Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Wędrzyn: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA:
Część I: Naprawa dachu budynek nr 8 w JW 5701 w m. Wędrzyn
Część II: Naprawa pokrycia dachowego i posadzki budynek nr 20 w JW 4229 w m. Wędrzyn
Część III: Naprawa pomieszczeń z wymianą stolarki drzwiowej budynek nr 28 w JW 5700 w m. Wędrzyn
Część IV: Remont pokrycia ceramicznego budynek nr 46 w JW 5700 w m. Wędrzyn
Numer ogłoszenia: 342202 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Sakrbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa dachu budynek nr 8 w JW 5701 w m. Wędrzyn Część II: Naprawa pokrycia dachowego i posadzki budynek nr 20 w JW 4229 w m. Wędrzyn Część III: Naprawa pomieszczeń z wymianą stolarki drzwiowej budynek nr 28 w JW 5700 w m. Wędrzyn Część IV: Remont pokrycia ceramicznego budynek nr 46 w JW 5700 w m. Wędrzyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Część I: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (pokrycia papowego dachu, rynien i rur spustowych, obicia ścian zewnętrznych z desek (szczyty), demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, opaski betonowej (z podkładów betonowych ) wokół budynku, posadzki z cegły budowlanej pełnej, demontaż instalacji odgromowej ). - utylizacja gruzu i papy - roboty ciesielskie (wymiana deskowania pokrycia dachowego z t-cy obrzynanej gr. 25 mm, wzmocnienie obustronne krokwi) - roboty dekarskie (pokrycie dachu dwuwarstwowe z papą termozgrzewalną, montaż z blachy tytan-cynk gr. 0.60 mm rynien fi 150, rur spustowych fi 120 mm, obróbek blacharskich (pas nadrynnowy, szczytów dachu - grzebień). - roboty stolarskie (montaż stolarki okiennej i drzwiowej, obicie ścian zewnętrznych (szczyty) płytą osb wodoodporną) - roboty posadzkarskie (wykonanie posadzki betonowej wewnątrz pomieszczeń) - roboty malarskie (malowanie ścian (lamperii) farbą olejną wewnątrz pomieszczeń, malowanie posadzki farbą beton-posadzka, malowanie lakobejcą obicia ścian zewnętrznych z płyty osb). - roboty drogowe (wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej). - roboty elektryczne (wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku). Część II: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (pokrycia papowego dachu, rynien, rur spustowych, stolarki okiennej, opaski betonowej wokół budynku oraz placu betonowego, skucie tynków zewnętrznych). - utylizacja gruzu i papy. - roboty ciesielskie (wymiana deskowania pokrycia dachowego, wzmocnienie krokwi, wymiana końcówek krokwi). - roboty dekarskie (pokrycie dachu dwuwarstwowe z papą termozgrzewalną, montaż z blachy tytan-cynk gr. 0.60 mm rynien fi 150, rur spustowych fi 120 mm, obróbek blacharskich (pas nadrynnowy, szczytów dachu - grzebień). - roboty stolarskie (montaż stolarki okiennej aluminiowej) - roboty posadzkarskie - wewnątrz budynku (wyrównanie posadzki z zaprawy samopoziomującej oraz wykonanie nowych posadzek nie iskrzących epoksydowych) - roboty tynkarskie (wykonanie tynków zewnętrznych oraz przecieranie istniejących). - roboty malarskie (malowanie mleczkiem wapiennym ścian wewnętrznych oraz lamperii farbą olejną, malowanie farbą elewacji budynku). - roboty drogowe (wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej) - roboty elektryczne (wykonanie nowej instalacji budynku) Część III: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty demontażowe i montażowe w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - utylizacja zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach w remontowanych pomieszczeniach, - roboty wykończeniowe i malarskie. - roboty wyrównujące posadzki masą samopoziomującą, układanie wykładzin z tworzyw sztucznych i zgrzewanie połączeń oraz układanie płytek z kamieni sztucznych (podłogowych i ściennych - sanitariaty). - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania (grzejniki co) w sanitariatach. - roboty elektryczne (demontaż opraw oświetleniowych, osprzętu elektroinstalacyjnego, wykucie i zaprawienie bruzd, montaż przewodów, montaż puszek, osprzętu elektroinstalacyjnego, opraw oświetleniowych). - utylizacja materiałów z rozbiórki. Część IV: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (rozbiórka rynien i rur spustowych, demontaż okien włazowych dachowych, okien typu wole oko, czerpni/wyrzutni