eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WędrzynWYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NACzęść INaprawa dachu budynek nr 8 w JW 5701 w m. Wędrzyn Część IINaprawa pokrycia dachowego i posadzki budynek nr 20 w JW 4229 w m. Wędrzyn Część IIINaprawa pomieszczeń z wymianą stolarki drzwiowej budynek nr 28 w JW 5700 w m. Wędrzyn Część IVRemont pokrycia ceramicznego budynek nr 46 w JW 5700 w m. Wędrzyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Wędrzyn: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa dachu budynek nr 8 w JW 5701 w m. Wędrzyn Część II: Naprawa pokrycia dachowego i posadzki budynek nr 20 w JW 4229 w m. Wędrzyn Część III: Naprawa pomieszczeń z wymianą stolarki drzwiowej budynek nr 28 w JW 5700 w m. Wędrzyn Część IV: Remont pokrycia ceramicznego budynek nr 46 w JW 5700 w m. Wędrzyn
Numer ogłoszenia: 342202 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Sakrbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa dachu budynek nr 8 w JW 5701 w m. Wędrzyn Część II: Naprawa pokrycia dachowego i posadzki budynek nr 20 w JW 4229 w m. Wędrzyn Część III: Naprawa pomieszczeń z wymianą stolarki drzwiowej budynek nr 28 w JW 5700 w m. Wędrzyn Część IV: Remont pokrycia ceramicznego budynek nr 46 w JW 5700 w m. Wędrzyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Część I: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (pokrycia papowego dachu, rynien i rur spustowych, obicia ścian zewnętrznych z desek (szczyty), demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, opaski betonowej (z podkładów betonowych ) wokół budynku, posadzki z cegły budowlanej pełnej, demontaż instalacji odgromowej ). - utylizacja gruzu i papy - roboty ciesielskie (wymiana deskowania pokrycia dachowego z t-cy obrzynanej gr. 25 mm, wzmocnienie obustronne krokwi) - roboty dekarskie (pokrycie dachu dwuwarstwowe z papą termozgrzewalną, montaż z blachy tytan-cynk gr. 0.60 mm rynien fi 150, rur spustowych fi 120 mm, obróbek blacharskich (pas nadrynnowy, szczytów dachu - grzebień). - roboty stolarskie (montaż stolarki okiennej i drzwiowej, obicie ścian zewnętrznych (szczyty) płytą osb wodoodporną) - roboty posadzkarskie (wykonanie posadzki betonowej wewnątrz pomieszczeń) - roboty malarskie (malowanie ścian (lamperii) farbą olejną wewnątrz pomieszczeń, malowanie posadzki farbą beton-posadzka, malowanie lakobejcą obicia ścian zewnętrznych z płyty osb). - roboty drogowe (wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej). - roboty elektryczne (wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku). Część II: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (pokrycia papowego dachu, rynien, rur spustowych, stolarki okiennej, opaski betonowej wokół budynku oraz placu betonowego, skucie tynków zewnętrznych). - utylizacja gruzu i papy. - roboty ciesielskie (wymiana deskowania pokrycia dachowego, wzmocnienie krokwi, wymiana końcówek krokwi). - roboty dekarskie (pokrycie dachu dwuwarstwowe z papą termozgrzewalną, montaż z blachy tytan-cynk gr. 0.60 mm rynien fi 150, rur spustowych fi 120 mm, obróbek blacharskich (pas nadrynnowy, szczytów dachu - grzebień). - roboty stolarskie (montaż stolarki okiennej aluminiowej) - roboty posadzkarskie - wewnątrz budynku (wyrównanie posadzki z zaprawy samopoziomującej oraz wykonanie nowych posadzek nie iskrzących epoksydowych) - roboty tynkarskie (wykonanie tynków zewnętrznych oraz przecieranie istniejących). - roboty malarskie (malowanie mleczkiem wapiennym ścian wewnętrznych oraz lamperii farbą olejną, malowanie farbą elewacji budynku). - roboty drogowe (wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej) - roboty elektryczne (wykonanie nowej instalacji budynku) Część III: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty demontażowe i montażowe w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - utylizacja zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach w remontowanych pomieszczeniach, - roboty wykończeniowe i malarskie. - roboty wyrównujące posadzki masą samopoziomującą, układanie wykładzin z tworzyw sztucznych i zgrzewanie połączeń oraz układanie płytek z kamieni sztucznych (podłogowych i ściennych - sanitariaty). - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania (grzejniki co) w sanitariatach. - roboty elektryczne (demontaż opraw oświetleniowych, osprzętu