To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Białystok: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej do Oddziału Neurologii i Pododdziału Udarowego, oznaczenie postępowania: DA-ZP-252-67/15.
Numer ogłoszenia: 342400 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265328 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7488510, 7488531, faks 085 7488593, 7488502.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej do Oddziału Neurologii i Pododdziału Udarowego, oznaczenie postępowania: DA-ZP-252-67/15..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej do Oddziału Neurologii i Pododdziału Udarowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku. Pakiet nr 1: Zamówienie obejmuje dostawę aparatu EKG, zwanego dalej urządzeniem wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz z nieodpłatnym przeszkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6 A do siwz Projekt umowy . Pakiet nr 2: Zamówienie obejmuje dostawę systemu holterowskiego EKG , zwanego dalej urządzeniem wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz z nieodpłatnym przeszkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6 A do siwz Projekt umowy . Pakiet nr 3: Zamówienie obejmuje dostawę rejestratorów holterowskich RR , zwanych dalej urządzeniem wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz z nieodpłatnym przeszkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6 A do siwz Projekt umowy . Pakiet nr 4: Zamówienie obejmuje dostawę aparatów do mierzenia układowego ciśnienia tętniczego krwi, zwanymi dalej urządzeniem wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz z nieodpłatnym przeszkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6 A do siwz Projekt umowy . Pakiet nr 5: Zamówienie obejmuje dostawę urządzenia do podgrzewania pacjenta oraz podgrzewacza do płynów infuzyjnych, zwanego dalej urządzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.5 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6A do siwz Projekt umowy. Pakiet nr 6: Zamówienie obejmuje dostawę materaca do przemieszczania pacjenta oraz przenośnika rolkowo-taśmowego, zwanego dalej urządzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.6 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6B do siwz Projekt umowy. Pakiet nr 7: Zamówienie obejmuje dostawę programu do terapii zaburzeń funkcji mowy z zestawem komputerowym, zwanego dalej urządzeniem wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz z nieodpłatnym przeszkoleniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.7 do niniejszej specyfikacji oraz Załącznik nr 6A do siwz Projekt umowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.14.31.12 - Materace 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Rozwój współpracy instytucji medycznych Białorusi i Polski w celu zwiększenia dostępności świadczeń zdrowotnych i poprawy ich jakości w zakresie udzielania pomocy w nagłych wypadkach oraz diagnostyki i leczenia zachorowań udarowych (Program współpracy transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASPEL-NTIME SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ASPEL-NTIME SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- ASPEL-NTIME Sp. z o.o., os. H. Sienkiewicza 33, 32-080 Zabierzów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4629,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3694,57
Oferta z najniższą ceną: 3694,57 / Oferta z najwyższą ceną: 7560,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASPEL-NTIME SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ASPEL-NTIME SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- ASPEL-NTIME Sp. z o.o., os. H. Sienkiewicza 33, 32-080 Zabierzów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32407,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22810,48
Oferta z najniższą ceną: 22810,48 / Oferta z najwyższą ceną: 146880,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BTL Polska Sp. z o.o., ul. Leonidasa 49, 02-239 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27777,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21870,00
Oferta z najniższą ceną: 17706,38 / Oferta z najwyższą ceną: 108000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biameditek Sp. z o.o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10185,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3780,00
Oferta z najniższą ceną: 3780,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3866,40
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMPIREUM Piotr Dopieralski, ul. Chotomowska 30, 05-110 Jabłonna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6481,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2473,20
Oferta z najniższą ceną: 2473,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2473,20
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMPIREUM Piotr Dopieralski, ul. Chotomowska 30, 05-110 Jabłonna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2685,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2775,60
Oferta z najniższą ceną: 2775,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2775,60
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HARPO Sp. z o.o., ul. 27 Grudnia 7, 61-737 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25500,00
Oferta z najniższą ceną: 25500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25500,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przedłużenie subskrypcji chmurowych Microsoft 365 Enterprise E3 Unified Per User oraz Microsoft Entra ID Premium P2 na okres 12 miesięcy.
- Dostawa wyposażenia meblowego do jednostki ds. dostępności UMB z podziałem na 2 części
- Dostawa testów combo 4w1 SARS-COV2, Grypa A/B, RSV na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu w Białymstoku na podstawie imiennych kart wstępu
- Usługi grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników Sądu Rejonowego w Białymstoku oraz członków ich rodzin
- Dostawa artykułów gospodarstwa domowego 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia na realizację zadań własnych i zleconych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w roku 2025"
- Dostawa rollera automatycznego wraz z podstawą stołową.
- "Zakup mebli ze stali nierdzewnej dla Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu"
- Zakup i dostawa urządzenia do monitorowania zawartości wodoru i metanu w wydychanym powietrzu.
- Dostawa kamery ICG do otwartych zabiegów chirurgicznych jako realizacja dotacji celowej na realizację w 2025 r. zadania polegającego na wsparciu rozwoju innowacyjnych rozwiązań służących do (...)
- DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.