eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup sprzętu pożarniczego - Sprawa 14/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-04

Warszawa: Zakup sprzętu pożarniczego - Sprawa 14/2016
Numer ogłoszenia: 34205 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, faks 022 8250803, 6846704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu pożarniczego - Sprawa 14/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu pożarniczego na zaopatrzenie obiektów i Wojskowych Straży Pożarnych podległych Stołecznemu Zarządowi Infrastruktury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzach cenowych stanowiących załączniki od nr 2 do nr 5 do SIWZ oraz w Załącznikach od nr 6 do nr 9 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I - 3.500,00 zł. Dla części II - 2.500,00 zł. Dla części III - 2.300,00 zł. Dla części IV - 1.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien załączyć do oferty: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 10 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien załączyć do oferty: a) Wykaz wykonanych głównych dostaw (związanych z dostawą sprzętu ppoż) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia o minimalnej wartości zamówienia: część I - podręczny sprzęt gaśniczy - 70.000,00 zł brutto, część II - środki pianotwórcze - 45.000,00 zł. brutto część III - sprzęt dla WSP - 40.000,00 zł. brutto część IV - armatura pożarnicza - referencje nie są wymagane jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wzór Załącznik nr 13 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 10 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien załączyć do oferty: A) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 10 do SIWZ; B) oświadczenie - Załącznik nr 14 do SIWZ; C) Dla części I - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): a. Gaśnica przewoźna proszkowa (x) 25 kg (masa środka gaśniczego) ABC: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;. b. Gaśnica pianowa (x) 6 dm3 (masa środka gaśniczego) AB: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; c. Gaśnica proszkowa z manometrem 4 kg (masa środka gaśniczego) ABC: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; d. Gaśnica proszkowa (x) 6 kg (masa środka gaśniczego) ABC: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; e. Urządzenie gaśnicze 2 kg (masa środka gaśniczego) B: - deklarację zgodności WE przedstawiciela -producenta; f. Gaśnica pianowa z manometrem 2 dm3 (masa środka gaśniczego) ABF: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; g. Koc gaśniczy: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP. Dla części II - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): a. Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % AFFF: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; b. Środek pianotwórczy syntetyczny 3 %: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP. Dla części III - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): a. Maska nadciśnieniowa MSA Ultra Elite: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP, b. Prądownica turbo 52: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; c. Ubranie specjalne chroniące przed promieniowaniem cieplnym i płomieniem - Typ 3: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP, - certyfikat oceny typu WE CIOP lub innej jednostki notyfikowanej; d. Kamizelka asekuracyjna: - certyfikat oceny typu WE; e. Kurtyna wodna 52: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; f. Kurtyna wodna 75: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP. Dla części IV - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): a. Toporek strażacki z pokrowcem: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; b. Zbieracz 2x75/110: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; c. Smok ssawny 110 prosty: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; d. Waż ssawny 110-1600 PCV z łącznikami - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien załączyć do oferty: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 10 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien załączyć do oferty: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 10 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych głównych dostaw (związanych z dostawą sprzętu ppoż) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia o minimalnej wartości zamówienia: część I - podręczny sprzęt gaśniczy - 70.000,00 zł brutto; część II - środki pianotwórcze - 45.000,00 zł. brutto; część III - sprzęt dla WSP - 40.000,00 zł. brutto, część IV - armatura pożarnicza - referencje nie są wymagane, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wzór Załącznik nr 13 do SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Zgodnie z art. 24 ust. 2a Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał, lub nienależycie wykonał zamówienie co Zamawiający jest w stanie wskazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawi szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Formularz cenowy sporządzony wg wzoru zamawiającego (załączniki nr 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 do SIWZ); 3. Oświadczenie (Załącznik nr 14 do SIWZ) 4. Dla części I - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): a. Gaśnica przewoźna proszkowa (x) 25 kg (masa środka gaśniczego) ABC: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP;. b. Gaśnica pianowa (x) 6 dm3 (masa środka gaśniczego) AB: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; c. Gaśnica proszkowa z manometrem 4 kg (masa środka gaśniczego) ABC: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; d. Gaśnica proszkowa (x) 6 kg (masa środka gaśniczego) ABC: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; e. Urządzenie gaśnicze 2 kg (masa środka gaśniczego) B: - deklarację zgodności WE przedstawiciela -producenta; f. Gaśnica pianowa z manometrem 2 dm3 (masa środka gaśniczego) ABF: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; g. Koc gaśniczy: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP. Dla części II - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): a. Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % AFFF: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; b. Środek pianotwórczy syntetyczny 3 %: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP. Dla części III - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): a. Maska nadciśnieniowa MSA Ultra Elite: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP, b. Prądownica turbo 52: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; c. Ubranie specjalne chroniące przed promieniowaniem cieplnym i płomieniem - Typ 3: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP, - certyfikat oceny typu WE CIOP lub innej jednostki notyfikowanej; d. Kamizelka asekuracyjna: - certyfikat oceny typu WE; e. Kurtyna wodna 52: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; f. Kurtyna wodna 75: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP. Dla części IV - kserokopie n/w dokumentów, (poświadczonych za zgodność z oryginałem i podpisanych przez osobę prawnie reprezentującą firmę): a. Toporek strażacki z pokrowcem: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; b. Zbieracz 2x75/110: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; c. Smok ssawny 110 prosty: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP; d. Waż ssawny 110-1600 PCV z łącznikami - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP. Ponadto zaleca się załączenie do oferty niżej wymieniony dokument: 5. Kserokopia potwierdzenia wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - Termin realizacji - 0.1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w następujących przypadkach: 1) Zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; 2) Osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron itp., w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak m.in. choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; 3) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres 30 dni, b) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód; 4) Zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od stron. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartych umowach wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szi.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa www.szi.wp.mil.pl lub Siedziba Zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97 00-909 Warszawa pok. 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podręczny sprzęt gaśniczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Podręczny sprzęt gaśniczy (Załącznik nr 2 i Załącznik nr 6) Gaśnica przewoźna proszkowa (x) 25 kg ABC, CPV 35111300-8 szt. 16, Gaśnica pianowa (x) 6 dm3 AB, CPV 35111300-8 szt. 200, Gaśnica proszkowa (x) 4 kg ABC, CPV 35111300-8 szt. 200, Gaśnica proszkowa (x) 6 kg ABC, CPV 35111300-8 szt. 600, Urządzenie gaśnicze 2 kg B, CPV 35111300-8 szt. 125 Gaśnica pianowa (x) 2 dm3 ABF, CPV 35111300-8 szt. 40 Koc gaśniczy CPV 35111300-8 szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin realizacji - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki pianotwórcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Środki pianotwórcze (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 7) Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % AFFF, CPV 24951220-3 l 7000 Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % , CPV 24951220-3 l 3000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt dla WSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Sprzęt dla WSP (Załącznik nr 4 i Załącznik nr 8) Butla kompozytowa MSA 6,9 l CPV 35110000-8 szt. 15, Maska nadciśnieniowa MSA Ultra Elite CPV 35110000-8 szt. 4 Prądownica 52 Turbo CPV 35110000-8 szt. 14, Nakładka do wytwarzania piany ciężkiej do poz. 5. CPV 35110000-8 szt. 14, Pilarka spalinowa łańcuchowa do drewna CPV 35110000-8 szt. 3 Ubranie specjalne chroniące przed promieniowaniem cieplnym i płomieniem - Typ 3 CPV 35110000-8 Kpl. 4 Podpinka CPV 35110000-8 szt. 50 Klucz do otwierania pokryw kanałowych CPV 35110000-8 szt. 40 Kamizelka asekuracyjna CPV 35110000-8 szt. 24 Kurtyna wodna 52 CPV 35110000-8 szt. 5 Kurtyna wodna 75 CPV 35110000-8 szt. 5 Preparat penetrująco-odtłuszczający (dyspergent) CPV 35110000-8 litr 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Termin realizacji - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Armatura pożarnicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV- Armatura pożarnicza (Załącznik nr 5 i Załącznik nr 9) Toporek strażacki z pokrowcem CPV 35110000-8 szt. 50, Zbieracz 2x75/110 CPV 35110000-8 szt. 12 Kosz do smoka ssawnego CPV 35110000-8 szt. 12 Smok ssawny 110 CPV 35110000-8 szt. 12 Pływak smoka ssawnego CPV 35110000-8 szt. 8, Wąż ssawny 110 - 1600 PCV z łącznikami CPV 35110000-8 szt. 26, Przełącznik 52/25 CPV 35110000-8 szt. 26.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.90
    • 2. Termin realizacji - 0.10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.