elektroinstalacyjnego, wykucie i zaprawienie bruzd, montaż przewodów, montaż puszek, osprzętu elektroinstalacyjnego, opraw oświetleniowych). - utylizacja materiałów z rozbiórki. Część IV: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (rozbiórka rynien i rur spustowych, demontaż okien włazowych dachowych, okien typu wole oko, czerpni/wyrzutni dachowych, rozbiórka pokrycia z dachówki, demontaż przewodów odgromowych, wsporników dachowych i ściennych, rozbiórka konstrukcji betonowych, wywiezienie i utylizacja gruzu), - roboty ciesielskie (wymiana odeskowania ścian, montaż dachówek bitumicznych przy oknach, wymiana odeskowania wiatrownic, murłat, krokwi, wzmocnienie krokwi deskami, wymiana łacenia dachu), - roboty dekarskie (montaż okien włazowych dachowych, okien typu wole oko, ław kominiarskich, ułożenie folii wstępnego krycia, obróbki z blachy tytan-cynk, montaż rynien i rur spustowych, montaż czerpni/wyrzutni dachowych wraz z podstawami, pokrycie dachów dachówką karpiówką, montaż gąsiorów), - roboty elektryczne (montaż przewodów odgromowych, montaż złączy, montaż uziomów w wykopie, na ścianie, pomiary elektryczne), - roboty betonowe (uzupełnienie wylewki z betonu) - utylizacja materiałów z rozbiórki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedmiar robót stanowiący ( załącznik nr 9 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.31.23.11-0, 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.26.23.50-9, 45.44.21.00-8, 45.23.32.51-3, 45.43.21.00-5, 45.43.10.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.26.12.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzech robót na każdą część odpowiadające przedmiotowi zamówienia z której każda z nich będzie opiewała na kwotę: Części I o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, Część II o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, Część III o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, Część IV o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót o podobnym charakterze i dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego (załącznik nr 5).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego, oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: Dla części I: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dla części II: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dla części III - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych. Dla części IV: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. a także posiadają aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 5).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC na wykonanie robot budowlanych obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości: - dla części I - minimum 200 000,00 zł, - dla części II- minimum 100 000,00 zł - dla części III- minimum 230 000,00 zł - dla części IV- minimum 430 000,00 zł Jeżeli Wykonawca podejmie się realizacji zadania w całości, tj. wykonania czterech części przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC na wykonanie robót budowlanych obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości 960.000,00 zł. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu na zasadzie spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1; 2. Oświadczenie o robotach podzleconych - załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z przedmiarem robót załącznik nr 9 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - termin wykonania - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn bud. nr 33; pok. 211- Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa dachu budynek nr 8 w JW 5701 w m. Wędrzyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (pokrycia papowego dachu, rynien i rur spustowych, obicia ścian zewnętrznych z desek (szczyty), demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, opaski betonowej (z podkładów betonowych ) wokół budynku, posadzki z cegły budowlanej pełnej, demontaż instalacji odgromowej ). - utylizacja gruzu i papy - roboty ciesielskie (wymiana deskowania pokrycia dachowego z t-cy obrzynanej gr. 25 mm, wzmocnienie obustronne krokwi) - roboty dekarskie (pokrycie dachu dwuwarstwowe z papą termozgrzewalną, montaż z blachy tytan-cynk gr. 0.60 mm rynien fi 150, rur spustowych fi 120 mm, obróbek blacharskich (pas nadrynnowy, szczytów dachu - grzebień). - roboty