dachowych, rozbiórka pokrycia z dachówki, demontaż przewodów odgromowych, wsporników dachowych i ściennych, rozbiórka konstrukcji betonowych, wywiezienie i utylizacja gruzu), - roboty ciesielskie (wymiana odeskowania ścian, montaż dachówek bitumicznych przy oknach, wymiana odeskowania wiatrownic, murłat, krokwi, wzmocnienie krokwi deskami, wymiana łacenia dachu), - roboty dekarskie (montaż okien włazowych dachowych, okien typu wole oko, ław kominiarskich, ułożenie folii wstępnego krycia, obróbki z blachy tytan-cynk, montaż rynien i rur spustowych, montaż czerpni/wyrzutni dachowych wraz z podstawami, pokrycie dachów dachówką karpiówką, montaż gąsiorów), - roboty elektryczne (montaż przewodów odgromowych, montaż złączy, montaż uziomów w wykopie, na ścianie, pomiary elektryczne), - roboty betonowe (uzupełnienie wylewki z betonu) - utylizacja materiałów z rozbiórki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedmiar robót stanowiący ( załącznik nr 9 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.31.23.11-0, 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.26.23.50-9, 45.44.21.00-8, 45.23.32.51-3, 45.43.21.00-5, 45.43.10.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.26.12.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzech robót na każdą część odpowiadające przedmiotowi zamówienia z której każda z nich będzie opiewała na kwotę: Części I o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, Część II o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, Część III o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, Część IV o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót o podobnym charakterze i dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego (załącznik nr 5).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego, oraz że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: Dla części I: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dla części II: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Dla części III - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych. Dla części IV: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. a także posiadają aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 5).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC na wykonanie robot budowlanych obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości: - dla części I - minimum 200 000,00 zł, - dla części II- minimum 100 000,00 zł - dla części III- minimum 230 000,00 zł - dla części IV- minimum 430 000,00 zł Jeżeli Wykonawca podejmie się realizacji zadania w całości, tj. wykonania czterech części przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową z obowiązku rzeczowego OC na wykonanie robót budowlanych obejmującą naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości 960.000,00 zł. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1; 2. Oświadczenie o robotach podzleconych - załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z przedmiarem robót załącznik nr 9 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - termin wykonania - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 08:45, miejsce: Jednostka wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn bud. nr 33; pok. 211- Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa dachu budynek nr 8 w JW 5701 w m. Wędrzyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (pokrycia papowego dachu, rynien i rur spustowych, obicia ścian zewnętrznych z desek (szczyty), demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, opaski betonowej (z podkładów betonowych ) wokół budynku, posadzki z cegły budowlanej pełnej, demontaż instalacji odgromowej ). - utylizacja gruzu i papy - roboty ciesielskie (wymiana deskowania pokrycia dachowego z t-cy obrzynanej gr. 25 mm, wzmocnienie obustronne krokwi) - roboty dekarskie (pokrycie dachu dwuwarstwowe z papą termozgrzewalną, montaż z blachy tytan-cynk gr. 0.60 mm rynien fi 150, rur spustowych fi 120 mm, obróbek blacharskich (pas nadrynnowy, szczytów dachu - grzebień). - roboty stolarskie (montaż stolarki okiennej i drzwiowej, obicie ścian zewnętrznych (szczyty) płytą osb wodoodporną) - roboty posadzkarskie (wykonanie posadzki betonowej wewnątrz pomieszczeń) - roboty malarskie (malowanie ścian (lamperii) farbą olejną wewnątrz