eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Dostawa opatrunków do Apteki oraz p³yt CD i DVD do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-11-30

Jaworzno: Dostawa opatrunków do Apteki oraz p³yt CD i DVD do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer og³oszenia: 342047 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Che³moñskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. ¶l±skie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa opatrunków do Apteki oraz p³yt CD i DVD do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa opatrunków do Apteki oraz p³yt CD i DVD do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 4 pakiety: Pakiet nr 1 - opatrunki 1 (CPV: 33141114-2; 33141119-7, 33141115-9, 33141118-0, 33141110-4; 33141112-8, 33141112-8, 33141117-3) Pakiet nr 2 - opatrunki 2 (CPV: 33141113-5, 33141110-4) Pakiet nr 3 - opatrunki 3(CPV:33141111-1) Pakiet nr 4 - p³yty CD i DVD (30234300-1, 30199230-1).

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7, 33.14.11.15-9, 33.14.11.18-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.17-3, 33.14.11.13-5, 33.14.11.11-1, 30.23.43.00-1, 30.19.92.30-1.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce: posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci , je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania - wymagane z³o¿enie o¶wiadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce: posiadania wiedzy i do¶wiadczenia: wymagane posiadanie do¶wiadczenia potwierdzonego wykonaniem lub wykonywaniem w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie co najmniej dwóch zamówieñ o zakresie i warto¶ci nie mniejszej ni¿: dla pakietu 1: 100 000 z³ w zakresie dostaw materia³ów medycznych lub opatrunków dla pakietu 2: 50 000 z³ w zakresie materia³ów medycznych lub opatrunków dla pakietu 3: 10 000 z³ w zakresie dostawy materia³ów medycznych lub opatrunków dla pakietu 4: 25 000 z³ w zakresie dostawy sprzêtu komputerowego lub akcesoriów komputerowych

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce: dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym - wymagane z³o¿enie o¶wiadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce: dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane z³o¿enie o¶wiadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce: sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane z³o¿enie o¶wiadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Wype³niony formularz ofertowy wg za³±cznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na za³±cznikach 3.1 do 3.4). 2. O¶wiadczenie, w którym wykonawca wska¿e czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane wyroby medyczne (dot Pakietów 1, 2 i 3) posiadaj± dopuszczenie do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) i przepisami obowi±zuj±cymi w krajach UE. 4. Katalogi, karty katalogowe lub firmowe materia³y informacyjne, w celu potwierdzenia parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyra¼nym zaznaczeniem oferowanego produktu z podaniem numeru pakietu i numeru pozycji. 5. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± próbek w pakiecie 3 w pozycjach 4,5,6,7,8,9,10,11 w celu weryfikacji czy oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone w specyfikacji, a w szczególno¶ci zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Stosownie do Art. 26 ust.2b ustawy Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Pakiet 1-3:Zmiany umowy oraz warunki i okoliczno¶ci zmiany: Strony umowy dopuszczaj± zmiany w umowie w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach i w poni¿ej okre¶lonych przypadkach: zmiana warto¶ci umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego, m.in.: obni¿enie stawki podatku VAT, obni¿enie cen jednostkowych (promocja), zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wy³±cznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), zmiany cen urzêdowych, zmian w przepisach prawa, które powoduj± konieczno¶æ zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczno¶æ zast±pienia produktem o tym samym dzia³aniu i zastosowaniu, co produkt oferowany). w zakresie danych identyfikuj±cych Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upowa¿nione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotycz±ce wskazania Stron. inne okoliczno¶ci nie ujête w pkt. a-e, a których wyst±pienie by³o niemo¿liwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbêdne do realizacji umowy. 5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilo¶ci towaru ni¿ okre¶lona w za³±czniku nr 1 w zale¿no¶ci od liczby pacjentów i mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego. Warto¶æ realizowanego zamówienia rocznego mo¿e zostaæ ograniczona do kwoty nie mniejszej ni¿ 60% warto¶ci przedmiotu umowy W takim wypadku oferentowi bêdzie przys³ugiwaæ tylko wynagrodzenie wynikaj±ce ze zrealizowanych dostaw Pakiet 4:Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie: -zmiany wynagrodzenia umownego, o którym mowa § 2 niniejszej umowy, spowodowanego obni¿eniem ceny produktu; -zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wy³±cznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian) -zmiany osób odpowiedzialnych za realizacjê umowy, o których mowa w § 5 niniejszej umowy; Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilo¶ci asortymentu w zale¿no¶ci od liczby pacjentów i mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specyfikacjê mo¿na uzyskaæ pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w sekcji gospodarczej Szpitala tel. 032 616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 20 z³.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Che³moñskiego 28, I piêtro.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - opatrunki 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa opatrunków do apteki pakiet o warto¶ci powy¿ej 14 tys. euro i poni¿ej 193 tys. euro.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7, 33.14.11.15-9, 33.14.11.18-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.17-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - opatrunki 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa opatrunków do apteki pakiet o warto¶ci poni¿ej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.13-5, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - opatrunki 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa opatrunków do apteki pakiet o warto¶ci poni¿ej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - p³yty CD i DVD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa p³yt CD i DVD pakiet o warto¶ci poni¿ej 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.43.00-1, 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.