w każdym dniu odbywania się kursu bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe), oraz bezpłatnego cateringu w postaci gorącego posiłku, typu drugie danie obiadowe (w postaci porcji mięsa, surówki, ziemniaków/kaszy/ryżu, kompot lub napój), a także kompletu naczyń, sztućców jednorazowego użytku. 2.5.10. Oraz inne czynności wskazane w niniejszej SIWZ. 2.6. Wykonawca po zakończonym szkoleniu zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 2.6.1. List obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników). 2.6.2. List odbioru cateringu (podpisane przez uczestników) w postaci serwisu kawowego i tzw. drugiego dania. 2.6.3. List odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników). 2.6.4. List potwierdzających odbiór certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników). 2.6.5. Imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs oraz wykazu osób, które kursu nie ukończyły. 2.6.6. Egzemplarza materiałów dydaktycznych, który otrzymali uczestnicy na własność. 2.6.7. Kserokopii dzienników szkolenia. 2.6.8. Kserokopii wydanych zaświadczeń / certyfikatów, potwierdzających ukończenie kursu, ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych i ilości godzin tych zajęć. 2.6.9. Dokumentacji zdjęciowej z realizowanych zajęć, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku, a przekazaną przez Zamawiającego. 2.6.10. Ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia zajęć. 2.6.11. Oceny dokonanej przez Zamawiającego na podstawie zebranych informacji od Wykładowców zdobytej wiedzy przez Uczestników szkolenia. 2.6.12.Potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie, jakie Wykonawca miał obowiązek zamieścić w internetowej bazie ofert szkoleń na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl 2.6.13. W przypadku złożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, muszą zostać poświadczone za zgodność z oryginałem. 2.7. Zamawiający zobowiązuje się do: 2.7.1. Zapewnienia uczestnikom kursu na czas ich trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 2.7.2. Przekazania listy uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku w terminie 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2.7.3. Przekazania list uczestników wraz z ich danymi w terminie 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2.7.4. Informowania uczestników kursu o terminie i ich miejscu, zgodnie z Harmonogramem, który otrzyma Zamawiający od Wykonawcy. 2.7.5. Przekazania Wykonawcy ankiet ewaluacyjnych w terminie 3 dni kalendarzowych od planowanego zakończenia szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia dotyczy projektu pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Rozwoju Kompetencji - Waldemar Kula, ul. Ogrodowa 13, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30984,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.