pomieszczeń, malowanie posadzki farbą beton-posadzka, malowanie lakobejcą obicia ścian zewnętrznych z płyty osb). - roboty drogowe (wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej). - roboty elektryczne (wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.31.23.11-0, 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.26.23.50-9, 45.44.21.00-8, 45.23.32.51-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin wykonania - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa pokrycia dachowego i posadzki budynek nr 20 w JW 4229 w m. Wędrzyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (pokrycia papowego dachu, rynien, rur spustowych, stolarki okiennej, opaski betonowej wokół budynku oraz placu betonowego, skucie tynków zewnętrznych). - utylizacja gruzu i papy. - roboty ciesielskie (wymiana deskowania pokrycia dachowego, wzmocnienie krokwi, wymiana końcówek krokwi). - roboty dekarskie (pokrycie dachu dwuwarstwowe z papą termozgrzewalną, montaż z blachy tytan-cynk gr. 0.60 mm rynien fi 150, rur spustowych fi 120 mm, obróbek blacharskich (pas nadrynnowy, szczytów dachu - grzebień). - roboty stolarskie (montaż stolarki okiennej aluminiowej) - roboty posadzkarskie - wewnątrz budynku (wyrównanie posadzki z zaprawy samopoziomującej oraz wykonanie nowych posadzek nie iskrzących epoksydowych) - roboty tynkarskie (wykonanie tynków zewnętrznych oraz przecieranie istniejących). - roboty malarskie (malowanie mleczkiem wapiennym ścian wewnętrznych oraz lamperii farbą olejną, malowanie farbą elewacji budynku). - roboty drogowe (wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej) - roboty elektryczne (wykonanie nowej instalacji budynku).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.31.23.11-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin wykonania - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa pomieszczeń z wymianą stolarki drzwiowej budynek nr 28 w JW 5700 w m. Wędrzyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty demontażowe i montażowe w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - utylizacja zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach w remontowanych pomieszczeniach, - roboty wykończeniowe i malarskie. - roboty wyrównujące posadzki masą samopoziomującą, układanie wykładzin z tworzyw sztucznych i zgrzewanie połączeń oraz układanie płytek z kamieni sztucznych (podłogowych i ściennych - sanitariaty). - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania (grzejniki co) w sanitariatach. - roboty elektryczne (demontaż opraw oświetleniowych, osprzętu elektroinstalacyjnego, wykucie i zaprawienie bruzd, montaż przewodów, montaż puszek, osprzętu elektroinstalacyjnego, opraw oświetleniowych). - utylizacja materiałów z rozbiórki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin wykonania - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont pokrycia ceramicznego budynek nr 46 w JW 5700 w m. Wędrzyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty rozbiórkowe (rozbiórka rynien i rur spustowych, demontaż okien włazowych dachowych, okien typu wole oko, czerpni/wyrzutni dachowych, rozbiórka pokrycia z dachówki, demontaż przewodów odgromowych, wsporników dachowych i ściennych, rozbiórka konstrukcji betonowych, wywiezienie i utylizacja gruzu), - roboty ciesielskie (wymiana odeskowania ścian, montaż dachówek bitumicznych przy oknach, wymiana odeskowania wiatrownic, murłat, krokwi, wzmocnienie krokwi deskami, wymiana łacenia dachu), - roboty dekarskie (montaż okien włazowych dachowych, okien typu wole oko, ław kominiarskich, ułożenie folii wstępnego krycia, obróbki z blachy tytan-cynk, montaż rynien i rur spustowych, montaż czerpni/wyrzutni dachowych wraz z podstawami, pokrycie dachów dachówką karpiówką, montaż gąsiorów), - roboty elektryczne (montaż przewodów odgromowych, montaż złączy, montaż uziomów w wykopie, na ścianie, pomiary elektryczne), - roboty betonowe (uzupełnienie wylewki z betonu) - utylizacja materiałów z rozbiórki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.12.10-9, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. termin wykonania - 30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Instalacja fotowoltaiczna wraz z magazynem energii na ujęciu wody
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





