Ogłoszenie z dnia 2013-08-26
Nowe: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWEK JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W GMINIE NOWE
Numer ogłoszenia: 342374 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych , ul. Myśliwska 2b, 86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3328568, faks 52 3328569.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWEK JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH W GMINIE NOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówek jednostek oświatowych Gminy Nowe : 1) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Arkadego Fiedlera w Nowem, ul. Myśliwska 2b 2) Publiczne Gimnazjum w Nowem, ul. Nowa 2, 3) Przedszkole Samorządowe w Nowem, ul. Al. 2 Maja 1..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione w części V i VI SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione w części V i VI SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione w części V i VI SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione w części V i VI SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona ustalenia czy Wykonawca spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wymienione w części V i VI SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta powinna być złożona na formularzu oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularzu kalkulacji cenowej, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji według załącznika nr 2.1-2.12
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Nowem, ul. Myśliwska 2b, 86-170 Nowe.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2013 godzina 13:00, miejsce: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Nowem, ul. Myśliwska 2b, 86-170 Nowe.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI NOWE
- Zarządzanie obiektem użyteczności publicznej - stadion miejski w Nowem przy ulicy Sportowej 1 II postępowanie
- WYKONANIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY "PUCHATEK" W NOWEM II ETAP
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywane w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Nowe w 2026 roku
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Przedszkoli w Pisarzowicach.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dankowicach.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2026 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec (2)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





