Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Dąbrowa Tarnowska: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 206.000 EURO na wykonanie, z własnego materiału i dostarczenie do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów oraz odbiór i kasację (na własny koszt) tablic wycofanych z obiegu.
Numer ogłoszenia: 342359 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Berka Joselewicza 5 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 0146422431 w. 232.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 206.000 EURO na wykonanie, z własnego materiału i dostarczenie do siedziby zamawiającego tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów oraz odbiór i kasację (na własny koszt) tablic wycofanych z obiegu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie, w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2009r, Zamawiającemu tablic rejestracyjnych według wzorów określonych w załączniku Nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 - z późn.zm.) Zakres przetargu: a/ tablice samochodowe zwyczajne i tymczasowe, jedno i dwurzędowe (w tym tablice na przyczepy jedno i dwurzędowe - nie więcej niż 200 szt) - nie więcej niż 4.200 kpl, b/ tablice motocyklowe zwyczajne i tymczasowe - nie więcej niż 400 szt, c/ tablice motorowerowe zwyczajne i tymczasowe - nie więcej niż 400 szt. Zamawiane ilości tablic obejmują także tablice indywidualne i zabytkowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.27.41 - 28.52.27.41 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniał niżej określone warunki : 1/ nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2/ jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie wymaganiami ustawowymi, 3/ posiadał uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 4/ posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz że dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci zobowiązani są do przedłożenia następujących oświadczeń : 1/ że zapoznali się z warunkami przetargu i projektem umowy i przyjmują je bez zastrzeżeń, 2/ że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3/ że są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie wymaganiami ustawowymi, 4/ że posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 5/ że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie do jego wykonania, 6/ że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 7/ o zagwarantowaniu awaryjnej dostawy tablic rejestracyjnych w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, 8/ wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zleci podwykonawcom. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów : a/ aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niże 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, b/ zezwolenie właściwego miejscowo organu administracji państwowej lub samorządowej na produkcję tablic zgodnie z postanowieniami art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (jednolity tekst Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 - z późn.zm.), 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu : a/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania o odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie Uwaga : w przypadku gdy oferent jako załącznik do oferty dołącza kopię jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona (przez oferenta) za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
pok. Nr 49..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Dąbrowie Tarnowskiej ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska Sala narad (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.