stolarskie (montaż stolarki okiennej i drzwiowej, obicie ścian zewnętrznych (szczyty) płytą osb wodoodporną) - roboty posadzkarskie (wykonanie posadzki betonowej wewnątrz pomieszczeń) - roboty malarskie (malowanie ścian (lamperii) farbą olejną wewnątrz pomieszczeń, malowanie posadzki farbą beton-posadzka, malowanie lakobejcą obicia ścian zewnętrznych z płyty osb). - roboty drogowe (wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej). - roboty elektryczne (wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.31.23.11-0, 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.26.23.50-9, 45.44.21.00-8, 45.23.32.51-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin wykonania - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa pokrycia dachowego i posadzki budynek nr 20 w JW 4229 w m. Wędrzyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (pokrycia papowego dachu, rynien, rur spustowych, stolarki okiennej, opaski betonowej wokół budynku oraz placu betonowego, skucie tynków zewnętrznych). - utylizacja gruzu i papy. - roboty ciesielskie (wymiana deskowania pokrycia dachowego, wzmocnienie krokwi, wymiana końcówek krokwi). - roboty dekarskie (pokrycie dachu dwuwarstwowe z papą termozgrzewalną, montaż z blachy tytan-cynk gr. 0.60 mm rynien fi 150, rur spustowych fi 120 mm, obróbek blacharskich (pas nadrynnowy, szczytów dachu - grzebień). - roboty stolarskie (montaż stolarki okiennej aluminiowej) - roboty posadzkarskie - wewnątrz budynku (wyrównanie posadzki z zaprawy samopoziomującej oraz wykonanie nowych posadzek nie iskrzących epoksydowych) - roboty tynkarskie (wykonanie tynków zewnętrznych oraz przecieranie istniejących). - roboty malarskie (malowanie mleczkiem wapiennym ścian wewnętrznych oraz lamperii farbą olejną, malowanie farbą elewacji budynku). - roboty drogowe (wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej) - roboty elektryczne (wykonanie nowej instalacji budynku).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.31.23.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin wykonania - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa pomieszczeń z wymianą stolarki drzwiowej budynek nr 28 w JW 5700 w m. Wędrzyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty demontażowe i montażowe w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - utylizacja zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach w remontowanych pomieszczeniach, - roboty wykończeniowe i malarskie. - roboty wyrównujące posadzki masą samopoziomującą, układanie wykładzin z tworzyw sztucznych i zgrzewanie połączeń oraz układanie płytek z kamieni sztucznych (podłogowych i ściennych - sanitariaty). - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania (grzejniki co) w sanitariatach. - roboty elektryczne (demontaż opraw oświetleniowych, osprzętu elektroinstalacyjnego, wykucie i zaprawienie bruzd, montaż przewodów, montaż puszek, osprzętu elektroinstalacyjnego, opraw oświetleniowych). - utylizacja materiałów z rozbiórki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin wykonania - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont pokrycia ceramicznego budynek nr 46 w JW 5700 w m. Wędrzyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (rozbiórka rynien i rur spustowych, demontaż okien włazowych dachowych, okien typu wole oko, czerpni/wyrzutni dachowych, rozbiórka pokrycia z dachówki, demontaż przewodów odgromowych, wsporników dachowych i ściennych, rozbiórka konstrukcji betonowych, wywiezienie i utylizacja gruzu), - roboty ciesielskie (wymiana odeskowania ścian, montaż dachówek bitumicznych przy oknach, wymiana odeskowania wiatrownic, murłat, krokwi, wzmocnienie krokwi deskami, wymiana łacenia dachu), - roboty dekarskie (montaż okien włazowych dachowych, okien typu wole oko, ław kominiarskich, ułożenie folii wstępnego krycia, obróbki z blachy tytan-cynk, montaż rynien i rur spustowych, montaż czerpni/wyrzutni dachowych wraz z podstawami, pokrycie dachów dachówką karpiówką, montaż gąsiorów), - roboty elektryczne (montaż przewodów odgromowych, montaż złączy, montaż uziomów w wykopie, na ścianie, pomiary elektryczne), - roboty betonowe (uzupełnienie wylewki z betonu) - utylizacja materiałów z rozbiórki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin wykonania - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.