Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Repki: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 750 000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 342016 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Repki , ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, woj. mazowieckie, tel. 025 7875029, faks 025 7875066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.repkigw.e-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 750 000,00 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Udzielenie GMINIE REPKI kredytu długoterminowego w wysokości 750.000,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) przeznaczonego na sfinansowanie inwestycji: - Wykorzystanie walorów terenów Nadbużańskich poprzez podniesienie standardów dróg gminnych na następujących warunkach: - kredyt w PLN, - środki pieniężne udostępnione będą przez bank w jednej transzy 30.10.2009 r. - 750.000,00 PLN Zamawiający zastrzega, iż termin uruchomienia kredytu może ulec zmianie ponieważ uzależniony jest od terminu wykonania planowanego zakresu rzeczowego związanego z realizacją przedmiotu inwestycji. - okres kredytowania od 30.10.2009 r. do 30.12.2014. - oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 1M, z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy powiększony o marżę wykonawcy, - karencja w spłacie kredytu do 30.03.2010 r. - spłata kredytu w równych ratach kwartalnych, każda w kwocie 37.500,00 zł, pierwsza rata 30.03.2010 r., ostatnia rata 30.12.2014 r. - spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystywanego kredytu w okresach kwartalnych, pierwsza płatność 30.12.2009 r., ostatnia 30.12.2014 r. - uruchomienie kredytu - przelewem, realizowane na zlecenie płatnicze Kredytobiorcy, - zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco bez protestu do wysokości kredytu z odsetkami wraz z deklaracją wekslową podpisaną przez Wójta z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 2. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i działają zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) 2. Wykonawca musi złożyć właściwie sporządzoną pisemna ofertę obejmującą cały przedmiot wymieniony w niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty, załączniki w miejscu i terminie wyznaczonym do składania ofert. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy wg załączonego druku- wg załącznika nr 1do SIWZ, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego druku - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 ze zmianami) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. 5) harmonogram spłaty kredytu długoterminowego z uwzględnieniem podanych dat. Odsetki naliczane kwartalnie od malejącego kapitału. Stopy procentowe należy skalkulować wg WIBOR 1M na dzień 01.09.2009 r. tj.(3,52) 6) pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzieleniu zamówienia nie jest wskazana jako osoba upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Wszystkie dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do prawidłowości danych zawartych w złożonych przez oferenta kserokopiach wymaganych dokumentów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania okazania oryginałów, lub notarialnie potwierdzonych kopii tych dokumentów. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych 1) w ust. A pkt. 3, 4 złoży dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) Dokumenty , o których mowa w ust. B pkt.1 lit.a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust.B pkt.1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. B pkt.3 stosuje się odpowiednio. C. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy pzp : 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku oprócz dokumentów wymienionych w ust. A specyfikacji są zobowiązani do załączenia do oferty odpowiedniego oświadczenia zawierającego imię i nazwisko pełnomocnika. Oświadczenie ma być podpisane przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: Każdy z osobna dotyczące ich dokumenty, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące utworzonego podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika tego podmiotu, 4) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę zawarcia podmiotu wspólnego zawierającą co najmniej: (1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, (2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, (3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia. D. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repkigw.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Repki
ul. Parkowa 7
08-307 Repki
pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Repki ul. Parkowa 7 08-307 Repki pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.883.781,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na kwotę: 1 500 000,00
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





